21 maart 2017 om 00:00
iBOOD

Veho Audio

Product expert aanwezig

Veho Audio
Draadloos onderweg

Deze draadloze Bluetootspeakers zijn een uitkomst voor onderweg en thuis. Geen slingerende kabel tijdens het chillen in het park, tijdens het vissen of wat dan ook. Zelfs als je bij wijze van spreken de vloer aan het dweilen bent heb je altijd muziek in de ruimte. Want de meeste speakers in deze Flash Sale zijn hartstikke compact. Altijd muziek bij je, is toch heelijk. 

Product Expert

Bij deze Flash Sale is een Product-Expert van Veho aanwezig. Gelieve je vraag in het Engels te stellen. Bij voorbaat dank! 

21 maart 2017 om 03:10
bbebbop Gebruiker

is deze koppelbaar met een iPhone SE?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 10:33
Official Product Expert Veho-Expert Official Product Expert

Hi, Yes compatible with all iPhones.

Beantwoorden

6 april 2017 om 08:49
serbiangod Gebruiker

Ik heb de veho m10 net ontvangen en wat een topper! Geluid is uitstekend en prijs is perfect. Diepe bas geluid blijft helder als je de volume omhoog swipt. Prima deal. Met dank aan i-bood en veho.

Kan deze zeker draadloze speaker zeker aanbevelen!

Beantwoorden

21 maart 2017 om 09:13
lieke.albers Gebruiker

Kan je meerdere apparaten synchroniseren? Of werkt het individueel per speaker?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 10:33

Hi, Only single units . :)

Beantwoorden

21 maart 2017 om 09:58
lextof Gebruiker

Heeft deze uitvoering net als de M6 ook een ingebouwde microfoon voor het voeren van telefoongesprekken (met automatische muziekonderbreking)?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 10:35

Hi, Yes the M6 ​​Has A built in microphone-which you can make / receive calls – you’re right ,music goes to pause.

I hope that helps :)

Beantwoorden

21 maart 2017 om 12:41
Sorb0 Gebruiker

In-ears en een drone?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 12:54

Yes! we’re a consumer electronics brand that manufacture Drones, Headphones, Speakers and power-banks! Please check out website out if you’re in sure what else we do. :)

Beantwoorden

21 maart 2017 om 13:38
Bagi Gebruiker

Laatste keer dat ik iets bestel van Ibood. Verzending van vorige bestelling (Veho koptelefoons) was voorzien op 13 maart 2017 en 8 dagen later nog steeds niks. Geen mailtje ter verontschuldiging of wat dan ook. Ronduit schandalig.

Beantwoorden

21 maart 2017 om 14:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Bagi,

Als het goed is heb je een mail ontvangen. Is deze niet in je spambox beland?

Ik ga mijn collega vragen jou nogmaals te informeren.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

21 maart 2017 om 23:34
bbebbop Gebruiker

Wat is nu het beste Mè of M8 ?

Beantwoorden

21 maart 2017 om 23:34
bbebbop Gebruiker

ik bedoel M7 of M8

Beantwoorden

22 maart 2017 om 10:16

Hi, depends what you’re looking for? The M7 can be used outside as its water resistant but for in your home Personally i love the M8. I have one and really like the design …. the choice is yours! :)

Beantwoorden

22 maart 2017 om 00:05
lazysilas Gebruiker

Wat kan ik verwachten van het volume en de bass? In vergelijking met b.v. de Bose Soundlink?

Beantwoorden

22 maart 2017 om 10:21

Hi, Apart from being twice/three times more expensive than what we’re offering ,feedback/reviews has been great:https://www.audiostreamershop.nl/product/592207/veho-360-mode-retro.html?_ga=1.19056568.102108657.1427983878

Beantwoorden

22 maart 2017 om 17:53
vosje1974 Gebruiker

Wich one is prefferable? The M8 or M10

Beantwoorden

22 maart 2017 om 18:14

Hi,This all depends on budgets and space – as above the M8 is my favorite. For the price on ibood its a bargain hard to turn down!

If you want serious base/volume then the M10 is more suited – again its very much personal choice and hard between the two.

i hope that helps a little. :)

Beantwoorden

22 maart 2017 om 20:20
Stylishwebmen Gebruiker

Hi, is it possible to block incoming calls?

Beantwoorden

23 maart 2017 om 10:14

Hi, You’d need to change your phone settings to stop incoming calls as far as i’m aware this is all BT speaker as once paired becomes your ’speaker’ for both devises. You’d also need to ‘accept’ the call on your phone so you can decline.

i hope that helps :)

Beantwoorden

23 maart 2017 om 07:31
patriciabrebels Gebruiker

Wat is het gewicht van de M4?

Beantwoorden

23 maart 2017 om 10:15

Hi, Its only 175g so nice and light.

Beantwoorden

24 maart 2017 om 08:09
purgie Gebruiker

Hallo, ik heb ooit bij jullie een Veho M6 gekocht, alleen de aan en uit knop is al een tijd je stuk. Waarheen kan ik hem sturen voor reparatie (buiten garantie) ?

Beantwoorden

24 maart 2017 om 10:13

Hi Purgie, sadly we don’t offer a repair service for the M6 as the cost would out weight the cost of the speaker. As its now out of warranty you’d need to purchase another unit. Apologies i can help you further but i hope you take the ibood promotion with the current M6 offer.

Beantwoorden

24 maart 2017 om 12:48
Sara888 Gebruiker

Kan deze gebruikt worden om radio op af te spelen vanuit een centrale FM Receiver met FM kabel door middel van een logitech bluetooth audio adapter?

Beantwoorden

24 maart 2017 om 13:29

Hi Sara888, Our speakers are designed to receive music via Bluetooth so cant comment on the above as we wouldn’t recommend this. all speakers have 3.5m jacks just so you’re aware.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.