19 januari 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Hot Deals

OP=OP Hot Deals
Van alles en nog wat

met één ding gemeen: het zijn allemaal "Hot Deals"! Wees snel want...

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

19 januari 2018 om 00:22
rzwaaf Gebruiker

Samsung SmartCam HD Mini
Ik kan niets over IR vinden, betekent dit dan dat er geen nachtzicht optie is?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 07:39
o_egtberts Gebruiker

Bij de batterijen staat dat het een set is van aa en aaa maar waarom moet je dan toch kiezen? Foutje?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 07:43
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen o_egtberts!

Dit lijkt inderdaad een foutje te zijn, bedankt voor het melden.
Ik heb het zojuist doorgegeven aan iBOOD!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 januari 2018 om 07:50
o_egtberts Gebruiker

Tnx, is het bekend of ik alsnog moet kiezen of is het inderdaad een setje aa en aaa?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 07:58
Moderator Jim Moderator

Hi!

Dat durf ik nu eerlijk gezegd nog niet met zekerheid te zeggen, zodra iBOOD binnen is, zal ik het direct even doorgeven!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 januari 2018 om 09:15
edionysus Gebruiker

Lucide Wandlamp Hole | LED
Wordt de witte of de aluminium versie aangeboden?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 10:38
arthurvdbosch Gebruiker

Lowepro RidgeLine 250 AW Rugzak | 24 Liter

Waarom moet ik twee kleuren kiezen?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 13:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat is inderdaad wel errug enthousiast. We hebben dit zojuist aangepast.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 11:41
powernout Gebruiker

Vraag over de PlayStation VR: is dit het nieuwe of het oude model?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 13:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit betreft de PLAYSTATION VR 9843757.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 12:45
aikane Gebruiker

Oud model dus. En GEEN koopje. Zit ook geen camera bij die je wel nodig hebt. Reken dus nog zo’n €60 erbij voor je hem kan gebruiken. Oh. En geen spelletje. Wel wat demo’s waarschijnlijk.

Het ding zelf is super. Heb voor deze prijs vorig jaar ook zo’n ding gekocht. Zaten toen twee full games bij en een camera.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 13:47
mrshoekstra Gebruiker

Is de “Philips myLiving Adour” gewoon dimbaar met een led dimmer, of mist er ook nog iets in de lamp waardoor die standaard niet dimbaar is?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 14:30
inadequate Gebruiker
19 januari 2018 om 18:28
janwinters Gebruiker

Maakt het uit of ik deze van 2015 koop of een uit 2017 wat is het verschil?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 19:17
Moderator Niek Moderator

Hallo janwinters,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 20:53
janwinters Gebruiker

MacBook Air

Beantwoorden

20 januari 2018 om 00:05
Moderator Niek Moderator

Het grootste en volgens mij enige echte verschil is dat ze met het 2017 model de kloksnelheid verhoogd hebben van 1,6 Ghz naar 1,8 Ghz.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 22:00
AntAgency Gebruiker

Hmm, het aanbod wat betreft de Pioneer Starterspacket is niet zo heel nieuw iBood! 
https://www.djgearshop.nl/product/741779/pioneer-ddj-wego4-starterspakket.html :)

Beantwoorden

20 januari 2018 om 00:29
oinkoink12 Gebruiker

Vind 50 euro toch een aardige korting.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 22:06
nickd91 Gebruiker

Waarom is de Nikon D5500 + AF-S DX 18-55 mm f3.5-5-6 een hot deal? Elders vind ik hetzelfde pakket voor 20 euro goedkoper inclusief verzendkosten… >.>  Jammer dat ibood zo achteruit gaat qua deals/prijzen laatste tijd..kon D5500 + AF-S DX 18-55 mm f3.5-5-6

Edited by: Paul
graag aantonen met een directe link, ter ondersteuning van je bewering

Beantwoorden

20 januari 2018 om 00:30
oinkoink12 Gebruiker

ik vind hem nergens onder 620 euro, wat toch een verschil is van 130 euro, ik verdien het niet terug in een uurtje iig.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 00:31
Hooykaas Gebruiker

Gisteren de SteelSeries 6G v2 Toetsenbord (Refurb) binnengekregen, bleek de niet US-QWERTY, maar de Duitse variant. Ik stuur hem terug en hoop dat ze daarna wel de goeie sturen.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 01:03
Fred555 Gebruiker

*knip*

Is dit dezelfde als die jullie aanbieden?

een overzichtspagina met meerdere producten is geen directe vergelijkingslink
het is niet duidelijk welk artikel je probeert te vergelijken

Beantwoorden

20 januari 2018 om 01:21
DornoD Gebruiker

Zeker nog niet bekend met eglobalcentral? Lees dan eerst maar eens wat recenties over die tent. 
Het is een bedrijf in HongKong dat zich voordoet als een Nederlands bedrijf. Grote kans dat je invoerrechten, btw, etc moet betalen als de douane het pakketje onderschept en qua garantie ben je op jezelf aangewezen. 
Velen raden het af maar er zijn ook sommigen met een goede ervaring. Your choice.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 09:29
robin33 Gebruiker

Onzin, iPad daar gekocht.  Werd verstuurd uit the uk  dus geen invoerrechten.  Enig was de Usb oplader had asian steker (wel Apple)  zat een zeer kwalitatief verloop bij.   Meer dan 100 goedkoper

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:26
eva864 Gebruiker

Lees toch eens de leverings-, retournerings- en garantievoorwaarden van eglobecentral.

Gevestigd in Hong Kong. Wil je het toestel terugsturen (omwille van garantie of andere), dan moet je het naar daar sturen. Kostelijke grap dus. Bij retournering (tenzij DOA of verkeerd geleverd product) betaal je sowieso de retourkosten + 18 EUR administratiekosten. Staat de staat van het toestel en/of de verpakking bij retournering hen niet aan, dan betaal je ook nog een “restocking fee” van tussen 30 en 300 EUR.

Officieel geven ze 24 maanden garantie. Daarop gelden echter zoveel uitzonderingen waarvoor je maar 12, 6 of 3 maand of helemaal geen garantie krijgt, dat het mij niet duidelijk is in welke gevallen je wel nog 24 maand zou krijgen. Voor computers, taberts, … krijg je in elk geval maar 12 maanden garantie ipv de (in Europa wettelijke) 24 maanden. Garantie wordt gerekend vanaf de factuurdatum. Voor fouten “in het materiaal van oplaadbare batterijen” geldt maar 1 maand garantie. Moet je dus een aantal weken wachten tot je het product ontvangt, dan ben je die periode van je garantie al kwijt. Idem voor retour sturen en ev herstelling.

Er wordt uitdrukkelijk vermeld dat alle producten ingevoerde producten zijn en dat je voor garantie niet terecht kan bij de fabrikant, enkel bij henzelf. Spelen ze je toestel tijdens de herstelling kwijt, dan nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid, schadevergoeding kan je vergeten.

Als zij de reparatiekosten te hoog vinden, kunnen ze je product vervangen door een gelijkaardig product met dezelfde of een hogere waarde. Hierbij wordt wel de waarde van jouw product genomen op het moment van reparatie. Stuur je bv een GSM na 11 maanden terug, dan zal van de oorspronkelijke waarde volgens hen waarschijnlijk al niet veel meer overblijven. Ze kunnen er ook voor kiezen om je de restwaarde uit te betalen. Hierbij trekken ze 8 % van de oorspronkelijke aankoopprijs af per maand dat je het product gebruikt hebt. M.a.w., na 11 maand krijg je van je 1000 EUR nog 220 EUR terug. En dat krijg je dan niet terug in geld, maar in aankoopbons. Ook bij garantiegevallen zijn de kosten voor retour zenden trouwens voor de klant.

Op de accessoires die je meekrijgt (lader, …) krijg je geen garantie.

Ieder moet natuurlijk voor zichzelf uitmaken of het prijsverschil hem/haar de gok waard is, maar de kleine lettertjes lezen kan in elk geval geen kwaad.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 01:37
Pvdvenis Gebruiker
20 januari 2018 om 01:39
Pvdvenis Gebruiker

Sorry niet gratis verzonden… 254,50 incl verzending. Alsnog goedkoper dan hier. Niet echt een aanbieding IBood!

dat is de versie met 3GB RAM, de versie bij iBOOD heeft 4GB RAM

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:42
jeami52 Gebruiker

Nu bij Coolblue voor 259 euro. Schilt dus maar 3  euro

https://www.coolblue.be/nl/product/794422/motorola-moto-g5s-plus-goud.html

Beantwoorden

20 januari 2018 om 06:45
Bompie0 Gebruiker

Niteye JET-IMM heeft oplaadbare batterijen als ik het goed gelezen heb,

maar zijn deze op te laden in het toestel (via USB) , of dien ik deze uit het toestel op te laden?

Beantwoorden

20 januari 2018 om 08:56
QB2 Gebruiker

Beide Niteye zaklampen worden inndeze deal geleverd zonder batterijen, afaik. Je kunt daar dus oplaadbare 16850 batterijen indoen. De batterijen in de JetIIm zijn niet in de zaklamp op te laden, daarvoor zul je dus een batterijlader moeten hebben. De R28 heeft daarentegen wel een USB poort waarmee je de batterijen op kunt laden.

Beantwoorden

21 januari 2018 om 00:15
blackfin Gebruiker

Er moeten 1 stuks 18650 cellen in, deze kun je o.a. bestellen bij nkon, die verkopen ook laders. Het beste is om een beveiligde cel te gebruiken maar een onbeveiligde cel past hier ook in. Een beveiligde cel kost ongeveer 10 euro, een onbeveiligde 5 euro, laders hebben ze vanaf 5 euro.

Het is een top zaklamp geeft echt een bak licht, voor deze prijs vind je niet sneller een betere zaklamp.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 10:19
Lamasta Gebruiker

Sennheiser HD231i On-Ear Koptelefoon

Is deze compatibel met ps4? Zodat de mix ook te gebruiken is?

Beantwoorden

21 januari 2018 om 09:49
Megane377 Gebruiker

Je kunt de koptelefoon op je DS4 aansluiten en spelen, maar de chat zal mono zijn, alles wat je op de DS4 aansluit is helaas mono

Beantwoorden

21 januari 2018 om 09:50
Megane377 Gebruiker

DS4= Dualshock 4 controller

Beantwoorden

21 januari 2018 om 09:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Lamasta,

Ik kan dit helaas nergens terugvinden, alleen dat hij geoptimaliseerd is voor gebruik met iOS apparaten.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:18
FrancoisH Gebruiker

Normaalprijs van de “Samsung Gear Fit2 Pro” 310€!? op de meeste sites zit deze tussen de 200 en 230€ en op volgende site slechts 140€ verzending inbegrepen!

https://www.eglobalcentral.nl/samsung-gear-fit-2-pro-r365-zwart-s-nl.html?gclid=CjwKCAiA7ovTBRAQEiwAo8dPcd9UDyYIQmir68QWdz4Cgh-t-pg2iXNT4Efjf233cE0×8quo0-jz0hoCCwwQAvD_BwE

Beantwoorden

20 januari 2018 om 13:27
eva864 Gebruiker

Kijk eerst eens naar de retournerings- en garantievoorwaarden van eglobalcentral en beslis dan of het prijsverschil deze voorwaarden voor jou compenseert.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 18:51
trickycool Gebruiker

Niteye JET-IIM Zaklamp

er is geen usb poort en er zit geen batterij bij

Beantwoorden

21 januari 2018 om 00:16
blackfin Gebruiker

Klopt!!!

Beantwoorden

21 januari 2018 om 21:01
cdcrook Gebruiker

Is de PS4 VR set de nieuwe versie CUH-ZVR2 of betreft het de CUH-ZVR1 uitvoering?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.