19 september 2018 om 00:00
iBOOD

LED-Panelen

Product expert aanwezig

LED-Panelen
Presteer optimaal!

Op kantoor, in de garage of in je magazijn. Om optimaal te presteren is het juiste licht van essentieel belang. In deze Flash Sale heb je de keuze uit drie verschillende panelen. Check welke het beste is voor jouw situatie en tel uit hoeveel je er nodig hebt. Wij hebben alvast voor de beste prijs online gezorgd. Dus tellen en bestellen! 

19 september 2018 om 00:36
tang Gebruiker

Kan je deze rechtstreeks op een centraaldoos monteren? Ik bedoel strak erop, dus niet hangend.

Beantwoorden

19 september 2018 om 01:43
Moderator Niek Moderator

Goedenacht tang,

Ik heb dit zo niet kunnen achterhalen, maar de product expert zal je hier later vandaag zeker antwoord op kunnen geven :-)

Beantwoorden

19 september 2018 om 12:08
Official Product Expert Ledvance Expert Official Product Expert

Nee dit gaat helaas niet. Het panel heeft een losse driver waar de draden op aangesloten worden.

Er zijn wel opbouw kaders voor deze panelen waardoor montage op een lasdoos mogelijk is.

Beantwoorden

22 september 2018 om 06:20
danhvuong Gebruiker

Je kan hem ook strak op monteren, heb ik zelf ook gedaan, je moet dan de driver draden verlengen en ergens anders plaatsen.

Beantwoorden

19 september 2018 om 08:03
StevenNijhuis Gebruiker

Waarom is een lager wattage duurder? Zelfde maten, evenveel materiaal – wellicht minder maar zeker niet meer?

Beantwoorden

19 september 2018 om 11:28
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen StevenNijhuis,

Dit vragen we even na.

Beantwoorden

19 september 2018 om 12:06

Het paneel met het lagere vermogen heeft een UGR<19. Ofwel de verblindingsfactor is een stuk lager wat inhoud dat het prisma van het armatuur ook lager is.

Beantwoorden

19 september 2018 om 21:07
Bruaa Gebruiker

- Is the driver also included ?

- Do you also include a ceiling mounting kit ?

txs

Beantwoorden

20 september 2018 om 09:27

Driver is included.

Ceiling mounting kit is not included

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.