21 september 2018 om 00:00
iBOOD

DreamLED Verlichting

Product expert aanwezig

DreamLED Verlichting
De leukste ledverlichting voor thuis

Licht is niet alleen praktisch maar ook erg leuk! Dat bewijst deze Flash Sale wel. Zo vind je hier verschillende lampen die niet alleen wit licht geven, maar alle kleuren van de regenboog. Daarnaast vind je ook nog een leuk aanbod van innovatieve bureau- en tafellampen.

Product Expert

Op vrijdag 21 september is de Product Expert van DreamLED aanwezig van 8:30 tot 13:30 uur.

21 september 2018 om 08:38
sjattepie Gebruiker

Goedemorgen, vorig jaar 2stuks ijskoelers gekocht. Eentje werkt prima, de andere werkt NIET. Helaas pas 11 maanden na aankoop achter gekomen daar het verjaardsgskado was. Contact gehad met jullie, geen reactie! Erg teleurgesteld in jullie service! Durf geen aankoop meer te doen bij jullie!

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:08
Official Product Expert Dreamled-Expert Official Product Expert

Beste sjattepie, kan u een email sturen met vermelding van het probleem en een kopie van het aankoopbewijs naar support@te-group.com aub? TE-Group staat bekend om zijn excellente dienstverlening en snelle respons. Alvast bedankt.

Beantwoorden

21 september 2018 om 09:18
sjattepie Gebruiker

Yess!! Eindelijk een antwoord! Dank u voor de reactie, ga er onmiddellijk mee aan de slag!

Beantwoorden

22 september 2018 om 11:03
LukeLongbone Gebruiker

Hi sjattepie, aangezien er geen Product Expert meer is, en jij in het bezit bent van de ijskoeler, zou ik je wat willen vragen. Het lijkt op sommige foto’s alsof het gedeelte waar de flessen in kunnen niet wordt verlicht. Met name de wat donkere foto’s wekken de indruk dat alleen de onderste helft van de kubus verlichting heeft. Klopt dat? Alvast bedankt!

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:44
kingjuju Gebruiker

Beste,

De bureaulamp met draadloze charger voor de gsm, kan de nieuwe IPhone daar mee opgeladen worden?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

21 september 2018 om 12:53
Official Product Expert Dreamled-Expert Official Product Expert

Beste kingjuju, ja hoor, dat kan.

Beantwoorden

21 september 2018 om 13:37
BULBLA Gebruiker

Beste IBOOD,

De bureaulamp met draadloze charger, kan je telefoon MET hoesje eromheen ook opgeladen worden?

Ikzelf heb draadloze laders gehad die dat niet konden namelijk…

Ik hoor graag een reactie

mvg Rob

Beantwoorden

21 september 2018 om 19:12
Moderator Niek Moderator

Goedenavond BULBLA,

In de handleiding heb ik gevonden dat je hem met hoesje eromheen kunt opladen, het hoesje mag alleen niet dikker dan 8 mm zijn. Daarnaast zijn er ook bepaalde types hoesjes waarmee je niet kunt opladen, maar dit wordt vaak wel bij de hoesjes vermeld.

Beantwoorden

22 september 2018 om 08:43
Ikp Gebruiker

Wat is de afstand waar op remote nog zou werken? Kan ik bv de lamp bedienen vanuit een andere kamer of is dat onwaarschijnlijk?

Alvast bedankt

Beantwoorden

22 september 2018 om 10:39
Moderator Jelle Moderator

Beste,

De afstandsbediening werkt via IR. Het zal dus beetje afhankelijk zijn van verschillende factoren. Waar in de kamer ben en hoe ver staan de lampen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

23 september 2018 om 12:16
cee72 Gebruiker

Een goede middag, zijn de draagbare tafellampen ook in lichtsterke regelbaar (dimmen)?

Beantwoorden

23 september 2018 om 13:18
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag cee72,

Ik kan nergens terugvinden dat er een dimfunctie op zit. Alleen een aan/uit schakelaar en een kleurkeuze knop. Hij zal dus waarschijnlijk niet dimbaar zijn.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.