12 september 2018 om 00:00
iBOOD

OP=OP Travel

OP=OP Travel
Rennend naar het vliegveld

Wat was ‘ie mooi en wat was ‘ie warm, de zomer van 2018, maar helaas: hij is bijna voorbij. Gelukkig is er nog de opties om met de noorderzon te vertrekken richting een warm oord. Overwinteren! Werp even voor vertrek een blik op deze Flash Sale want deze staat bol met nuttige spullen voor op reis. Niet duur! :)

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

12 september 2018 om 00:41
marijndonders Gebruiker

Ik wil graag de solsvik slippers bestellen, echter werken de keuze opties helemaal niet. Wie kan me helpen?

Beantwoorden

12 september 2018 om 01:06
Moderator Paul Moderator

Tijdens deze uitverkoop sale is alleen herenslipper type Fryde in maat 40 en kleur Brown beschikbaar. Dit is reeds aangegeven in het voorgedrukte menu.

Beantwoorden

12 september 2018 om 01:03
dikdeboer Gebruiker

@onkyo produict expert:

na lang speuren of de ncp302 ook gebruikt kan worden om het pickup of hdmi inputsignaal ook decentraal kan worden afgespeeld is het toestel inmiddels uitverkocht. Desalniettemin ben ik benieuwd of dit nu wel of niet mogelijk is. Ik heb een tx-nr-686 verssterker

Beantwoorden

12 september 2018 om 10:39
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben vandaag helaas geen Onkyo Expert op het forum. Ik heb ook geen antwoord op je vraag kunnen vinden. Wellicht kan iemand met ervaring met deze multiroom speaker je meer vertellen?

Beantwoorden

12 september 2018 om 09:17
henryned Gebruiker

Ik zou graag 2 fitness tassen willen in 2 verschillende kleuren maar dan moet ik 2 keer verzendkosten betalen? Is dat niet een beetje te. Of kan het ook in 1 koop.

Beantwoorden

12 september 2018 om 09:28
IBoeter Gebruiker

2x op ik neem er 1 klikken en hierbij van kleur wisselen.  Zodoende betaal je 1x verzendkosten

Beantwoorden

12 september 2018 om 09:40

Dat klopt helemaal, IBoeter! Dank voor je antwoord :-) Op dit manier kun je al onze deals combineren in één bestelling.

Beantwoorden

16 september 2018 om 08:35
henryned Gebruiker

Dag. Ik heb de egale creek fitness tas inmiddels ontvangen. Mensen let op deze tas is heel erg klein. Het is dus een tasje dat je in een ander tas kan doen. Ik ben dus weer op het verkeerde been gezet door de foto die er bij staat. Daar lijkt het dus een gewone normale tas. Denk daar dus aan als je hem wilt hebben.

Beantwoorden

16 september 2018 om 10:01
Wirit Gebruiker

Bij de specificaties van het reiskussen staat niks over het oogmasker of oordoppen. Zijn deze inbegrepen ?

Beantwoorden

17 september 2018 om 11:20

Deze zijn inderdaad inbegrepen!

Beantwoorden

16 september 2018 om 12:03
roenick Gebruiker

Ik heb inmiddels mijn bestelling de chesterfield travelwallet binnen. Tot mijn verbazing is het een enorm ding. Deze past niet eens in mijn tas. Ik dacht juist omdat het een travelwallet is dat deze compact zou zijn.

Er staat in de beschrijving geen maten bij, dus bij deze zijn de maten : 22×13,5×2,5. Misschien de volgende keer dit erbij vermelden ibood! Dan had ik deze zeker niet besteld.

Hij gaat dus retour.

Beantwoorden

16 september 2018 om 12:07
roenick Gebruiker

Even een aanvulling. Ik zie nu net dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Ik zie het toch niet verkeerd dat jullie in gebreken zijn geweest door geen maten erbij te vermelden? Had ik wel de juiste informatie gehad dan had ik deze bestelling nooit gedaan. Hoe zit dat?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.