17 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Fotoboeken

Product expert aanwezig

Fotoboeken
Denkend aan vroeger...

Die heerlijke vakantie naar Italië, het afstuderen van je dochter, de 16de verjaardag van je zoon, de eerste dag in je nieuwe huis: allemaal momenten die het herbeleven waard zijn. Met deze fotoboeken van Fotoboeken.nl is dat precies wat je kan doen: kies je mooiste, fijnste, bijzonderste foto's uit en stel ze samen tot één prachtig foto-album. 

Product Expert
De Product Expert is op zaterdag 17 en zondag 18 juni aanwezig op enkele momenten gedurende de dag.

Op maandag 19 en dinsdag 20 juni is de Product Expert van 09:00 tot 17:00 aanwezig.

17 juni 2017 om 01:35
TonG Gebruiker

@Product expert: 80 pagina’s, dat zijn dus vermoedelijk 40 ‘vellen’, tweezijdig bedrukt. Vraag 1: klopt dat? Vraag 2: als er 30 cent per pagina bijkomt als je voor ‘platliggend’ kiest, worden er dan 80 pagina’s geteld of 40? Als het om 80 pagina’s gaat, betaal je dus eigenlijk 40 cent per platliggend vel (nogal veel). Kopt dit? Vraag 3: kun je in de software ook kant en klare PDF aanleveren van een opgemaakte pagina?

Beantwoorden

17 juni 2017 om 08:54
Official Product Expert Fotoboeken-Expert Official Product Expert

Beste TonG,
Bedankt voor je bericht, hierbij het antwoord op je vragen:
1. Ja, dat klopt.
2. De toeslag voor platliggend papier is € 0,30 per pagina. Als je een fotoboek kiest van 80 pagina’s dan geldt voor het platliggend papier een toeslag van 80 x € 0,30
3. Het is niet mogelijk een PDF aan het boek toe te voegen, wel kun je vanuit Photoshop of InDesign een .JPG op het juiste formaat exporteren en in het boek plaatsen.

Beantwoorden

17 juni 2017 om 11:02
Mestreechteneer Gebruiker

Dit antwoord ruikt sterk naar extra kosten opvoeren.

Waarom worden er bij vraag 2 ineens 80 pagina’s gerekend?

Je leg toch een “Vel” plat en niet een “pagina”?

Ik zou zeggen houdt 1 soort aan. 80 pagina’s zijn 40 vellen papier 2zijdig bedrukt. reken bij een platleggen dan ook 40 vellen papier aan.

Beantwoorden

17 juni 2017 om 11:55
TonG Gebruiker

Ik had een vergissing gemaakt, ik zei: je betaalt dus 40 cent per vel, dat moest zijn 60 cent. En dat blijkt dus te kloppen. Dat is me echt te veel. Er komt dus 24 euro bij, alleen al vanwege de optie vlakliggend!

Beantwoorden

17 juni 2017 om 16:53

Beste TonG,

Het platliggend papier is een extra optie die voor de aangegeven meerprijs kan worden afgenomen. Uiteraard kun je ook kiezen voor een fotoboek zonder platliggend papier.

Beantwoorden

17 juni 2017 om 09:28
kummel Gebruiker

Het zou mooi zijn als fotoboeken.nl ‘n keer spiraalfotoboeken aanbiedt. Die liggen mooi plat, bladert makkelijker en gaan, denk ik langer mee en zijn dus goedkoper dan met platliggend papier. Verder ben ik zeer tevreden over de fotoboeken en het programma om ze te maken (offline).

Beantwoorden

17 juni 2017 om 16:57

Beste kummel,

Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze software en fotoboeken! Bedankt voor je suggestie; we zullen deze input meenemen bij onze overwegingen als het gaat om het inplannen van nieuwe acties.

Beantwoorden

17 juni 2017 om 09:49
shophopper90 Gebruiker

Bijna altijd is er bij dit soort aanbiedingen enige onduidelijkheid over de kosten, bijvoorbeeld of je tweemaal verzendkosten voor het fotoboek moet betalen als je twee vouchers inwisselt en hoeveel extra een lay-flat album kost. Maar bij deze aanbieding is het allemaal wél duidelijk opgeschreven. Dank!

Beantwoorden

17 juni 2017 om 16:59

Beste shophopper90,

Bedankt voor je feedback; goed om te lezen dat alles duidelijk is!

Beantwoorden

17 juni 2017 om 19:08
Fotoderoodt Gebruiker

@expert

Op de website staat dat je extra moet betalen voor een standaard foto op de cover?

Wat kost de optie hoogglans bij een boek 80 pagina’s?

Beantwoorden

18 juni 2017 om 08:18

Beste Fotoderoodt,

De toeslag voor een foto omslag (€ 5,00) is bij deze actie inbegrepen.

De meerprijs voor hoog- of zijdeglans coating is € 0,20 per pagina.

Alle info over de betreffende producten (en beschikbare extra’s) vind je op onze website van Fotoboeken.nl:

Fotoboek A4 liggend:

https://www.fotoboeken.nl/producten/fotoboeken/fotoboek-a4-liggend.html

Fotoboek A4 staand:

https://www.fotoboeken.nl/producten/fotoboeken/fotoboek-a4-staand.html

Beantwoorden

17 juni 2017 om 21:52
mcoolen Gebruiker

Kunt u meer eenkleurige achtergronden toevoegen? Daar is veel te weinig keuze in.
We missen een aantal Europese vlaggen. Kunt u die laten toevoegen? Van mij mogen er nog meer opmaakmogelijkheden zijn. ;-)

Dat we tevreden zijn met de kwaliteit blijkt uit het feit dat we al 7 fotoboeken hebben gemaakt (waarvan 3 van 30/30; nog één in productie).
Uiteraard alles in glossy uitvoering. Ga er weer 3 bestellen! Even kijken of de foto doorkomt…

Edited by: Paul
een foto kan het beste geplaatst worden met behulp van muploads
een verwijzing naar een map op de computer gaat niet werken, dat kan ik niet herstellen :)

Beantwoorden

18 juni 2017 om 08:27

Beste mcoolen,

Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze fotoboeken en al een aantal boeken bij ons hebt besteld.

Bedankt ook voor de suggestie m.b.t. de achtergronden; we nemen deze input mee bij onze overwegingen als het gaat om doorontwikkeling van de software.

Wist je dat het mogelijk is om per pagina de gewenste achtergrondkleur in te stellen? Meer informatie vind je op onderstaande pagina:

https://www.fotoboeken.nl/klantenservice/inspiratie/achtergronden.html#desktopkleur

Beantwoorden

18 juni 2017 om 11:17
marcel86 Gebruiker

Mer veel tevredenheid 2 weken geleden mijn eerste Fotoboeken.nl fotoboek ontvangen.

Vorige keer werden de pagina’s die ik niet gebruikt heb van de bon in mindering gebracht op de extra opties. Dus bv. 60 pagina’s ipv 80 maar dan wel layflat, zorgde voor 60*0.30=18 euro extra kosten, maar 20*0.40=8 euro minderprijs, waardoor ik totaal maar 10 euro moest bijbetalen. Is dat nu weer?

Beantwoorden

18 juni 2017 om 13:35

Beste marcel86,

Dat klopt inderdaad, maar we hopen natuurlijk dat je een mooi fotoboek met 40, 60 of 80 pagina’s maakt waarin je al je mooiste foto’s kwijt kan ;)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 07:48
lverstoep Gebruiker

Fijn dat er weer van fotoboeken.nl wordt aangeboden (daar ben ik tevreden klant). Helaas wordt nog niet het formaat aangeboden wat ik zoek.

Ik wacht nog steeds op Fotoboek 30 x 30 cm voor het vastleggen van onze volgende reis :)

Beantwoorden

20 juni 2017 om 21:58
Patty456 Gebruiker

Heb weer twee fotoboeken besteld. Vorige keer bij de 30X30 was ik ook heel tevreden. Als die aanbieding terugkomt bestel ik er weer één.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 05:47

Goedemorgen, 

Bedankt allen voor de leuke en interessante reacties op dit forum. Vanaf nu zijn we voor vragen of opmerkingen te bereiken via onze klantenservice: https://www.fotoboeken.nl/klantenservice.html

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.