10 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

PNY SD-kaarten

PNY SD-kaarten
Grote opslag, klein formaat

Of het nu is voor je telefoon, tablet, camera of draagbare spelcomputer, een extra SD-kaartje kan nooit kwaad. De tijden van figuurlijke bakstenen meeslepen voor een paar MB aan opslag liggen achter ons: vandaag de dag heb je 128 GB SD-kaartjes ter grootte van een postzegel. What a time to be alive.

Voor de verschillen in lees- en schrijfsnelheid van deze kaartjes, kun je onderaan de pagina terecht.

10 augustus 2018 om 00:27
Merziyas Gebruiker

Beste iBood, de PNY Micro SD-kaart Elite Performance | 64GB met typenummer SDU64G10ELIPER-EF heeft volgens de specificaties een schrijfsnelheid van 30MB/S. Volgens de site van PNY en volgens jullie tabel, zou deze elite uitvoering een schrijfsnelheid van 90 MB/S moeten hebben. Kunnen jullie bevestigen welke informatie juist is? Ik heb er een besteld, maar ga liever voor een ander alternatief als de schrijfsnelheid 30 MB/S is zoals jullie adverteren.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 00:32
Merziyas Gebruiker

Volgens de site van PNY ziet de kaart met dit typenummer er ook anders uit namelijk. Zie: 
http://www.pny.eu/en/consumer/explore-all-products/microsd-cards/668-microsdxc-elite-64gb

Anders zou de turbo kaart die 2 euro goedkoper is, sneller moeten zijn. Hopelijk foutje vanuit jullie kant?

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 07:03
stijn_88 Gebruiker

Inderdaad de afbeelding die gebruikt wordt op iBood is ook niet die van de ELITE series,

Op de afbeelding (verpakking en kaart) staat duidelijk dat het hier om een snelheidsklasse U1 gaat terwijl de Elite series een U3 klasse hebben.

Hoop dat dit een afbeelding/specs foutje is, dan neem ik er zo eentje, maar ga wachten tot dit opgeklaard is :)

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 08:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Ik ga dit even voor jullie navragen!

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 10:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

Het betreft inderdaad het volgende kaartje: http://www.pny.eu/en/consumer/explore-all-products/microsd-cards/668-microsdxc-elite-64gb

We gaan onze specificaties direct aanpassen. Bedankt voor jullie alertheid!

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 14:50
Merziyas Gebruiker

Bedankt, dan laat ik de bestelling staan :)

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 11:35
MisterSqueaky Gebruiker

De vorige keer dat er SD kaartjes werden verkocht werd minstens een fullsize SD kaart (handig voor netbooks en cameras) ten onrechte als micro-SD kaart met adapter (handig voor bijna alles)  omschreven.

Kloppen de omschrijvingen dit keer wel ? Ik heb geen zin om alle specs driedubbel te moeten checken.

Beantwoorden

10 augustus 2018 om 12:51

De MicroSD- en SD-kaarten zijn deze keer goed gecommuniceerd.

Beantwoorden

11 augustus 2018 om 00:50
motormuis001 Gebruiker

Mijn ruim 1 jaar oude HP laptop heeft al 2 kaarten van 128 GB gesloopt. HP heeft geen oplossing, en eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat ze daar aan werken. Je bent gewaarschuwd.

Beantwoorden

11 augustus 2018 om 01:29
Moderator Niek Moderator

Goedenacht motormuis001,

Wat vervelend dat er al 2 stuks defect door zijn geraakt. Hoe gebeurt dat precies?

Beantwoorden

12 augustus 2018 om 11:07
motormuis001 Gebruiker

Eerst niet herkennen, dan zeggen dat ze geformatteerd moeten worden, daar in blijven hngen, en voor je het weet heb je kaarten die nergens meer in werken. Ik denk dat het probleem vooral in mijn HP zit. Het zijn overigens kaarten waar Verbatim zijn naam op gestempeld heeft. En elders gekocht.

Beantwoorden

11 augustus 2018 om 10:21
toyimama Gebruiker

Hebben we het nu over een SD kaart of een micro SD kaart ?. Ofwel is het een micro kaartje met adapter ?.

Beantwoorden

11 augustus 2018 om 14:37
Moderator Jasper Moderator

Dag toyimama,

Beide modellen worden in deze sale aangeboden.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

11 augustus 2018 om 22:39
PetervdK Gebruiker

Waarom zijn de verzendkosten ineens 5,95 als ik er meer dan 1 bestel? Er passen er toch ook wel 2 in dezelfde envelop?

Beantwoorden

13 augustus 2018 om 10:04

Dit komt door de afmetingen van de verpakkingen.

Beantwoorden

12 augustus 2018 om 13:10
djmhstassen Gebruiker

Ik ben een leek, maar is de 32gb geschikt voor mijn sony action cam. Hij neemt op in uhd  gebruik hem op de fiets en op de motor…

Beantwoorden

12 augustus 2018 om 17:59
Marnixlfbvr Gebruiker

Waarom 5,95 € transport kosten voor 3 sd kaartjes?

Beantwoorden

13 augustus 2018 om 10:04

Dit komt door de afmetingen van de verpakkingen.

Beantwoorden

12 augustus 2018 om 23:29
Mitchel387 Gebruiker

Is er een micro SD kaart meegeleverd bij de

PNY Elite Performance 32
?

Beantwoorden

12 augustus 2018 om 23:37
Moderator Paul Moderator

Dit is een SD-kaart, die past niet in een microSD slot.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.