21 december 2017 om 00:08
iBOOD

Meepakkers

Meepakkers

Alles onder de € 30

Meepakkers, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

21 december 2017 om 07:19
RIK83 Gebruiker

Blauwe vest van HH staat 2x in de lijst wel 2 verschillende prijzen eentje 24.95 en andere 19.95.

Beantwoorden

21 december 2017 om 15:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

Heel scherp, we hebben de prijs van de duurdere direct aangepast.

Beantwoorden

22 december 2017 om 11:45
Wiebed97 Gebruiker

Is er een maattabel van die Jacket? Want ik twijfel tussen een small en medium.

Beantwoorden

22 december 2017 om 12:10

Over welk jacket gaat je vraag?

Beantwoorden

22 december 2017 om 12:49
Wiebed97 Gebruiker
22 december 2017 om 13:11

De maattabel kun je in de deal terugvinden als allerlaatste afbeelding.

Beantwoorden

22 december 2017 om 13:52
Iris1987 Gebruiker

Hallo,

Op het moment dat ik 2 stepjes wilde bestellen, werden alle low priced artikelen van ibood gehaald. Het is nu niet meer mogelijk om deze terug te vinden. Komen deze artikelen nog terug op de site?

Beantwoorden

22 december 2017 om 14:08

Deze hebben we inderdaad even offline gehaald, voor de stabiliteit van onze “Alle deals!” pagina. We willen deze later vandaag weer online zetten, dus stay tuned :-)

Beantwoorden

22 december 2017 om 15:28
kevin.colot Gebruiker

Gaan deze ook te laat geleverd worden?
Ik had er met de vorig 2 gekocht en die zouden geleverd worden op 18 december maar ik kreeg al een vriendelijke mail om te zeggen dat ze er niet op tijd doorkomen
Maanden geleden al een poging ondernomen maar toen kreeg ik gewoon mijn geld terug en een gratis-levering-bon.
Misschien eens proberen te leveren in plaats van de verkopen

Beantwoorden

22 december 2017 om 15:31

Over welk product gaat je vraag, Kevin?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.