5 november 2018 om 00:02
iBOOD

Fitness

Product expert aanwezig

Fitness
Hekel aan je fitnessinstructeur?

Dan kunnen we elkaar de hand schudden. Maar wij hebben de oplossing! Gewoon niet meer heengaan. Dit is namelijk hét moment om een apparaat aan te schaffen voor thuis! Lekker filmpje kijken en sporten maar. Zo wordt sporten weer leuk!

5 november 2018 om 07:11
SandwichDeLuxe Gebruiker

Er staat dat hij is ‘uit te breiden’ tot 186 kg belastbaar gewicht maar in de specificaties staat dat als vast gegeven. Met hoeveel gewicht kan ik out of the box trainen op deze bank? En is dat in elke hoek?

Is de bank verder eenvoudig in te klappen?

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:47
Moderator Jelle Moderator

Hier zal de productexpert straks antwoord op geven.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:18
Official Product Expert NordicTrack Expert Official Product Expert

Goedemorgen SandwichDeLuxe,

Bedankt voor uw vraag.

De Weider Pro 255 L is maximaal belastbaar tot 186 kg. Dit is inclusief uw eigen lichaamsgewicht. Weegt u bijvoorbeeld 80 kg dan kunt u met maximaal 106 kg aan gewicht trainen. Verder is de trainingsbank eenvoudig te verstellen met de selectie pin in het frame. De Weider Pro 255 L trainingsbank is niet volledig inklapbaar maar wel erg compact!

Veel succes met uw keuze!

Fitness Expert

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:36
sbbakker Gebruiker

De trainingsbank / fitnessbank ondersteund…moet natuurlijk ondersteunt zijn…

Beantwoorden

5 november 2018 om 07:50
Moderator Jelle Moderator

Goedemorgen sbbakker.

Wat lekker scherp al zo vroeg in de ochtendtdtdt. ;-)

We gaan het gelijk aanpassen.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

5 november 2018 om 12:13
Ed80 Gebruiker
5 november 2018 om 12:36
Official Product Expert Fitness Expert Official Product Expert

Beste Ed80,

Bedankt voor uw reactie. NordicTrack is een merk van Icon Health & Fitness. Dit is de grootste producent van thuis fitness apparatuur ter wereld. NordicTrack is dus vertegenwoordigd in heel veel landen. Echter heeft NordicTrack ook veel verschillende type loopbanden. Sommige typen zijn zowel beschikbaar in het buitenland als in Nederland en andere niet. Ik weet dus niet of het om hetzelfde type gaat. Ook kan het zijn dat het gaat om beursmodellen (gebruikte toestellen) of dat er nog extra verzendkosten bij komen  Let wel op dat u bij de gestuurde aanbieder slechts 90 dagen garantie krijgt in vergelijking tot 3 jaar garantie aan huis welke via deze aanbieding geldt.

Ik hoop dat ik je met dit antwoord toch wat verder heb kunnen helpen.

Succes met je keuze!

Met sportieve groet,

De NordicTrack Expert

Beantwoorden

5 november 2018 om 14:33
casparvan Gebruiker

Hoi, ik kom er niet zo goed uit wat de voornaamste verschillen zijn tussen de VirtuFit en de Proform roeitrainer.

Beantwoorden

5 november 2018 om 14:53

Beste Casparvan,

Bedankt voor uw vraag! De voornaamste verschillen zitten in de weerstand. De ProForm Wave roeier heeft een wat zwaardere weerstand welke ideaal is voor de al wat getrainde atleet. De VirtuFit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro heeft een hogere belasting en is beschikt over een semi-professionele garantie wat deze geschikt maakt voor bijvoorbeeld een fysiotherapie. De Virtufit beschikt over 34 programma’s en de Proform over 12. Mocht u al wat ervaring hebben met roeien en beschikken over een goede basis conditie dan is de Wave een mooie uitdaging. Zowel de beginnende als de ervaren sporter kan perfect trainen met de Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro!

Succes met uw keuze!

Met vriendelijke groet,

De Fitness Expert

Beantwoorden

5 november 2018 om 19:35
c9710149 Gebruiker

Beste expert, Ik overweeg om een ProForm 420 Eaan te schaffen. Deze aanbieding lijkt echter ook interessant. Wat is het grootste verschillen tussen de Proform 45i en de ProForm 420 E?

Beantwoorden

5 november 2018 om 19:59

Beste c9710149,

Bedankt voor uw vraag!

De grootste verschillen zijn;

- De ProForm 45i is inklapbaar en de 420 niet;

- De ProForm 45i is rear driven en de 420 front driven;

Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik het graag.

Veel succes met de keuze!

Sportieve groeten de Fitness expert

Beantwoorden

7 november 2018 om 07:52
leonmast Gebruiker

Hoi,

De Proform 45i vind ik eigenlijk geen aanrader, doordat hij inklapbaar is, is hij vrij onstabiel. Ook kraakt en piept hij nogal, met wat aanpassingen dmv van rubbers wel op te lossen, maar het blijft geen geluidloos apparaat en ook niet 100% stabiel, je ziet dat eigenlijk ook al op de reclame filmpjes op Youtube van dat model. Ik heb er gemiddeld 4 keer per week op getraind, na een dikke 1.5 jaar scheurde de trainer op een las aan de voorkant aan de onderkant.  Mijn advies is daarom niet voor een inklapbare te gaan.

Groet,

Léon

Beantwoorden

6 november 2018 om 20:42
since1983 Gebruiker

Hallo, vraagje: Ik ben 2 weken in het buitenland op moment van levering, ik wil de roeitrainer en de loopband aanschaffen maar de verzenddatum staat op 12 november, ik ben terug op 26 november,. is het mogelijk om dit aan te geven en anderhalve week later te laten bezorgen ?

Beantwoorden

6 november 2018 om 21:46
Moderator Jim Moderator

Hi Since!

In het andere forum kwam ik deze opmerking tegen:
http://extra-nl-nl.forum.ibood.com/products/154005-181105/nordictrack-luxe-loopband-t-120i/#comment-75104

Waarschijnlijk is het na de eerste leverpoging dus geen probleem om een afspraak te maken!

Groet,

Jim

Beantwoorden

6 november 2018 om 21:49
since1983 Gebruiker

Dank Jim!

Beantwoorden

6 november 2018 om 21:53

Beste since1983 en Jim,

Hartelijk dank voor de vraag en het antwoord van Jim!

Deze kan ik hierbij bevestigen:-)

Fijne avond!

Sportieve groeten de Fitness Expert

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.