24 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

GROHE Kranen

GROHE Kranen
Geniet van GROHE, elke dag weer

De badkamer is een plek voor verjonging, ontspanning en verwennerij. Of het nu een verfrissende douche is in de ochtend of een ontspannen bad met kaarslicht voor het slapen gaan. GROHE maakt al 140 jaar sanitairvoorzieningen met luxe, comfort en gebruiksgemak als belangrijkste uitgangspunten. Elke badkamer verdient dus kwaliteit van GROHE!

SIZE

LET OP! Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en ben je te laat, dan ben je TE LAAT.

24 oktober 2018 om 00:12
Capa Gebruiker

De Grohe kranen voor het toilet zijn geen mengkranen, alleen geschikt voor koud water…

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Scherp gezien, Capa! We gaan dit direct aanpassen.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:26
hupkedupke Gebruiker

@iBood support: deze Grohe pagina werkt niet in de app: Oeps! Het lijkt er op dat er iets fout is gegaan

ter info…

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 09:28

Bedankt voor het doorgeven, hupkedupke! Onze IT-afdeling is dit aan het uitzoeken (en oplossen :-)).

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:06
hupkedupke Gebruiker

Tis gefixed! Nice…

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:38
Mabosch Gebruiker

Als ik het nummer 2338420E invoer in Google krijg ik een hele andere kraan naar voren, volgens mij klopt of het plaatje of de code niet. Wat is goed?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 10:51

Scherp opgemerkt, Mabosch! We gaan dit direct uitzoeken en aanpassen.

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 12:59
ruudpetra Gebruiker

We kochten vanochtend een mooie Grohe kraan, maar nu is het plaatje erbij (in mijn bestellingen) ineens veranderd en zien we een heel ander model.

Wat gaat er fout ?

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 13:05

Hoi ruudpetra,

Er is inderdaad iets niet goed gegaan bij het gereed maken van deze deal. Er is per abuis een verkeerde afbeelding geplaatst. Deze fout hebben we zojuist hersteld, vandaar dat de afbeelding gewijzigd is. Hierover zal je ook per mail geïnformeerd worden!

Indien je de getoonde kraan niet wilt ontvangen, dan kun je deze uiteraard kosteloos annuleren via “Mijn iBOOD” op onze website tot het moment dat we beginnen met het verzendklaar maken van jouw pakketje.

Sorry voor het misverstand!

Groeten,
Bas

Beantwoorden

24 oktober 2018 om 13:06
ruudpetra Gebruiker

We bestelden de Eurocube Wastafelmengkraan L size

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.