19 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Kado's

Kado's

Alles tussen de € 30 en 100

Kado's, of hoe je het ook noemen wilt. Daar staat deze Flash Sale bol van. Je loopt altijd wel een keer langs een kopstelling of een kassa en ziet vervolgens iets liggen waarvan je denkt: “waarom niet?” “Die neem ik mee.” Zo is het ook met deze Flash Sale maar dan min de drammende mensen, ellenlange rijen voor de kassa en personen die in ‘standje zombie’ door de winkel lopen. Wat natuurlijk alleen maar fijn is.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

19 januari 2018 om 07:52
ErikDols Gebruiker

“Kado’s” en dan als tweede optie een set van 8 Tl-buizen… Mijn vriendin is qua kado’s snel tevreden maar ik denk dat ik deze toch even oversla met Valentijn!

Beantwoorden

19 januari 2018 om 08:08
tamram Gebruiker

Neem dan de staalborstel of de kunstkerstboom. Altijd leuk om te geven. Je vriendin  zal er blij mee zijn.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 08:14
Moderator Jim Moderator

Je kan altijd natuurlijk nog een stel TL-buizen kopen en aangeven dat het ‘om het gebaar’ gaat? ;-)

Groetjes!

Beantwoorden

19 januari 2018 om 08:47
ivosieben Gebruiker

Bij “Larson Blackout Gordijnen 300 x 250″ staat in de productomschrijving de kleur “Taupe” vermeld.

Echter bij het bestellen, kan ik die kleur niet selecteren.

Is dat een foutje, of is de kleur niet (meer) beschikbaar?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 09:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ivosieben,

Waarschijnlijk waren die al uitverkocht, maar ik ga het voor de zekerheid even voor je navragen.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 11:06
Moderator Niek Moderator

Heb het even nagevraagd en Taupe is in deze flash helaas niet beschikbaar.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 11:10
ivosieben Gebruiker

Oh, jammer. Bedankt voor het informeren.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 11:15
N3M0L Gebruiker

Een vraag over de

Menabo Dakdrager Dozer | 120 cm

Ik neem aan dat je er 2 krijgt?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 13:44
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het betreft inderdaad een set met 2 dakdragers, zoals getoond op de afbeelding.

Beantwoorden

19 januari 2018 om 14:41
darkmanfx Gebruiker

Welke 8 figuren krijg je met de laser spot ?

Beantwoorden

19 januari 2018 om 21:39
EH_10 Gebruiker

Wagzijn afmetingen v lichtsnoer met druppels?

Beantwoorden

20 januari 2018 om 22:04
Moderator Niek Moderator

Goeenavond EH_10,

Het LED snoer is 7 meter en het aansluitsnoer heeft een lengte van 5 meter.

Beantwoorden

20 januari 2018 om 00:41
hvwittel Gebruiker

Zo te zien net op tij de laatste Ultrabatt Jumpstarter gekocht; die stond vorige week voor een tientje duurder bij een van de concurrenten en toen was ik te laat. Komt goed uit dus :)

Beantwoorden

20 januari 2018 om 10:46
onur20 Gebruiker

Indien de stoelen toch niet bij ons interieur passen, hoeveel kost het om dese retour te sturen?

Beantwoorden

20 januari 2018 om 22:07
Moderator Niek Moderator

Goedenavond onur20,

Dat zal van de vervoerder afhangen die je kiest. Voor de tarieven kun je het beste kijken op de website van de vervoerder.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.