24 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Brilliant Verlichting

Brilliant Verlichting
Sfeer in een stoer jasje

Zet volledig in op een stoer en elegant design met de metalen lampen van Brilliant. Alle lampen hebben een IP waarde van minimaal IP 44 en zijn dus geschikt voor de badkamer, maar je kan ze natuurlijk ook voor andere doeleinden gebruiken. Benieuwd welke lamp jouw voorkeur geniet!

25 oktober 2018 om 08:55
RoelandHilderson Gebruiker

Kan je de easydim functie uitzetten?

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 09:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen RoelandHilderson,

Je hoeft de easydim functie niet te gebruiken. Wanneer je de lamp gewoon normaal aanzet, dan zal de dimfunctie ook niet in werking treden. Je moet de lamp snel uit en aan doen om easydim in te schakelen.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 22:14
Barky Gebruiker

Begint de easydim functie altijd bij 100% en neemt dan af in felheid? Andersom zou veel prettiger zijn beginnen bij 10% en dan feller worden. dan hoef ik smorgens niet iedereen wakker te maken met fel licht en dat doet een conventionele dimmer in principe ook.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 22:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Barky,

Overal wordt aangegeven dat het altijd van 100% naar 10% gaat, dus inderdaad het begint met fel licht. Ik heb nergens terug kunnen vinden dat het ook andersom kan.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 23:16
Schredder Gebruiker

Hoeveel lumen geeft de Neptun LED Plafondlamp Rechthoek 20W lamp? En zit er een soort bakje boven de lamp? Ziet er een beetje raar uit op de foto.

Beantwoorden

25 oktober 2018 om 23:43
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Schredder,

De Neptun geeft 2100 lumen. Er zit inderdaad een blok bovenop de lamp. Ik ga eens kijken of ik kan achterhalen wat het precies is.

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 08:43
Schredder Gebruiker

Lukt dat nog?

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 09:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Schredder,

Ik heb helaas nog niet kunnen achterhalen waar het voor dient. Ik vermoed dat de electronica er in zit en dat het te maken heeft met dat het een badkamer lamp is. Ik zie hem ook bij andere aanbieder op de afbeeldingen, maar er wordt nergens aangegeven wat het is. Misschien zijn er forummers die ervaring hebben met deze lamp en dit kunnen toelichten.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:38
Kim68 Gebruiker

Goedemorgen,

Welk fittingtype heeft de vervangbare ledlamp?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:45
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kim68,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:49
sailor_ej Gebruiker

De Kimber Wandspot LED 3W heeft Fitting: GU10

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:49
michiellucas Gebruiker

Goedemorgen,

u zegt dat de Neptun LED Plafondlamp Vierkant 20W een IP waarde heeft van 65? Ik vind op andere websites IP 44.

Kan u dat eens nakijken? Heeft u een productfiche dat u kan delen waar u deze IP65 uit haalt?

https://www.lichtkoning.be/binnenverlichting/badkamerverlichting/neptun-square.html

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:00
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen michiellucas,

Ik zie wel bij verschillende aanbieders IP65 staan en dat het een badkamer lamp is. Ik ga even navragen of er een productaffiche is.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:58
Moderator Niek Moderator

We hebben een affiche kunnen vinden. De lamp staat op de laatste pagina. Voor de product affiche klik hier :-)

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 17:53
wgboersma Gebruiker

Kan de Neptune ook als wandlamp in de badkamer gebruikt worden? WB

Beantwoorden

27 oktober 2018 om 19:04
Moderator Niek Moderator

Goedenavond wgboersma,

Dat lijkt me geen probleem te zijn.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 19:45
zynth Gebruiker

Zijn de kimber spots dimbaar?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.