24 november 2020 om 00:00
iBOOD

Thuis Leren

Product expert aanwezig

Thuis Leren
Ontdek jouw talent!

Je bent nooit te oud om te leren, en nu we nog steeds veel binnenzitten is dit het uitgelezen moment om wat nieuws te leren. En dat doe je aan de hand van ons aanbod met online cursussen! Via video's en e-books leer je op eigen tempo een nieuwe skill. 

Wat gaat het worden voor jou?

24 november 2020 om 13:14
AnneleenG Gebruiker

Hoi! Wanneer ik dit product in mijn winkelmandje plaats, komt er niets tevoorschijn. Ik kan dus ook niet afrekenen. Hetzelfde met de andere cursus ivm marketing.

Beantwoorden

24 november 2020 om 13:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Anneleen,

Dat is gek! Zou je jouw cookies eens kunnen verwijderen en het nogmaals willen proberen?

Als dat niet werkt, dan raad ik aan een andere browser te gebruiken of te bestellen via onze mobiele app. Indien je het al via onze app probeert, dan raad ik aan om juist de website eens te proberen.

Beantwoorden

24 november 2020 om 19:06
Ekimz Gebruiker

Interplein cursussen niet aan te raden. Zijn zeer slecht!

al regelmatig hebben gebruikers en klanten van IBOOD aangegeven dat dit echt koopjes zijn maar dan nog het geld niet waard. In mijn geval gaat het om een cursus programmeren. Filmpjes komen rechtstreeks van het internet, zijn van erbarmelijke kwaliteit. Denk aan lage resolutie, slecht ingesproken door Amerikanen met een sterk Zuidelijk accent. De cursus  springt van de hak op de tak. Is dit is gewoon niks waard en daarom slaat de korting ook totaal nergens op.  bij aanmelden krijg je bij de eerste keer  al gelijk spam van Interplein. Daar zijn ze goed in.

Ik blijf me erover verbazen dat IBOOD deze cursussen blijft aanbieden.  Je moet het zelf weten, maar je bent gewaarschuwd!

Beantwoorden

24 november 2020 om 22:48
Official Product Expert Online Cursussen Expert Official Product Expert

Beste Ekimz,

Bedankt voor je feedback. Inhoudelijk zijn wij en bijna al onze klanten het niet met jou eens, maar je mag je mening hebben. Daarnaast kennen wij een 30 dagen niet goed-geld terug garantie. Note: we komen jou niet tegen in onze administratie.

Met vriendelijke groet,

Helpdesk Interplein

Beantwoorden

25 november 2020 om 03:11
lizanne31 Gebruiker

Ben het helemaal met je eens, Ekimz, heb ook slechte ervaring. Mijn cursus was een samenraapsel van allerlei filmpjes. Samenhang of opbouw ontbrak volledig, werd er moedeloos van. Ik doe met regelmaat online cursussen bij andere aanbieders, weet dus hoe het ook kan zijn.

Dikke onvoldoende voor de manier van Interplein hoe zij cursussen aanbieden.

Beantwoorden

25 november 2020 om 03:30
lizanne31 Gebruiker

In mijn geval ging het trouwens om de Voeding Expert cursus. Werd ook direct bij de aankoop gespamd om toch vooral meer cursussen bij ze te kopen, met zo’n aflopend klokje erbij. Van 399, voor 49, dat soort gedoe. Maar het is het geld niet waard.

Beantwoorden

25 november 2020 om 10:44
Official Product Expert Online Cursussen Expert Official Product Expert

Beste Lizanne31,

Bedankt voor je feedback. Gelukkig hebben we heel veel enthousiaste gebruikers en zijn wij nog steeds gekozen tot Opleider van het jaar. Voor de mensen die niet tevreden zijn hebben we de 30 dagen niet tevreden-geld terug garantie.

Met vriendelijke groeten,

Helpdesk Interplein

Beantwoorden

25 november 2020 om 13:17
Ekimz Gebruiker

Beste Lisanne,

Dankjewel voor je reactie. Reden dat je me niet terug ziet in de administratie omdat ik waarschijnlijk een verzoek heb gedaan om mijn data te verwijderen. Dit binnen de regels van de AVG.

Om even terug te komen op je reactie. Meerdere keren hebben op IBOOD klachten gestaan, deze vind je ook terug op internet. En uiteraard houd je dit altijd. Maar wat jullie aanbieden en verkopen is gewoon van slechte kwaliteit. Daar waarschuw ik voor. 20 euro is het gewoon niet waard. En dit blijkt ook uit de reactie van Lissanne31.  Maar veel erger vind ik de spam (spreekt voor zich) en de korting die nergens op slaat. Hierdoor wordt ten onrechte geïmpliceerd dat het een cursus betreft die bijna 400 euro waard is. Dit is gewoon niet het geval en lijkt op misleiding/ dwaling.  Ik heb ook op geen enkele pagina in het verleden deze prijs terug gezien. Misschien zoek ik niet goed. Maar het lijkt er op dat deze cursussen nooit voor deze prijs zijn aangeboden. Maar dat is iets voor ACM om te onderzoeken.

Ik ben wel benieuwd naar positieve reacties van klanten. Maar ik heb ze hier nog niet gezien. En dat is met andere producten vaak wel het geval.

Zonder dat het welles/nietes wordt wil ik me alleen richten op aan potentiële kopers met: “een gewaarschuwd mens telt voor twee”. Daar laat ik het voor nu even bij.

Beantwoorden

25 november 2020 om 15:43
Novarion Gebruiker

Alleen de feedback van de Online Curssen Expert, doet al vermoeden dat Ekimz zijn gelijk heeft en krijgt.

“We komen jou niet tegen in onze leden administratie”

Logisch, als je alleen zijn nickname/iBOOD gebruikersnaam ziet.

“Inhoudelijk zijn bijna al onze klanten het niet met je eens”

Dit klinkt meer als een sneer, dan een onderbouwd argument.

“Gelukkig hebben wij veel tevreden gebruikers en zijn we gekozen tot Opleider van het jaar.”

Weer zo defensief, en dat opleider van het jaar, klinkt heel bijzonder, maar is behalve op de Wordpress website van de aanbieder, met een snelle Google zoekactie niet duidelijk terug te vinden.

Ik krijg mede hierdoor al koude rillingen van de aanbieder, die hier in dit topic al door twee gebruikers bevestigd worden. Te mooi en goedkoop om waar te zijn, mij niet gezien.

Beantwoorden

26 november 2020 om 13:26
peter.s Gebruiker

“Weer zo defensief, en dat opleider van het jaar, klinkt heel bijzonder, maar is behalve op de Wordpress website van de aanbieder, met een snelle Google zoekactie niet duidelijk terug te vinden.”

Jawel joh, op de website van Springest kun je dat terugvinden:

https://opleidervanhetjaar.nl/winnaars-bovnl-2019/

Op die website vind je ook terug dat een opleider dan minimaal 20 beoordelingen in een jaar moet ontvangen, verder lijken ze puur naar het gemiddelde van die beoordelingen te kijken. Overigens hebben ze dit jaar nog maar 5 beoordelingen waarvan drie tienen, een één en een twee…

https://www.springest.nl/stichting-gezondheid-nederland#ervaringen

Als je iets dieper op de beoordelingen in gaat valt er wel iets op:

Op 13 juni 2019 tussen 11:48 en 12:42 20 positieve beoordelingen over de cursus voeding/afvallen/stress/burn-out/yoga/mindfulness
Op 12 juni 2019 tussen 11:08 en 11:37 10 positieve beoordelingen over de cursus afvallen
OP 11 juni 2019 tussen 09:26 en 10:26 9 positieve beoordelingen over de cursus afvallen
Op 7 juni 2019 tussen 10:47 en 11:21 10 positieve beoordelingen over de cursus afvallen

En zo kun je eindeloos doorgaan. Er zijn tussen die “blokjes” positieve beoordelingen overigens geen beoordelingen op andere dagen/tijden of over andere cursussen. Lijkt er op dat iemand zo nu en dan even de tijd neemt om een aantal positieve beoordelingen te schrijven. Alle 110 beoordelingen van 2019 zijn trouwens tussen 7 mei en 13 juni geschreven…

Beantwoorden

26 november 2020 om 19:32
Novarion Gebruiker

Dankjewel voor je aanvulling!

Wat een grap die blokjes aan positieve reviews.

Beantwoorden

26 november 2020 om 14:51
sardonis1973 Gebruiker

Heb de curcus geld-expert niet gekocht. Mag ik nu mijn vaardigheidsbewijs ?

Beantwoorden

26 november 2020 om 15:03
Moderator Bas iBOOD Moderator
27 november 2020 om 07:57
lizanne31 Gebruiker

Jij bent geslaagd, dikke tien!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.