2 oktober 2017 om 15:16
iBOOD

Outlet

Outlet
Hier een goeie titel

Hier vind je meestal een superboeiend stukje over de aanbiedingen in onze flashsales. Dit keer niet. Snuffel gewoon lekker rond, en wie weet scoor je nog wat leuks!

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

2 oktober 2017 om 19:28
acidophilus Gebruiker

Wat is anders aan de hier aangeboden PS4 ten opzichte van deze: https://www.binkysgameplay-webshop.nl/a-46727749/playstation-4/ps4-pro-1tb-black/ Volgens mij geen veschil…

Hier 349,- excl verzending, terwijl Binky 333 incl ‘gratis’ verzending is. IBOOD prijsaanpassing om er ‘best offer’ van te maken?

Beantwoorden

2 oktober 2017 om 21:14
bartv17 Gebruiker

Waarom de microusb oplaadset verwikderd? Was nog niet uitverkicht. Ik ging deze net kopen met grayis verzending

Beantwoorden

3 oktober 2017 om 05:40
Jurjen_B Gebruiker

Voor de zoveelste en laatste keer (want jullie doen er blijkbaar niets aan); ik vindt de informatie over producten die uitverkocht zijn net zo handig als het weten van de weersverwachting van vorige week. Je hebt er dus geen klap aan! Zet gewoon neer wat er NOG WEL verkrijgbaar is en haal de uitverkochte producten uit de lijst! Als iets niet op de lijst staat is het uitverkocht!!!

Beantwoorden

3 oktober 2017 om 13:32
hebbikjoudaar Gebruiker

Laatste keer? mooi.

Beantwoorden

3 oktober 2017 om 10:54
Flyinghawk Gebruiker

Hoi, ik zie hier twee ondervloeren maar ik vraag me af of ze ook geschikt zijn voor vloeren met vloerverwarming.

Grtz

Beantwoorden

3 oktober 2017 om 11:16
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze zijn hier niet voor geschikt.

Beantwoorden

3 oktober 2017 om 11:41
kikke002 Gebruiker

Voegenkrabber: 4,95

Verzendkosten: 5,95

Hhhhuuummm??? Ik laat deze aanbieding schieten, denk ik.

Beantwoorden

3 oktober 2017 om 11:46

Mocht je een andere deal op onze website bestellen, dan is dit een prima deal om er bij te bestellen, je hoeft tenslotte maar eenmaal verzendkosten te betalen.

Als je geen andere deal wilt bestellen, dan is het uiteraard aan jou of je het bedrag incl. de verzendkosten er voor over hebt.

Beantwoorden

3 oktober 2017 om 14:49
kogel60 Gebruiker

Beste moderator, zijn de ondervloeren echt maar per 2 te bestellen?  Ik zou er graag meer bestellen.

Beantwoorden

3 oktober 2017 om 14:53

Dat is correct. We hebben van beide soorten nog maar 2 stuks op voorraad.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.