17 april 2018 om 00:01
iBOOD

Apple

Apple
Best mooi spul hè?

Apple heeft geen introductie nodig. Het bedrijf is opgericht door 2 computernerds met de namen Steve Jobs en Steve Wozniak in een garage in Paolo Alto, CA. Van daaruit hebben ze een bedrijf en een merk opgebouwd dat de hele wereld veroverd heeft. Het bedrijf heeft ook zijn mindere tijden gekend maar met de terugkeer van Steve Jobs als CEO rond de eeuwwisseling brak een periode van ongekend succes aan. Sindsdien heeft Apple producten gemaakt waarmee onze manier van communiceren veranderd is.

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT. 

17 april 2018 om 00:13
DaniMol Gebruiker

€1399 voor een iPhone X 64GB?? Waar halen jullie die prijzen vandaan? Dat hebben ze nog nooit gekost

Kosten bij Apple zelf momenteel €1160

Beantwoorden

17 april 2018 om 00:27
elpaolo Gebruiker

Mee eens, adviesprijs van iPhone X was 1159,- bij de release september 2017. Dus wel even eerlijk blijven iBood…

Beantwoorden

17 april 2018 om 00:34
blufner Gebruiker

Het gaat om de prijs wat je nu moet betalen… van niemand kun je het verschil ooit terugkrijgen, dus… kijk vooruit en bepaal zelf jouw waarden

Beantwoorden

17 april 2018 om 00:35
blufner Gebruiker

Dus geen moltalk

Beantwoorden

17 april 2018 om 00:37
elpaolo Gebruiker

Niet mee eens. Ze hameren er zelf altijd op dat ze de adviesprijs bij de release hanteren. Doe dat dan ook.

Beantwoorden

17 april 2018 om 05:12
Wolfman666 Gebruiker

zijn die apple macbook 2017 met azerty toetsenbord?

en wat is het verschil tussen die en macbook pro?

Grt Andy

Beantwoorden

17 april 2018 om 10:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

http://www.ibood.com/extra-be/nl/product-specs/36122/110993/apple-macbook-2017.html

Deze heeft een UK-QWERTY toetsenbord.

Ik raad aan de specificaties van ons model te leggen naast die van een MacBook Pro om zo de verschillen te bepalen.

Beantwoorden

17 april 2018 om 07:18
martine.renders Gebruiker

Ik neem aan dat De 6S een nieuw toestel is?

Beantwoorden

17 april 2018 om 07:59
Moderator Jim Moderator

Hi Martine!

Yes, dat klopt.

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

19 april 2018 om 01:23
zespak Gebruiker

Martine, neen, de 6S is 3 jaar geleden uitgekomen.

Allesbehalve een nieuw toestel dus.

Beantwoorden

17 april 2018 om 07:57
Mlieffering Gebruiker

Wat is het verschil tussen de iPad Pro 12.9 inch voor €729 en de iPad Pro 12.9 inch voor €699?

Beantwoorden

17 april 2018 om 08:01
Moderator Jim Moderator

Hi Mlieffering,

Voor zover ik snel kan zien, is één afkomstig uit de US en de andere uit de UK. Beide uiteraard met een verloopstekker!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

17 april 2018 om 11:30
razor911 Gebruiker

Bij de UK versie zitten de volume knoppen aan de linkerkant. Geloof ik.

Beantwoorden

17 april 2018 om 20:14
Nitsotov Gebruiker

Lmao!!! Goeie

Beantwoorden

17 april 2018 om 20:38
zoefdehaaas Gebruiker

€30

Beantwoorden

17 april 2018 om 11:47
woetsie Gebruiker

Er blijkt veel verwarring te ontstaan over de adviesprijzen als een fabrikant (leverancier) uit welk land dan ook een adviesprijs hanteerd op een produkt zegt niets over het adviesprijs uit welk land het toestel wordt gekocht hierin zit wel degelijk verschil in adviesprijs.

In land A Nederland kan de adviespris hoger liggen als in land B Duitsland ect, waar het toestel wordt gekocht om als voorbeeld te noemen en zegt niets over de advieprijs die de fabrikant (leverancier) hanteerd, vandaar ook de verschillende adviesprijzen.

Beantwoorden

17 april 2018 om 15:01
ITibood Gebruiker

Is het serienummer van de MAC PRO deze keer gekend bij Apple in tegenstelling tot de vorige keer (eind feb)? Maw kan je Apple Care bijkopen?

Beantwoorden

18 april 2018 om 05:17
lindaenchris Gebruiker

Wat met de garantie van de MacBook en MacBook air? Moet je het toestel naar de VS of UK opsturen als het defect is tijdens de garantieperiode?

Beantwoorden

18 april 2018 om 13:28
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Linda en Chris,

Bij een eventueel defect kun je via “Mijn iBOOD” een serviceverzoek indienen en ontvang je verdere instructies. Ik verwacht niet dat verzenden ri de VS of de UK nodig is. We zullen hem dan óf in ons reparatiecentrum laten repareren, óf bij Apple Nederland.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

19 april 2018 om 00:16
thethe2014 Gebruiker

De Ipad mini 4 is bij de concurrent in de outlet dezelfde prijs (Plus 0,05 cent)

Maar bij de verzendkosten zijn jullie weer duurder…..kortom 1,95 ben je minder kwijt bij 1dayfly.

https://www.1dayfly.com/nl/nl/product/outletshop/10017/apple_ipad_mini_4_128gb_wifi

Beantwoorden

19 april 2018 om 01:02
Moderator Paul Moderator

Aangezien deze flashsale al sinds 17 april loopt, is het best mogelijk dat 1DF de prijs heeft aangepast aan de iBOOD prijs. Of de iBOOD prijs nu nog scherper kan, kan ik niet met zekerheid zeggen.

Beantwoorden

19 april 2018 om 01:05
thethe2014 Gebruiker

Ik heb nog maar gezwegen over de korting via CashbackXL.

https://www.cashbackxl.nl/webshops/1dayfly#

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.