22 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Black+Decker Tuin

Black+Decker Tuin
Alles piekfijn in orde

Veel zaken in het leven vereisen permanente aandacht, een tuin is een van die dingen. Je kan bin wijze van spreken een paar weken de andere kant opkijken om vervolgens te ontdekken dat je voor/achtertuin is veranderd in een Jungle die louter uit onkruid bestaat. Zorg dus goed voor je tuin en alles wat je daar vindt. Black+Decker helpt je daarbij. Kijk zelf maar in deze Flash Sale. 

Tips
- Een lijst met tips en tricks om je tuin piekfijn in orde te maken vind je hier.
- Slimme tuinierders selecteren en kopen meerdere artikelen om de verzendkosten te drukken. Just saying. :-) 

22 maart 2018 om 20:16
jsiegmund Gebruiker

Jammer dat die aanbiedingen allemaal zo gespreid worden. Had drie dagen een spade in m’n winkelmandje staan wachtende op een andere aanbieding als deze, maar nu is die eerste aanbieding weer voorbij. Maar vertik het om iedere keer opnieuw de verzendkosten te moeten betalen, dus koop ze in dit geval geen van beiden. Gemiste kans, iBood!

Beantwoorden

23 maart 2018 om 07:27
Henk den Ridder Gebruiker

Verzendkosten voor mij ook vaak reden om artikel niet te kopen.

Beantwoorden

23 maart 2018 om 12:53
Ace_of_Race Gebruiker

Ik snap wat je zegt. Maar het idee van een dagaanbieder is dat ze elke dag van deals wisselen. Dus ja, dan worden ze gespreid.

Beantwoorden

24 maart 2018 om 08:02
Froggies Gebruiker

Klopt, helaas maken de verzendkosten bij de goedkopere artikel de aanbieding onaantrekkelijk. Daar kan Ibood niets aandoen, helaas. In deze aanbieding bespaar ik €3 , daar wordt ik niet echt warm van, of die dubbele set ben ik met de verzendkosten duurder dan adviesprijs. Kijk ik wel bij de plaatselijke winkels.

Beantwoorden

22 maart 2018 om 20:41
Zyberbood Gebruiker

Jammer dat het kleine schepje op de foto er niet bij zit, laat ik die nou net nodig hebben..

Beantwoorden

24 maart 2018 om 14:29
Charlie2004 Gebruiker

Wilde ze aanschaffen en dit met de bon ‘gratis verzending’, maar gaat niet op een adres in België.  Er staat ook niet bij hoeveel het dan is, dus iBood …. een gemiste kans voor ook België te laten meekopen.

Beantwoorden

24 maart 2018 om 14:32
Moderator Lex Moderator

Beste Charlie2004,

Heb je het wel besteld op de Belgische site van iBOOD? (LINK)
Vanaf de Nederlandse iBOOD site kun je inderdaad niet in België laten leveren.
Mocht het systeem nu roepen dat de bon al gebruikt is terwijl je dit nog niet gedaan hebt moet je een paar uur wachten. na ongeveer 2 uur zal de bon zich weer ‘resetten’

Gr, Lex

Beantwoorden

24 maart 2018 om 19:47
Ramon1989 Gebruiker

De standhouder van b&d kan deze ook buiten op de.muur worden bevestigd ?

Beantwoorden

24 maart 2018 om 20:01
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Ramon1989,

Bedoel je de wandslanghouder? Die kun je ook buiten aan de muur bevestigen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.