12 september 2018 om 00:00
iBOOD

Enrico Benetti

Enrico Benetti
Je beste travelmaat

Op vakantie met een sporttas heeft zo zijn voordelen, maar met een trolley ook. Daarom maakt Enrico Benetti een sporttas op wielen met een handige trekstang. Ideaal! Naast deze sporttas staat Enrico Benetti bekend om kwalitatief uitstekende backpacks. Je vindt ze hier in deze Flash Sale.

12 september 2018 om 06:15
Totaloss Gebruiker

Beste iBood,

Kunnen jullie effe zeggen of de kwaliteit van de Enrico Benetti Backpack 38L (of van de 43L) even goed is als die van Thule of Lowepro (tijdje geleden ook op iBood)?

Wat ik op geen enkele foto kan terugvinden, ook niet elders op Internet, is de indeling/bescherming van het hoofdvak waarin de laptop komt.

Kunnen jullie dit even aan Enrico Benetti vragen, please?

Mijn dank,

TL

Beantwoorden

12 september 2018 om 08:18
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Totaloss,

Van welke tas wil je graag de indeling/bescherming weten? Dan vraag ik het even voor je na.

Beantwoorden

12 september 2018 om 09:27
Totaloss Gebruiker

Dank voor de snelle reactie, Niek.

Ik ben geïnteresseerd in de Backpack 38L en in de Backpack 43L.

Dank,

TL

Beantwoorden

12 september 2018 om 10:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Totaloss,

Ik ga dit even voor je informeren!

Beantwoorden

12 september 2018 om 14:02

Het hoofdvak bestaat uit één geheel vak en daarnaast het laptopcompartiment. Dit compartiment is aan de achterkant gefoamed. Dit betekend dat er een dubbele stevige bescherming inzit.

M.b.t. de kwaliteit: dit gaat om stevig polyester van kwaliteit.  Er moet een laptop in wat van waarde is, dus de bescherming hiervan staat bij Enrico Benetti hoog in het vaandel. Het is erg lastig om een vergelijking te trekken met andere merken.

Beantwoorden

12 september 2018 om 16:00
Totaloss Gebruiker

Goede middag Bas,

Dank voor de reactie.

Zijn de onderkant en zijkanten van het laptopcompartiment afgeschermd?

Het zou handig zijn als Benetti foto’s zou voorzien van het hoofdcompartiment. Dit is toch het belangrijkste compartiment van heel de rugzak.

Dank,

TL

Beantwoorden

12 september 2018 om 17:09

Hi Totaloss,

Ik heb ook deze vraag even naar de leverancier gestuurd.

Beantwoorden

13 september 2018 om 14:54

Het is me gelukt een foto te bemachtigen van het hoofdcompartiment, zie onderaan dit bericht.

Het laptopcompartiment is inderdaad afgeschermd.

Beantwoorden

14 september 2018 om 07:50
Smarty77 Gebruiker

Hallo is het ook mogelijk om een foto’s/afbeeldingen krijgen van de binnenkant van de Enrico Benetti Backpack 21 en de Enrico Benetti Backpack 23?

Daarnaast ben ik benieuwd of er bij beide rugzakken nog een vak zit onderaan of op het rug gedeelte?

Alvast bedankt1

Martijn

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:57
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Smarty77,

Dit vraag ik even voor je na.

Beantwoorden

14 september 2018 om 10:51

Hoi Martijn,

Beide tassen hebben geen vakken onderaan of op het ruggedeelte. Voor beide tassen zijn er zojuist foto’s gemaakt van de binnenzijde:

Enrico Benetti Backpack 21

Enrico Benetti Backpack 23

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:55
gdu70 Gebruiker

Is het mogelijk om 2x de Wieltas 112L te bestellen in 2 verschillende kleuren zonder 2x verzendkosten te moeten betalen?

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:56
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gdu70,

Dat is zeker mogelijk. Wanneer je één wieltas in je winkelwagen hebt, klik je op verder winkelen. Zo kun je meerdere deals tegelijk bestellen.

Beantwoorden

14 september 2018 om 08:57
gdu70 Gebruiker

dank!

Beantwoorden

14 september 2018 om 10:05
Joeri1992 Gebruiker

Is er een verschil in kwaliteit of opbergmogelijkheden tussen de Enrico Benetti Wieltas Trolley 100L en die van 112L? Het lijkt me vreemd dat de grotere versie goedkoper is.

Alvast bedankt.

Beantwoorden

14 september 2018 om 10:10

Hoi Joeri,

Dit betreft een ander model. De 100L heeft bijvoorbeeld 1 groot zijvak, waar de 112L 2 kleine zijvakjes heeft (zie afbeeldingen).

Beantwoorden

14 september 2018 om 10:33
Joeri1992 Gebruiker

Bedankt!

Beantwoorden

15 september 2018 om 00:33
karel.j Gebruiker

Wat is het gewicht van de rugtas trolley 43l?

Beantwoorden

15 september 2018 om 08:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen karel.j,

Ik ga dit proberen te achterhalen en kom er nog op terug.

Beantwoorden

15 september 2018 om 08:59
Moderator Niek Moderator

Ik heb bij één andere aanbieder een gewicht gevonden voor deze trolley en dat is 1,8 kg.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.