21 juli 2018 om 17:00
iBOOD

Zo laag?

Zo laag?
Dief van je eigen portemonnee?

Bij iBOOD hebben we maar één doel: goede producten leveren voor de allerlaagste prijs op het internet. De sales op deze pagina gaan nóg lager dan normaal. Misdadig laag, als je het ons vraagt. Ben jij een dief van je eigen portemonnee? Nee toch? Inslaan die handel. 

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming. De voorraad van de artikelen in deze Flash Sale is zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

21 juli 2018 om 20:56
bac1862 Gebruiker

De seagate hd kost bij coolblue hetzelfde. Zo misdadig laag is ie niet!

Beantwoorden

21 juli 2018 om 23:22
Moderator Paul Moderator

Graag een directe link daarvan plaatsen om aan te tonen dat het om exact hetzelfde product gaat.

Beantwoorden

21 juli 2018 om 23:29
wallys1963 Gebruiker

hi bac1812 en Paul van Ibood dezelfde schijf koste in februari 2017 139 bij Media Markt waar jullie onderdeerl van zijn de 199 is uit de lucht gegrepen en in deze tijd moet je je klanten serieus b=nemen en dit soort oneerlijkvoordeel niet bieden zeg gewoon 40 euro goedkoper dan ruim een jaar geleden ipv de bewijslast bij de klant neer te leggen dat is namelijk jou werk Paul

Beantwoorden

22 juli 2018 om 00:00
Moderator Paul Moderator

Hallo wally, knap dat jij weet wat het werk is van een vrijwillige moderator. :)

iBOOD is verplicht om te vergelijken ten opzichte van de oorspronkelijke adviesprijs. Hudige verkoopprijzen kunnen anders zijn en soms zelfs op de dag van aanbieden nog veranderen bij andere aanbieders.
http://blog.ibood.com/2017/06/27/wat-is-de-adviesprijs/

Als iemand aangeeft dat de prijs ergens anders hetzelfde (of goedkoper) is, dient die uitspraak onderbouwt te worden met een directe link. Er kan namelijk ook verwarring zijn met een iets andere versie. Dit geeft zowel de moderators als medeforummers meer duidelijkheid. Het zou onhandig zijn om maar iets te beweren en anderen te laten nazoeken of het klopt.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 13:43
Baart Gebruiker

Ben jij vrijwillig zonder compensatie een commerciele partij aan het helpen? Niet heel slim of gelogen.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 22:58
Moderator Paul Moderator

Het is niet gelogen, het is volledig vrijwillig. Zie het als een hobby. De moderators vinden het leuk om behulpzaam te zijn en krijgen daarvoor productkennis, mensenkennis en (meestal) virtuele waardering voor terug.

https://ibood.homerun.co/vrijwillige-moderator/nl

Financieel gewin haal ik wel uit mijn werk en andere (legale!) zaken. :)

Beantwoorden

21 juli 2018 om 22:33
Magnificent-B Gebruiker

Zijn de pro line GU10 led lampen niet beschikbaar?  Ik kan alleen het E27 type zien.

Beantwoorden

21 juli 2018 om 22:37
W84 Gebruiker

Staan een stukje onderaan, zijn 2 losse aanbiedingen…

Beantwoorden

21 juli 2018 om 23:29
Moderator Paul Moderator
22 juli 2018 om 00:04
KP77 Gebruiker

Klopt de bezorgkosten van de tuinsteker?

Beantwoorden

22 juli 2018 om 14:36
sur1 Gebruiker

Hele goede vraag! Ik wacht al hele dag sinds afgelopen nacht op antwoord !

Moderators slapen nog steeds!

Beantwoorden

23 juli 2018 om 10:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Excuus voor de late reactie. We zijn dit aan het uitzoeken!

Beantwoorden

23 juli 2018 om 22:14
Moderator Paul Moderator

Inmiddels klopt het wel. Excuses.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 01:01
MaVaNi Gebruiker

Bij de Chesterfield Portemonnee’s staat alweer dat er zowel dames- als herenmodellen zijn.  Maar in het selectievenster kun je alleen kiezen voor twee damesmodellen.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 01:58
Moderator Tom Moderator

Dag MaVaNi

dat klopt inderdaad.
Dit is immers een opruiming-flashsale en hebben ze de specs/beschrijving overgenomen van een vorige deal.
Echter zijn er voor deze portemonnee alleen nog maar de vrouwenmodellen op voorraad.

Ik geef het alleszins door :)

Mvg

Tom

Beantwoorden

22 juli 2018 om 08:54
dnijkamp Gebruiker

Alle Greenpan pannen zijn helemaal niet geschikt voor alle waterbronnen. Alleen de Milan wel, de rest kan namelijk niet op inductie. Dit is wel misleidende informatie in de titel

Beantwoorden

22 juli 2018 om 10:04
kdelange Gebruiker

Bronwater?

Zeewater?

spuitwater?

:-)

Beantwoorden

22 juli 2018 om 22:58
Moderator Sietse Moderator

Ik heb om opheldering gevraagd of de pan geschikt is voor inductie of niet.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 23:06
Moderator Paul Moderator

Inductie wordt officieel niet als warmtebron gezien omdat het geen warmte doorgeeft aan de pan, maar via het inductieproces warmte in de pan creëert. Dat is de reden dat het er apart bij staat vermeld.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 09:13

Ik kreeg net bevestiging dat ook deze pan geschikt is voor inductie.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 09:47
Cerebres Gebruiker

Weet er iemand of er een 17inch laptop in de numinous rugzak past?

Beantwoorden

23 juli 2018 om 10:18

In deze tas past een laptop van maximaal 15,4″.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 11:29
AlDublin Gebruiker

Hallo, het Collumbus III fleece van Regatta (lime variant) staat als maat XXXL op de site maar in de winkelwagen staat hij vervolgens als maat S. Welke maat is het nou?

Beantwoorden

22 juli 2018 om 23:03

Zo te zien gaat het mis bij als opties, nu verwacht ik dat het xxxl verkeerd is, dus zouden de maten S, L of XL zijn afhankelijk van de kleur. Maar hopelijk kan iBOOD hier meer informatie over geven.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 09:12

Er ging inderdaad iets niet helemaal goed. De keuzes zouden nu gemaakt kunnen worden. Het is dus inderdaad afhankelijk in welke kleur, maar er zijn andere opties mogelijk dan je in het winkelmandje anders te zien kreeg.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 12:18
Redpeet Gebruiker

De kitchenaid ovenschalen staan als beschikbaar te boek, maar de knop “ik neem er een” werkt niet op meerdere devices. Zou graag een setje bestellen.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 10:21

Het is mij niet gelukt dit probleem te reconstrueren.

Ik zou willen aanraden om je winkelwagentje rechtsboven helemaal leeg te halen, uit te loggen, je cookies te verwijderen, opnieuw in te loggen en het tot slot nog eens te proberen!

Beantwoorden

22 juli 2018 om 12:45
KP77 Gebruiker

Moderator kan je onderzowkwn of de bezorgkosten van de kerst tuinsteker klopt? 8,95 bezorgkosten voor een tuinster is aardig aan de hoge kant en als ik er twee bestel, betaal ik 18,- bezorgkosten. Het is geen tv ;-) steker kost zelf 4,95…. reken maar uit.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 22:51

Ik heb het nagevraagd bij iBOOD, maar aangezien die in het weekend niet werken verwacht ik morgen pas antwoord. Het lijkt me of verkeerd, of enorm grote of zware dozen.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 22:59
KP77 Gebruiker

Bedankt  voor de terugkoppeling Sietse, we wachten het even af. Hopelijk krijgen we een antwoord, voordat de deal voorbij is.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 10:22

We zijn bezig dit uit te zoeken. Ik hoop voor het einde van de Flash Sale terugkoppeling te kunnen geven.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 18:06
sur1 Gebruiker

Hoop het ook, want dit duurt nu wel te lang.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 22:13
Moderator Paul Moderator

Het is aan het eind van de middag aangepast, maar ik zie dat dat (nog) niet teruggemeld werd via het forum.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 23:29
KP77 Gebruiker

Thanks, gelijk twee setjes besteld.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 14:36
sur1 Gebruiker

Graag antwoord op vraag Tuinsteker (

Luca Lighting Tuinsteker Ster)

Beantwoorden

22 juli 2018 om 14:37
sur1 Gebruiker

ZIt er een dag-nacht sensor ofzo op de tuinstekers?

Beantwoorden

22 juli 2018 om 22:36
sur1 Gebruiker

vreemd dat niemand kan antwoorden.

product kost 4,95 en verzending hiervan is 8,95? Raar.

Beantwoorden

22 juli 2018 om 22:51

Ik heb antwoord gegeven, maar nuttig wordt het pas morgen.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 18:05
sur1 Gebruiker

Sietse, duurt wel lang?

Beantwoorden

23 juli 2018 om 18:28
Moderator Jim Moderator

Hi Sur1!

iBOOD is het aan het nakijken, zodra er een antwoord is, geven we het als moderator direct aan je door! Helaas weten we het niet eerder :-(

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

23 juli 2018 om 22:13
Moderator Paul Moderator

Het is aan het eind van de middag aangepast, maar ik zie dat dat (nog) niet teruggemeld werd via het forum.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 09:13
MTR Gebruiker

Ibood komt maar niet van doe roboglow lampjes af he :,-)

Beantwoorden

23 juli 2018 om 10:18
master-k Gebruiker

Ik zou graag bij de Flashsales de fleecejack-collumbus-iii-heren in DARKRED bestellen, maar dit staat niet tussen de aanvink opties (wel bij de foto’s).

Kan u dit nazien zodat ik alsnog kan bestellen?

Alvast Bedankt.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 10:22

Deze is helaas niet (meer) in deze kleur beschikbaar, sorry!

Beantwoorden

23 juli 2018 om 10:39
master-k Gebruiker

Jammer, toch bedakt voor het snelle antwoord Bas

Beantwoorden

23 juli 2018 om 12:41
guyvanvliet Gebruiker

Ik vind het wel sneu dat de Insta360 Air 360° camera ineens €5 goedkoper wordt aangeboden,terwijl de mijne (verleden week besteld) nog moet geleverd worden!

Beantwoorden

23 juli 2018 om 13:01
SpidoNL Gebruiker

Is de Insta360 Air 360 camera ook geschikt voor iPhone, mits je een MicroUSB naar Lightning adapter gebruikt? Of werkt hij gewoon niet op iOS software (ivm apps die enkel in de Google Store beschikbaar zijn oid)?

Beantwoorden

23 juli 2018 om 13:20

Deze werkt enkel met Android en zal dus niet op jouw iPhone werken.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 13:17
Anxi82 Gebruiker

Nog iemand die problemen heeft met het willen doen van een betaling?

Beantwoorden

23 juli 2018 om 13:19

Bij welke betaalmethode ervaar je dit probleem?

Onderstaande punten lossen betaalproblemen meestal op:

- Bestellen via de iBOOD app (of juist via de normale website)
- Een andere betaalmethode gebruiken
- Je cookies verwijderen
- Een andere browser gebruiken
- Je winkelwagen leeg halen, uitloggen, opnieuw inloggen en je winkelwagen weer vullen
- Een eventuele VPN-verbinding afsluiten
- Gebruik maken van een andere internetverbinding

Groeten,
Bas

Beantwoorden

23 juli 2018 om 15:20
c.noteboom Gebruiker

Waarom is de bruine Chesterfield shopper groot 10€ duurder dan de zwarte? Volgens de productinformatie verschilt alleen de kleur.

Beantwoorden

23 juli 2018 om 16:14

Hoi c.noteboom,

Dit heeft te maken met de voorraad.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.