21 december 2017 om 00:00
iBOOD

Kado's

Kado's

Alles tussen de € 30 en € 100

De grotere aankopen waarover nagedacht wordt. Uren aan overpeinzen, prijsonderzoeken en het vergelijken van recensies gaan er soms aan vooraf eer we tot aankoop overgaan en die duiten spenderen. Wij zeggen: bespaar jezelf de moeite en bestel hier en nu, dat scheelt weer een trip naar de winkel en je pakt nog een korting mee ook. Met deze feestdagen willen we als het kan allemaal zoveel mogelijk besparen en dat kan bij deze.

21 december 2017 om 02:23
teun1234567890 Gebruiker

Zijn de kitchenaidpannen geschikt voor inductie?

Beantwoorden

21 december 2017 om 02:25
Hiphap Gebruiker

De meeste wel

Beantwoorden

21 december 2017 om 02:35
Moderator Niek Moderator

Goedenacht Teun,

Over welke pannen gaat je vraag?

Beantwoorden

21 december 2017 om 08:19
profDavidoff Gebruiker

De villeroy bestekset, wordt deze in kist geleverd?

Beantwoorden

21 december 2017 om 11:10
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze wordt geleverd in een doos waarin het bestek netjes in geordend zit.

Beantwoorden

21 december 2017 om 10:20
mrdummy Gebruiker

Hmm, in medium priced deel zou het producten hebben tussen 30 tot 100 Euro, maar er staan toch paar tussen die meer dan 100 kosten.

Beantwoorden

21 december 2017 om 10:53

Er zijn inderdaad een paar deals verdwaald, excuus voor de verwarring!

Beantwoorden

21 december 2017 om 11:15
sveba Gebruiker

beste Bas, ik vermoed dat jij de moderator bent vandaag hier.

een vraag ik heb de schoudertas chesterfield medium besteld en die wordt vandaag afgeleverd nu staat de tas hier in de outlet voor 10 euro goedkoper, op zich al niet zo fraai maar goed.

wat gaan we nu doen de huidige bestelling annuleren lekker kosten maken voor iedereen en de pakketdienst overbelasten in deze fijne tijd of gaat ibood dit op een meer correcte manier doen en dat verschil (desnoods in tegoed) retouneren zonder allerlei gezanik.

alvast bedankt!

Beantwoorden

21 december 2017 om 11:29

Hoi sveba,

Als we een deal op een later moment goedkoper aanbieden, dan compenseren we klanten die hem eerder gekocht hebben niet.

Je zou er voor kunnen kiezen om de bestelling opnieuw te plaatsen en het pakketje dat vandaag wordt ingeleverd te weigeren aan de deur. Hij zal dan worden teruggestuurd naar het distributiecentrum, waarna de refund automatisch in gang gezet zal worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

21 december 2017 om 11:59
Purn0 Gebruiker

Bijzonder dat deze manier wel ondersteund wordt, terwijl het veel efficiënter is qua kosten, tijd, moeite en uitstoot om gewoon het verschil terug te boeken.

Verwacht overigens wel dat de refund van een geweigerd product excl. transportkosten is a €5,95, waardoor het verschil nog maar €4,05 is. Een risico dat iBood waarschijnlijk graag neemt (niet iedereen zal deze moeite nemen, of er überhaupt van op de hoogte zijn). En de transportmaatschappij kan een extra factuurtje schrijven, dus die hebben ook geen belang bij een efficiëntere afhandeling…

It’s a mad world.

Beantwoorden

21 december 2017 om 12:16
eva864 Gebruiker

Bij weigering aan de deur betaal je zelf geen transportkosten voor de terugzending. De oorspronkelijke verzendingskosten worden wel volledig terugbetaald door iBood. Kunst is dus om ervoor te zorgen dat het pakketje niet afgeleverd wordt (ook niet bij de buren, …) zodat je geen retourkosten moet betalen.

Beantwoorden

21 december 2017 om 12:22
mrdummy Gebruiker

Bij meeste winkels is ook kopen op eigen risico. Ze geven niet gelijk verschil terug als je volgende dag of wat dan ook ineens een aanbieding ziet staan terwijl jij gisteren voor meer geld hebt betaald…

Het is nou eenmaal risico van winkelen. Je kan wel kiezen voor retour/refund systeem, maar dan moet je wel aan deur weigeren. Dan kan je bedrag terugkrijgen en koop je nu dezelfde in de opruiming actie.

Dat is enige optie, iets anders kan niet.

Beantwoorden

22 december 2017 om 06:43
loektencate Gebruiker

Viel mij ook al op, slaat nergens op.

Beantwoorden

22 december 2017 om 10:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen king_helm,

Bedankt voor het melden, dit klopte inderdaad niet en is inmiddels aangepast :-)

Beantwoorden

21 december 2017 om 14:53
Loredana123 Gebruiker

Hallo!

Arrigo eetkamerstoelen alleen 1 nog beschikbaar in licht bruin? Ik zou er 4 nodig hebben…

Beantwoorden

21 december 2017 om 15:43

Dit is inderdaad de laatste die we beschikbaar hebben, vandaar dat je er maximaal één kunt bestellen.

Beantwoorden

21 december 2017 om 15:03
ESFM Gebruiker

Hi,

Waarom kan ik van de tafellamp Brentano maar 1 stuks kopen. Ik wil er twee …

Beantwoorden

21 december 2017 om 15:43

Dit is de laatste die we beschikbaar hebben, vandaar dat je er maximaal één kunt bestellen.

Beantwoorden

21 december 2017 om 16:22
ajee Gebruiker

Wanneer nu eens 120cm led-buizen. Meestal komen enkel de 60cm en 150cm voorbij.

Beantwoorden

21 december 2017 om 20:51
Moderator Niek Moderator

Goedenavond ajee,

Je kunt op het Tip forum van iBOOD producten voorstellen, dit forum vind je hier :-)

Beantwoorden

21 december 2017 om 17:26
DPPA Gebruiker
21 december 2017 om 20:49
Moderator Niek Moderator

Goedenavond DPPA,

Afgaande op de afbeeldingen dan is dit inderdaad de RF-D20BT. Ik heb even doorgegeven dat de informatie bij deze deal ontbreekt :-)

Beantwoorden

21 december 2017 om 17:53
bek25 Gebruiker

zit er bij de musical fidelity hoofdtelefoon ook een gewone aansluiting bij want ik nml geen 4pin ingang

Beantwoorden

21 december 2017 om 20:58
Moderator Niek Moderator

Goedenavond bek25,

Bij deze hoofdtelefoon zit alleen de 4 pin connector. Er zijn eventueel wel adapter kabels voor te krijgen van 4 pin naar jack plug :-)

Beantwoorden

21 december 2017 om 20:02
PieterHendrickx Gebruiker

Is die Vaude fietsbackpack splash 20 nog beschikbaar?  Ik kan enkel het vrouwenmodel nog kopen precies.

Beantwoorden

21 december 2017 om 20:45
Moderator Niek Moderator

Goedenavond PieterHendricks,

Bij deze deal is helaas alleen de Roomy 17 in de kleur granita beschikbaar.

Beantwoorden

22 december 2017 om 00:03
martinus1979 Gebruiker

Goedenavond,

Ik heb vandaag de steelseries g6 v2 keyboard besteld.

Eerder dit jaar werden deze ook aangeboden.

Destijds werden er Qwertz  toetsenborden geleverd ondanks dat er duidelijk Qwerty in de beschrijving stond.

http://electronics-nl-nl.forum.ibood.com/flash-sales/02605-171020/steelseries-gaming/

Dus mijn vraag zijn de toetsenborden nu wel echt Qwerty?  

Beantwoorden

22 december 2017 om 07:51
blackfin Gebruiker

Ooh nee, twee verschillende Jetbeam zaklampen. Moeten jullie niet doen Ibood want nu moet ik ze beiden kopen :)

Beantwoorden

22 december 2017 om 11:58

Sorry, blackfin!

Beantwoorden

22 december 2017 om 09:37
Kelgterw Gebruiker

De WMF Lono Raclette Grill heeft verzenddatum 28/12. Zal dan niet meer tijdig aankomen voor oudjaar zeker?  Anders bestel ik hem meteen…

Beantwoorden

22 december 2017 om 12:02

We verwachten hem inderdaad op 28 december te verzenden. Normaliter zal hij dan op 29 (of anders 30) december bezorgd worden. Maar omdat de bestellingen door een externe partij (DHL of PostNL) bezorgd worden, kan ik hun planning niet inzien en daarom geen beloften doen over de exacte leverdatum.

Beantwoorden

22 december 2017 om 10:04
peerle20 Gebruiker

Hallo,

Wat is het vermogen (in Watt) van de

Ultimate Ears Boom 2 | Bluetooth?

Beantwoorden

22 december 2017 om 10:42
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen peerle20,

Het vermogen van deze speaker is 15 Watt :-)

Beantwoorden

22 december 2017 om 10:39
iSMURF Gebruiker

Beste moderator, zou je willen bevestigen dat het hier echt om een 60L gaat? En of de afmetingen ook kloppen? Ik kom deze afmetingen elders op het web tegen bij een 80L variant namelijk.

Bedankt!

Allibert Type: Totem 60 L

Beantwoorden

22 december 2017 om 10:50
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen iSMURF,

Goed opgemerkt ik ga dit even voor je navragen en kom er op terug :-)

Beantwoorden

22 december 2017 om 12:02
Moderator Niek Moderator

Het is de 60L en de afmetingen zijn inmiddels aangepast :-)

Beantwoorden

22 december 2017 om 12:44
Wossname5000 Gebruiker

RE: SteelSeries 6G v2 Mechanisch Toetsenbord | Refurbished

Kunnen jullie garanderen dat het om een QWERTY gaat en niet weer om een QWERTZ? In dat geval ik mijn vorige bestelling wel omruilen, ik wacht nog steeds op een retourlabel.

Beantwoorden

22 december 2017 om 15:46
martinus1979 Gebruiker

Ik heb mijn bestelling  (inclusief 2 andere bestellingen) geannuleerd ik vertrouw het niet meer.

Beantwoorden

22 december 2017 om 12:58
timcijsouw Gebruiker

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is bij de Samsung Monitor deze op een beugel te monteren? Mijn vader wilt er 2 naast elkaar aan zijn bureau monteren.

Beantwoorden

22 december 2017 om 13:19

De Samsung Full HD Monitor 21,5″ heeft een VESA-standaard van 75 x 75. Als je een beugel hebt die deze VESA-maten ondersteunt, dan kan hij er inderdaad op gemonteerd worden.

Beantwoorden

22 december 2017 om 13:10
StevenBeeld Gebruiker

Beste, wat zijn de afmeetingen van de  chesterfield messenger tas | heren ?

kan hier een 15″ laptop in?

Beantwoorden

22 december 2017 om 14:13
biedmeaan Gebruiker

Beste Ibood,

Ik wil graag de Niteye JET-IIM zaklamp bestellen. In de tekst staat dat deze door micro-USB opgeladen kan worden. Begrijp ik dat goed? Kan nergens een review vinden waarin dit wordt bevestigd.

Beantwoorden

22 december 2017 om 14:58

Dit is inderdaad wat Niteye aangeeft op hun website, zie pagina “Features”: http://www.jetbeamlight.com/products_show250.html

Beantwoorden

22 december 2017 om 19:33
biedmeaan Gebruiker

Bas, dank! Heb niet verder geklikt…:-(. Ga bestelling doen.

Beantwoorden

22 december 2017 om 22:51
blackfin Gebruiker

In Europa heet Jetbeam Niteye, heeft te maken met beschermde merknaam. Kortom Niteye is Jetbeam.

Beantwoorden

22 december 2017 om 22:43
s.vandongen Gebruiker

Beste,

Bij de Nyne BT speaker staat dat in de specificaties dat er een draagtas bij geleverd wordt. Echter zat deze draagtas bij dezelfde eerder geleverde speaker niet meegeleverd. Hoort die er nou wel of niet bij te zitten? Kan overigens deze speaker zeer aanbevelen! Maar dat terzijde.

Beantwoorden

22 december 2017 om 23:42
Moderator Niek Moderator

Goedenavond s.vandongen,

Ik zie ook op andere websites de draagtas vermeld staan, dus ga ervan uit dat die er bij zit. Stond de draagtas toen je hem kocht ook vermeld bij de specificaties?

Beantwoorden

23 december 2017 om 09:58
s.vandongen Gebruiker

Hai Niek,

Ik heb de vorige speaker uit dezelfde deal gekocht(een paar dagen geleden), kan mij niet meer herinneren of het er bij stond. Heb er nu weer drie besteld dus we gaan het zien. Ik vermoed dat het misschien een verkeerde vertaling is, dat er bedoeld wordt dat er een handvat aan het apparaat zit zodat deze draagbaar is.

Beantwoorden

24 december 2017 om 02:57
Moderator Niek Moderator

Hallo s.vandongen,

Daar zat ik ook nog aan te denken daarom ben ik ook bij andere sites gaan kijken. Juist omdat ze daar ook de draagtas plaatsen begon ik weer te twijfelen. Kan er verder ook helemaal niets over vinden en doordat het weekend is kan ik het nu ook niet navragen. Mocht ik er nog wat over vinden dan kom ik er op terug :-)

In ieder geval veel plezier van je aankoop en fijne kerstdagen.

Beantwoorden

23 december 2017 om 10:23
StevenBeeld Gebruiker
23 december 2017 om 11:47
kloete Gebruiker

ik kocht eerder een boormachine bosch blauw GSB 18-2 LI, ziehier de link: 
http://home-living-be-nl.forum.ibood.com/products/29603-160624/bosch-accuklopboor-schroevendraaier/

mijn vraag: kunnen de batterijen van deze boormachine dienen voor de handcirkelzaag

18 Volt Cirkelzaag in L-BOXX | Geen lader en Accu (GKS18VLiNCG die hier in aanbieding staat

met vriendelijke groet,

Beantwoorden

23 december 2017 om 11:49
kloete Gebruiker

toevoeging aan mijn vraag: ik bedoel deze handcirkelzaag:

http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/32649/96908/18-v-professional-cirkelzaag.html

met vriendelijke groet

Beantwoorden

23 december 2017 om 11:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen kloete,

De accu’s van de GSB 18-2 LI zijn eigenlijk te licht voor de cirkelzaag. De aanbevolen accu’s voor de cirkelzaag staan vermeld in de specificaties. Je hebt wel minimaal een 3Ah accu nodig voor de cirkelzaag :-)

Beantwoorden

23 december 2017 om 14:53
Misslyny Gebruiker

Is de sodastream spirit uitverkocht?

Beantwoorden

23 december 2017 om 20:42
Moderator Paul Moderator

Die is inderdaad uitverkocht, maar door een technische onvolkomenheid wordt niet meteen Uitverkocht getoond.

Beantwoorden

23 december 2017 om 16:56
arjanherbers Gebruiker

zijn de harman kardon omni 10 speakers nieuw? evt terug gestuurde of refurb? speakers?

Edited by: Paul typo hersteld

Beantwoorden

23 december 2017 om 20:44
Moderator Paul Moderator

Deze speakers zijn volledig nieuw.

Beantwoorden

23 december 2017 om 17:49
StevenBeeld Gebruiker
23 december 2017 om 20:49
Moderator Paul Moderator

L 30 x H 29 x B 8 cm

Beantwoorden

25 december 2017 om 00:47
Duende Gebruiker

Ik geloof er niets van. Gezien de plaatjes kunnen de hoogte en lengte niet bijna gelijk zijn.

Beantwoorden

24 december 2017 om 09:42
peerle20 Gebruiker

Hallo,

Twee vragen over de harman kardon omni 10 speakers:

Klopt het dat ze niet te streamen zijn met spotify…?

Is een multi surround effect te creëeren met twee van ze? (Of spelen ze enkel twee verschillende of twee dezelfde nummers af op eenzelfde manier..?)

Ik hoor het graag!

Beantwoorden

24 december 2017 om 11:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen peerle20,

Bedoel je met je eerste vraag of je spotify kunt streamen vanuit hun eigen app? Je kunt er gewoon Spotify mee afspelen via bluetooth of wifi. De speakers zijn te koppelen in stereo, surround modus, zones afzonderlijk en zones tegelijk. :-)

Beantwoorden

24 december 2017 om 20:08
jordylemstra Gebruiker

Zit er in die messengertas van chesterfield een laptopvak?

Beantwoorden

24 december 2017 om 22:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond jordylemstra,

Er zit wel een ruim hoofdvak in deze tas. Of er een laptop in past hangt een beetje af van de grootte van je laptop :-)

Beantwoorden

25 december 2017 om 08:20
VinDiGaTor Gebruiker

De Sodastream spirit geeft aan uitverkocht te zijn als ik deze probeer te kopen, is echter niet duidelijk uit het overzicht? Foutje of wel degelijk uitverkocht?!

Beantwoorden

25 december 2017 om 15:17
rcartuyvels Gebruiker

Lukt mij ook niet om te bestellen… :-(

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.