22 december 2017 om 23:04
iBOOD

Meepakkers

Meepakkers

Alles onder de € 30

Meepakkers, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

23 december 2017 om 08:29
edwinteems Gebruiker

Afgerond 20 euro verzendkosten bij 1 lichtdiode en 2 setjes van die sterren?

Beantwoorden

23 december 2017 om 08:30
edwinteems Gebruiker

Excuus; samen met een CO2 meter

Beantwoorden

23 december 2017 om 08:43
Kartelschaar Gebruiker

Als je alles los bestelt misschien, maar als ik jou was zou ik het gebundeld bestellen.

Beantwoorden

23 december 2017 om 10:47
edwinteems Gebruiker

Dat heb ik gedaan..

Beantwoorden

23 december 2017 om 11:24
eva864 Gebruiker

Blijkbaar zijn die sterren groter/zwaarder dan ze lijken… Verzending van 1 set kost al 8,95 (waarmee de verzendkosten bijna even hoog zijn als de prijs voor het product), voor 2 sets kom je inderdaad op 19,95 (waarmee de verzendkosten dan zelfs hoger zijn dan de prijs van de producten). Aangezien iBood bij de FAQ niet (meer) vermeldt vanaf welke afmetingen/gewicht de verzendkosten stijgen, is dat koffiedik kijken.

Beantwoorden

23 december 2017 om 15:44
HUPHTOR Gebruiker

Hallo. Is de

Oral-B Trizone 500 Tandenborstel ook geschikt voor de ronde opzetborstels, of alleen de ovale?

bvd

Beantwoorden

23 december 2017 om 22:27
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Huphtor,

De ronde opzetborstels kunnen er ook op :-)

Beantwoorden

23 december 2017 om 23:53
HUPHTOR Gebruiker

Dank!

Beantwoorden

24 december 2017 om 11:21
mrdummy Gebruiker

iBood: je website is aan het buggen. De Outlet gedeelte is verdwenen uit de bovenste balk, maar is nog wel te zien via hoofdpagina en in Alle Deals! pagina.

Dit is niet goed voor je verkoop want nu zal Outlet veel minder opvallen. Veel minder zeker.

Wil je dat verkoop doorgaat, dan zou ik maar zo snel mogelijk de probleem herstellen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.