19 juni 2017 om 00:00
iBOOD

Venz Multimedia

Product expert aanwezig

Venz Multimedia
Jouw home-entertainment-set-up

Ja, het wordt weer warmer maar ook dan willen we binnendeurs van tijd tot tijd van wat beeld en geluid kunnen genieten. Zeg maar een favoriet album hier en een serie daar, gewoon omdat het fijn is. Een home-entertainment-set-up is daarbij een dikke pre. Maar mocht je die niet hebben dan heb je nu de kans om een alles-in-1-oplossing in huis te halen, van Venz! Dit Chinese bedrijf (met kantoor in Nederland) maakt mediaspelers, speakers en meer van hoge kwaliteit die je geen rib uit je lijf kosten. Dat wordt genieten…

Er is ook een Product-Expert aanwezig. Hij luistert naar de naam Venz-Expert en hij logt elke dag van 7.00u tot 22.00u in om al jullie vragen te beantwoorden.

19 juni 2017 om 00:29
Pvdvenis Gebruiker

Heel veel info! Even snelle vergelijking mogelijk tussen de 3 mediaboxen? Welke moet ik in welke situatie kopen?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:44
foxathome Gebruiker

Volgens testen op http://www.tweakers.net en http://www.hardware.info, pak gewoon de goedkoopste!

Beantwoorden

21 juni 2017 om 20:27
Official Product Expert Venz-Expert Official Product Expert

Daar de V12 Ultra er fysiek pas is sinds vorige maand en er in Nederland nog niet veel getest is, hier even een uitgebreide Europese review met veel extra info over dit model en waarom hij de duurste is van de drie :) https://androidtvbox.eu/venz-v12-ultra-review-android-tv-box-powered-by-amlogic-s912/

Beantwoorden

19 juni 2017 om 07:16
dewacko Gebruiker

simpel als je beste wil de v12, die heeft uhd 4k support en de nieuwste cpu, de 912. dit is grotere broertje van de 905. Is de directe opvolger van de 812 cpu.
Er is nog niet veel 4k content en heb je of wil je een 4k tv aanschaffen dan zou ik voor deze gaan. zo niet dan is dit beetje overdreven.

neemt niet weg dat sneller cpu en meer geheugen altijd goed is voor je applicaties. Maar kijk vooral naar je toepassing en portemonnee (wat wil je eraan uitgeven)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 07:44
sgt Schietstoel Gebruiker

Is het toetsenbord compatible met PS4?

Cheers!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 07:52

Goedemorgen, bedankt voor uw vraag. De VZ-KB-4 is compatible met PS4 en daarnaast ook met PS3, XBOX360, Linux en Android media spelers, HTPC, SmartTVs en PCs.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:05
Diablo70 Gebruiker

De VZ-RK-1 BASIC Haha. Toevallig nog een paar van deze dingen besteld bij Ali voor een paar eurie, niets Venz aan. Plus puntje is dat dit een zeer fijne fly-mouse is.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:14

Bedankt voor uw reactie, zeer zeker is dit model in onze eigen fabriek geproduceerd en word er in Europa standaard 3 jaar garantie op geboden. Bij veel afstandsbedieningen is het design vaak een zelfde basis maar zit er verschil in de knoppen structuur of ontwerp om onderscheid te maken, daarnaast worden er intern andere componenten (lees RF module en printplaat kwaliteit) gebruikt waar wij puur en alleen met hoge kwaliteit componenten produceren en daardoor de garantie kunnen waarborgen.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:14
remko-remko Gebruiker

In welke kwaliteit wordt Netflix gestreamed. Is er dan verschil tussen de verschillende spelers ?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:19

Bedankt voor uw vraag, Netflix is bij alle drie de spelers is de standaard Google Playstore applicatie welke geen HD en 4K streams bevatten daar wij (nog) geen Netflix contractant zijn voor deze content. Heeft u een standaard Netflix abonnement? Dan is dat om het even, heeft u een HD of 4K abonnement dan is dat een minpunt op Netflix gebied maar er is nog wel heel veel meer uit een VENZ kastje te halen. Alle Nederlandse en Belgische apps rooted of non-rooted werken bij ons denk hierbij aan NPO Gemist, KIJK, Videoland (Betaalde app), RTLXL, FOX Sports (Betaalde app), Ziggo TV (contract app)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:20

KPN, Tele2, XS4All contract TV apps voor Nederland en in Belgie werken bij ons de Yelo TV en Proximus TV apps prima!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 08:46
foxathome Gebruiker

In de uitleg tekst gewoon uitleg dat je illegaal kan kijken door hem ff goed in de stellen, tja, dat is ook helpen aan het illegaal films, series en sport kijken…
Binnenkort dezelfde melding op iBOOD als op http://www.filmspeler.nl???

Beantwoorden

19 juni 2017 om 09:03

Bedankt voor uw reactie, in Nederland is helaas door de aanbieders zoals u er al eentje noemt de indruk gegeven aan consumenten dat met iedere Android mediaspeler “plug n play” alle content maar gekeken kan worden zonder er iets voor te doen en gelukkig zijn dit type aanbieders aangepakt of worden zij aangepakt. Bij VENZ hebben wij ons daar vanaf het begin al van gedistantieerd en zijn onze spelers er puur en alleen om Android apps op je TV te krijgen, Kodi staat er als een standaard app in die vanuit de Google Playstore erop staat daar dit een geweldige mediacenter app is, in de omschrijving staat aangegeven waar op dit soort productforums vaak naar gevraagd word en is niets meer of minder dan een stelling die voor vele hardware geldt, zo ook voor smartphones, tablets en pc’s.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 00:22
foxathome Gebruiker

V: Kan ik op dit apparaat ook mijn Nederlandse voetbalwedstrijden streamen op duidelijk niveau zonder betaling oid?A: Je kunt daarvoor bv een applicatie als Kodi gebruiken, wel zult je hem zelf even in moeten stellen (geldt ook voor Formule 1 enz.)

Hier staat meer dan duidelijk DOOR JULLIE uitgelegd dat dat kan! Jullie helpen gewoon mee om mensen illegaal te laten kijken… Er gewoon bijzetten dat het zonder betaling kan?! Nee, iBOOD en VENZ hebben zich daar vanaf het begin al van gedistantieerd :P TUURLIJK!!!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 09:11
bloetoet Gebruiker

Wees gewaarschuwd!
Ik heb een V10 Pro en helaas werkt de 5GHz icm Ziggo modem niet!!!! Dit gemeld bij Venztech en ze gaan ermee aan de slag. Wellicht in een volgende firmware is dit verholpen.
Just to let you know…..

Beantwoorden

19 juni 2017 om 09:14

Bedankt voor uw reactie, 5GHz icm Ziggo signaal word inderdaad opgelost, firmware update hiervoor zit eraan te komen, verwachting is dat deze eind deze week er is.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 15:07

Beste bloetoet, een update voor u! Heeft u de laatste OTA firmware al op uw V10 Pro staan? Wij hebben deze zojuist gecheckt en dachten ook dat onze 5GHz Ziggo router geen verbinding maakte op die frequentie totdat we de wifi setting/instelling in de V10 Pro langer dan 10 seconden de tijd gaven :) Toen ineens stond hij daar na ongeveer 30 seconden, Ziggo 5GHz wifi! Dus het werkt wel, alleen even een klein beetje geduld is gevraagd om hem te kunnen zien!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 09:28
hans_vandermeulen Gebruiker

Werkt de airmouse en het andere VZ-KB-4 toetsenbord met een Mede8er?

Kan deze de originele afstandsbediening volledig vervangen?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 09:47

Bedankt voor uw vraag, beiden werken op alle media spelers daar ze zijn voorzien van hun eigen RF USB dongel waarmee verbinding gemaakt word. Veel van de toetsen van uw standaard afstandsbediening zullen worden overgenomen, het kan zijn dat enkele “hot” keys nog niet geprogrammeerd zijn, deze kunt u op de VZ-RK-1 wel zelf toevoegen “self learning” knoppen.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:27
Walter64 Gebruiker

Beste Venz-Expert,

Bij gebruik van de Spotify App slaat de V10 pro naar verloop van tijd uit. Heb zelf het idee dat dit een instelling moet zijn, maar nog niet kunnen ontdekken. Is er een wat uitgebreidere handleiding te downloaden?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:31

Bedankt voor uw vraag, slaat hij ook uit terwijl er muziek aan het streamen is? Nee toch? Alleen wanneer de V10 Pro niet gebruikt word dan gaat hij naar verloopt van tijd in zijn slaapmodus om stroom te besparen. Een uitgebreidere handleiding is er niet daar de box gebruik maakt van Android en de instellingen e.d. identiek werken bij Android op een telefoon of tablet, (internet instellen, apps vanuit Google Playstore downloaden etc..) Heeft u vragen over gebruik of wilt u het e.e.a. leren laat ons aub weten waar u interesse ligt zodat wij u uit kunnen leggen hoe dit verder aan te pakken, u kunt ons bellen op 076-7110391, mailen op support.eu@venztech.com of bereiken via Facebook.com/venztech/ waar wij altijd benaderbaar zijn via de messenger optie :)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:50
Walter64 Gebruiker

Ja Toch! Het gebeurt tijdens het streamen en zoals je zult begrijpen heel vervelend. Heb ook echt het idee dat de spotify app op de achtergrond blijft werken, want zodra de box weer wordt aangezet speelt spotify zonder enige hapering gewoon door.

Zal proberen jullie zometeen telefonisch te bereiken

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:52

OK duidelijk, wij zullen dit bij de software engineers melden zodat dit in de komende update verholpen is.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 10:58
Pwee Gebruiker

Wat kan ik het beste kopen, de airmouse of het toetsenbordje?

De airmouse heeft toch ook een toetsenbordje dus ik snap het verschil niet?

Het is met de bestaande afstandsbediening een heel gedoe om met die muis te werken om iets te selecteren en ook tekst invoeren is lastig.

Als ik de ziggo app gebruik of Netflix is het ook erg lastig om iets te selecteren.

Resumé, werkt dit allemaal beter met die airmouse?

Kun je die airmouse zoals de naam al aangeeft dmv het bewegen van de remote over het scherm laten gaan ( geen idee hoe ik dit anders moet omschrijven ;-))

Beantwoorden

19 juni 2017 om 11:10

Bedankt voor uw reactie en vragen, voor het gebruik van een VENZ media spelers V10, V10 Pro obv Android met de apps zoals u omschrijft is de Airmouse VZ-RK-1 ideaal. Bij de V12 Ultra zit hij er al standaard bij. U bedient dan de apps dmv bewegingen inderdaad die u maakt met de Airmouse remote en kunt dan zaken aanklikken, swipen etc.. u kunt het zien als dezelfde functionaliteit als een Wii remote heeft.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 12:46
Pwee Gebruiker

Dank, werkt de airmouse ook bij Kodi?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 12:53

Ja de airmouse werkt ook prima in Kodi

Beantwoorden

19 juni 2017 om 11:04
Pwee Gebruiker

Eigenlijk is 5,95 toch absurd als je iets koopt van 14,95? Er komt nog eens 1/3 bij aan verzendkosten.

Als ik bij de MM wat koop betaal ik geen verzendkosten ongeacht het bedrag, al is het 5,95…

Ik heb enige tijd geleden de Venz gekocht hier bij ibood, toen werd verteld dat er een bon bijgeleverd werd met een aanbieding voor de airmouse, ik heb nooit zoiets gezien in de verpakking?

Ben trouwens best tevreden met de Venz

Beantwoorden

19 juni 2017 om 13:25
Pwee Gebruiker

Ik heb even teruggezocht op het forum (zie uw antwoord hieronder) en ik heb echt nooit iets in de verpakking gevonden toen ik de Venz begin dit jaar kocht…?

Official Product Expert VENZ-Expert Official Product Expert

Wij geven u de mogelijkheid na aanschaf van de V10 eenmalig tegen een forse korting een airmouse of keyboard te bestellen, instructies zullen bij de V10 gevoegd worden.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:02

OK, er heeft destijds wel een sticker op de verpakking gezeten, wellicht dat deze er tijdens vervoer of inpakken af is gegaan. Ik kan u wel vertellen dat de korting destijds op die accessoires net zo was als de flashsales hier nu aanbied, totale kosten + verzenden haast identiek dus wellicht is het verstandig om de kans hier deze week te pakken? Eenmalige investering en gegarandeerd plezier er mee!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:28
Pwee Gebruiker

Dank, ik zal er een bestellen!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:36
Pwee Gebruiker

En hij is besteld

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:49

Goede keuze! Alvast veel plezier met de aankoop.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 13:04
dennis-8 Gebruiker

Venz hebben kennissen altijd tevreden over. Meerdere mensen in omgeving hebben er een aangeschaft en ook zij hoor in nooit klagen.

Verzendkosten is wel veel en word met DHL verstuurt is helaas zeker niet de beste.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 13:20

Bedankt voor uw reactie, over de VENZ producten is het zeker waarheid, onze producten brengen plezier en daar zijn we trots op! Uiteraard zijn er soms vragen, opmerkingen of klachten rondom het gebruik bij een enkeling en daarbij proberen wij zo goed mogelijk te ondersteunen om ook die gebruiker weer happy te krijgen en dat lukt bijna altijd :)

Vwb DHL, wij versturen het gros van onze VENZ producten naar onze partners door heel Europa met de service van DHL en zijn daar zeer over te spreken! Geen wonder dat iBOOD daar ook voor kiest!

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:05
Edevrij Gebruiker

Geachte medewerker werkt deze afstandsbediening ook op een Philips smart tv en Pioneer Blue-Ray disc speler ?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:11

Bedankt voor uw reactie, op de smart tv wel als deze een USB poort heeft? De Blu-Ray disc speler is de vraag of deze een USB poort ingang heeft?

Beantwoorden

19 juni 2017 om 14:55
nossie01 Gebruiker

Goedemiddag Venz Expert,

Zijn de Venz players allemaal HDMI-CEC compatible?

Met andere woorden: kan ik de afstandsbediening van mijn TV of Onkyo Receiver ook gebruiken om de Venz boxen te bedienen?

Ik hoor het wel.

Mvrgr.

Nossie

Edited by: Jim
AutoCorrect aangepast ;-)

Beantwoorden

19 juni 2017 om 15:08

Bedankt voor uw vraag, de V10 Pro en de V12 Ultra hebben standaard HDMI-CEC in de instellingen en deze staat ook automatisch aan, u kunt deze desondanks ook handmatig uit zetten in de instellingen. De V10 heeft geen HDMI-CEC.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 17:29

Kijk ook eens naar de krachtige VENZ A501 aanbieding, nog nooit zo goedkoop aangeboden geweest! Lekker met dit weer een prachtig geluid in je tuin of onder de veranda draaiende op je eigen WiFi verbinding en aan te sturen met de gratis VENZ APLAY app voor Android en iOS. Koppelen met Stereoboomm of iEAST apparaten in je eigen Multiroom netwerk of gewoon meerdere A501’s of A1’s koppelen, het kan allemaal…..

Beantwoorden

19 juni 2017 om 22:21
pjerry Gebruiker

Voor mijn vriendin laatst een x96 kastje gekocht en bij mij ingesteld maar door de 4K werd mijn Philips beeldscherm flats. Ik had iets gelezen dat oudere Philips tv HD ready die scherpte niet kunnen verwerken. Wat weten jullie daarover.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 23:37

Bedankt voor uw reactie, met oudere Philips LCD HD Ready TVs gaat het om de HDMI compatibiliteit daar de laatste media spelers HDMI 2.0 voeren (onze V10 Pro en V12 Ultra zelfs HDMI 2.0a) en de TV HDMI 1.3 heeft en moeilijk omgaat met een hogere snelheid kleurdoorvoer. Ons advies is om te proberen de speler en de TV op 40Hz te zetten ipv 50 of 60Hz, vaak helpt dit al.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 22:23
pjerry Gebruiker

Ja jullie zijn al weg, tijd vergeten.

Beantwoorden

19 juni 2017 om 23:34

Nee hoor, wij zijn er gewoon nog :)

Beantwoorden

20 juni 2017 om 02:12
MAdnan Gebruiker

Vraag aan Venz, ik heb al jaren jullie producten maar de laatste apparaat welke ik van jullie heb de v10 valt me erg tegen. Kodi werkt er beroerd op hoe kan dit?

Beantwoorden

20 juni 2017 om 07:07

Goedemorgen, bedankt voor uw reactie. Ligt uw mening niet gewoon aan hoe Kodi momenteel draait bij u door hoe het ingesteld staat? In onze laatste OTA update van begin juni zijn we naar Kodi 17.3 gegaan en die draait heel stabiel, dat is bij ons en word altijd uiterst breed getest alvorens een OTA gepusht word. Is het niet gewoon dat hetgeen u in Kodi heeft geinstalleerd niet lekker draait? Daar er laatste heel veel wijzigingen zijn geweest in Kodi land…..hier kunnen wij namelijk niets aan doen, wat u met Kodi doet staat volledig los van VENZ.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 02:30
MAdnan Gebruiker

U kunt me bereiken op : its_not_easy@live.nl

Beantwoorden

20 juni 2017 om 07:07

wij gaan u mailen

Beantwoorden

20 juni 2017 om 08:35
Superduperrr Gebruiker

Kan de Venz geprogrammeerd worden als een IPTV box. Ik weet dat men via Kodi TV kunnen streamen maar ik zoek de echte IPTV box, die ze tegenwoordig rond de 100€ verkopen + 100€ voor een goede IPTV abonnement!?

Beantwoorden

20 juni 2017 om 09:01

Bedankt voor uw vraag, een IPTV service gaat meestal gepaard met een APK van de provider, oftewel een Android app, deze is gewoon compatible met onze boxen en kan daarop geïnstalleerd worden. 100 Euro voor een IPTV abonnement op jaarbasis is geen goed abonnement oftewel zal eerder een illegale aanbieder die niet aangesloten zal zijn bij de juiste organisaties en geen licenties zal hebben waardoor u het risico loopt op een dag met zwart beeld te zitten. Wij raden ten alle tijden aan aan gebruikers om een abonnement te nemen bij een gerenommeerde provider die bij allen bekend zijn zoals bv. Ziggo, KPN, Tele2, XS4All, Solcon etc.. dan betaald u wel iets meer in de maand maar zult u nooit zonder beeld zitten ;-) Daarbij werken de TV apps, oftewel de Android apps van deze providers prima op onze boxen om de VENZ bv. te gebruiken als tweede ontvanger op een slaapkamer of buiten met dit prachtige weer, TV buiten, VENZ box eraan, WiFi of LAN kabel koppelen, app van de provider op de VENZ (uit de Playstore installeren) deze openen, uw abonnementsgegevens invoeren en kijken maar :)

Beantwoorden

20 juni 2017 om 12:50
Caroly Gebruiker

Om bovenstaande reden vorig jaar de venz 10 aangeschaft. Maar helaas, ook na de laatste update, werkt caiway multiscreen nog steeds niet. De app start wel op, maar kan de beelden vervolgens niet decrypten.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 19:11

Bedankt voor uw reactie, kunt u aub eens de alternatieve non-rooted V10 firmware testen? Deze staat op onze Facebook pagina, post van 12 mei jl. Het ging daarbij om firmware voor Belgische non-rooted apps te kunnen kijken maar wij denken dat deze ook met Caiway overweg kan, u vindt ons op Facebook.com/venztech of stuur ons even een mail voor de instructies op support.eu@venztech.com

Beantwoorden

20 juni 2017 om 09:53
arnieh Gebruiker

Ik heb bij de vorige iBood aanbiedingen een Venz 10Pro gekocht. De afstandsbediening die er bij zit en ook mijn CEC-compatible TV-afstandsbediening kan ik de Netflix app niet goed mee bedienen. Als ik op de pauze of play knop drukt gaat stop/start de film niet. Ook de cursortoetsen om door de lijst met films te bladeren op beide afstandsbedieningen doen niets. Alleen als ik de afstandsbediening van Venz op Mouse-mode zet kan ik het pijltje verplaatsen, iets kiezen en starten.

In de KODI-app werken zowel de Venz afstandsbediening als de TV-afstandsbediening perfect. De genoemde problemen liggen dus waarschijnlijk aan een brakke Netflix-app.

Mijn vraag is nu, als ik een fly-mouse of fly-keyboard van Venz hier koop werkt het dan wel met de cursortoetsen door fims bladeren en de play/pauze knoppen om iets te starten/stoppen? Of kan ik alleen dmv fly-mouse bewegingen de Netflix-app bedienen?

Beantwoorden

20 juni 2017 om 10:31

Bedankt voor uw reactie en vraag, de Netflix app in uw V10 Pro is niet brak maar om deze optimaal te besturen is het wel handiger om de airmouse erbij te hebben, hiermee krijgt u een cursor in beeld die u doormiddel van bewegingen met de airmouse remote beweegt en u klikt dan zaken aan die u wilt kijken of wilt instellen, heel handig en met de airmouse-remote (VZ-RK-1) bent u meteen gereed om alles zo optimaal mogelijk en snel te besturen.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 14:45
arnieh Gebruiker

Bedankt voor de reactie. Ik heb de airmouse besteld.

Met brak bedoel ik ook dat de netflix-app ook niet op de juiste HDMI-CEC commando’s reageert zoals KODI wel doet. De implementatie daarvan is nog niet door de Netflix-app-bouwers helemaal uitontwikkeld.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 15:34

Goede keuze, daar gaat u zeker plezier mee beleven!

Beantwoorden

20 juni 2017 om 19:23
pjerry Gebruiker

Ik stelde gisteren een vraag om 22.21 over dat mijn tv scherm de invoer niet verwerken kan, het beeld is even scherp en dan word het flats, onscherp en als ik even aan de stekker rommel dan doet hij het even en word weer onscherp. Ik heb een Philips 32PFL5404 en daarbij kun je geen Hz instellen. Moet ik nu aan een nieuwe tv of wat kan ik doen eventueel om dat goed te krijgen. En als dat niet lukt kan ik hem dan terug sturen. Pieter.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 21:07

Het gaat bij u over een X96 kastje toch? Deze is niet van VENZ. Bij de VENZ modellen kunt u bij de instellingen van HDMI ook de Hz selecteren. Uw Philips TV heeft een automatische Hz detectie. Zoals u aangeeft over het rommelen aan de stekker en hij dan weer goed is lijkt het me als u dit aan de kant van het kastje doet dat het wellicht een defect is aan de HDMI poort van het kastje dat u heeft. Bij ons zou dat een reden zijn voor retour en omruilen, wij geven 3 jaar garantie op al onze producten en het defecten ratio is nihil te noemen. Wellicht is het interessant voor u om eens een VENZ te proberen en te zien wat het kwaliteitsverschil is ;)

Beantwoorden

20 juni 2017 om 21:58
pjerry Gebruiker

Vraag ik iets raars of zo!!! Ik ben bang dat mijn tv die 4K niet aan kan, is daar verder niets aan te doen dan.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 21:59
pjerry Gebruiker

Sorry, antwoord komt net binnen.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 22:07
pjerry Gebruiker

Nee ik verbreek alleen de verbinding door de HDMI te bewegen aan de kant van de tv. Dat kastje is splinter nieuw en ik vind het niet terecht om daar de schuld aan te geven want dat werkt gewoon bij mijn vriendin. Ik vraag alleen of jullie daar een oplossing voor hebben en als ik de Hz in kan stellen en het helpt niet of ik hem dan terug kan sturen. Ik heb interesse in jullie Venz maar door mijn ervaring vertrouw ik het niet. Op internet stond ook dat sommige Philips tv’s niet met 4K overweg konden. Dank u.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 22:11
pjerry Gebruiker

Misschien draaf ik door maar met X96 kun je ook de Hz instellen maar dat wist ik toen niet dus niet geprobeerd. Misschien moest ik dat eerst maar doen. Dank.

Beantwoorden

20 juni 2017 om 22:45

Duidelijk, ik zou dat zeker proberen. Wij hebben met die Hz instellint namelijk al meerdere consumenten kunnen helpen die een zelfde type Philips TV hebben. En of u hem terug kunt sturen mocht het niet werken is niet aan ons om te bepalen daar het geen VENZ product is ;) daarvoor moet u bij de verkoper zijn waar u dat kastje heeft gekocht.

Beantwoorden

21 juni 2017 om 11:42

Twijfelt u nog over de VENZ A501 Multiroom Speaker? Kijk hier alvast naar de unboxing video van Gadgetgear.nl die zojuist online is gekomen, hun volledige review volgt zeer snel……
https://youtu.be/lXfAO19Pz7I

Beantwoorden

21 juni 2017 om 12:43
21 juni 2017 om 19:48
bloetoet Gebruiker

Is er een link of een website te vinden die de score van diverse benchmarks voor de V12 Ultra kan tonen?  Antutu? Aida64? bijvoorbeeld…..

Beantwoorden

21 juni 2017 om 20:19

Blij dat u erom vraagt, zouden het haast vergeten zijn hier te vermelden :) Zie hier de uitgebreide review van de V12 Ultra bij Androidtvbox.eu inclusief al die scores en tests – https://androidtvbox.eu/venz-v12-ultra-review-android-tv-box-powered-by-amlogic-s912/

Beantwoorden

21 juni 2017 om 21:36
bloetoet Gebruiker

@Venz-Expert:
Enig zicht wanneer Android 7.x beschikbaar gesteld zal worden voor de V10 Pro?

Beantwoorden

21 juni 2017 om 23:04

Android 7 word door ons getest en uitgebalanceerd binnen onze software ontwikkeling, dit is een doorgaand proces maar de update Android 7 komt pas OTA als alles stabiel is. Android 7 is nu nog niet stabiel genoeg, verwachting is na de zomer.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.