20 februari 2019 om 00:02
iBOOD

Bosch Powertools

Bosch Powertools
Alles in je eigen schuur! 

Als je een idee hebt, wil je het liefst zo snel mogelijk beginnen. Geen gereedschap lenen of huren, maar direct aan de slag!

Breidt je gereedschapscollectie met één van deze Bosch Powertools.

20 februari 2019 om 00:47
aangeboden Gebruiker

Zit er bij de decoupeerzaag GST1400 een LLbox inbegrepen?  Of wordt het geleverd in een kartonnen doos? En zit er ook een aantal zaagbladen voor hout en metaal erbij?

Beantwoorden

20 februari 2019 om 10:02
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen aangeboden,

Hij komt zonder koffer, maar wel met zaagbladen.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 16:00
aangeboden Gebruiker

Hoeverl zaagbladen zit er in het doosje? Ook voor metaal?

Beantwoorden

21 februari 2019 om 16:49
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag aangeboden,

Er zitten 35 zaagjes bij. Bij andere aanbieders zijn dit twee verschillende types houtzaagjes. Ga er dus maar vanuit dat er geen metaalzaagjes bij zitten.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 00:53
aangeboden Gebruiker

Heeft deze decoupeerzaag GST1400 een LED lichtje aan de voorkant?

Beantwoorden

20 februari 2019 om 10:03
Moderator Niek Moderator

Dit vraag ik ook meteen even na.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 21:06
aangeboden Gebruiker

En? Zit er een LED lichtje ingebouwd?

Beantwoorden

20 februari 2019 om 21:47
Joeribaelemans Gebruiker

Geloof me vrij, deze decoupeerzaag is vele malen beter dan De doorsnee decoupeerzaag.

De spaanblaas functie die er op zit is vele malen handiger dan een lesje. Omdat deze zaag de spanen zelf weg blaast blijf je een vrij zicht hebben om je werkstuk. Dit is vele maken handiger dan een ledje, waarmee je niets ziet omzet je zaaglijn bedekt ligt met houtstof en je zelf constant moet blazen.

Enige moment wanneer het niet goed werkt is bijvoorbeeld bij heel nat dakhout. Dan worden de spanen niet meer  ( goed weggeblazen.

Beantwoorden

21 februari 2019 om 10:15
Moderator Bas iBOOD Moderator

We hebben niet kunnen achterhalen dat er een LED lichtje ingebouwd zou zitten. Ik vermoed daarom dat deze er niet in zit.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 10:18
Rweijland Gebruiker

Is de bosch psm 18 li inclusief een koffer of word deze geleverd in een kartonnen doos?

Beantwoorden

20 februari 2019 om 10:21
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Rweijland,

Er wordt geen koffer genoemd bij de specificaties, dus ik vermoed in een doos. Ik ga het voor de zekerheid even navragen.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 17:20
Moderator Niek Moderator

Er wordt geen koffer meegeleverd.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 10:21
FrankenNiels Gebruiker

Geen Bosch GKF kantenfrees? Jammer!

Beantwoorden

20 februari 2019 om 10:24
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen FrankenNiels,

Die zit er inderdaad niet bij. Mocht je die graag eens voorbij zien komen dan kun je altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij dan ook een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 16:50
bloedjes Gebruiker

Is er al duidelijkheid wat er nu precies geleverd wordt? In de specificatie staat een snellader AL 1860 CV en een L-boxx 136. Deze staan er bij “in de verpakking” niet bij.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 17:20
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag bloedjes,

Over welke deal gaat je vraag?

Beantwoorden

20 februari 2019 om 19:52
Idroj Gebruiker

Metaalsnijder | GCO 2000 uitverkocht? ???? Verdorie, had ik net nodig ..

Beantwoorden

24 februari 2019 om 07:36
brianvh Gebruiker

Inderdaad. Was alles aan het lezen wil ik aanklikken om te kopen staat er uitverkocht…

Beantwoorden

21 februari 2019 om 01:00
aangeboden Gebruiker

Laatste vraagje over de GST1400 Professional decoupeerzaag. Ik had hiervoor bij iBood een Bosch boormachine gekocht. Deze had een engelse stekker. Heeft deze GST1400 Professional decoupeerzaag een engelse stekker?

Beantwoorden

21 februari 2019 om 01:16
Moderator Paul Moderator

Dit apparaat heeft een Europese stekker.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 10:51
b0rn Gebruiker

*snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 19:40
Fendy Gebruiker

Over de Boscb AQT hogedrukreiniger, passen accessoires van de vorige Bosch serie (Aquatak – zoals de Aquasurf terrasreiniger) er ook op? En de rioolslang bijvoorbeeld (kortom, zijn de aansluitingen veranderd sinds de nieuwe reeks uit is)

Tevens en ook :-) Zijn de nieuwe accessoires goed te verkrijgen? Autospuitborstelding ofzo bijvoorbeeld…

Beantwoorden

24 februari 2019 om 11:06
Fendy Gebruiker

Mods? Laatste dag van deze aanbieding enzo ????

Beantwoorden

24 februari 2019 om 11:29
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Fendy,

Ik ga dit proberen te achterhalen.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 11:35
Moderator Niek Moderator

Volgens mij passen niet alle accessoires van de Aquatak serie standaard op deze hogedrukreiniger, maar er is wel een adapter verkrijgbaar waarmee het wel past. Ik heb niet kunnen vinden of het voor alle accessoires geldt. De accessoires voor deze hogedrukreiniger zijn eenvoudig te vinden en te bestellen.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 20:53
Fendy Gebruiker

Dank je wel voor het uitzoeken!

Beantwoorden

24 februari 2019 om 23:18
Fendy Gebruiker

Besteld btw ????

Beantwoorden

24 februari 2019 om 07:38
brianvh Gebruiker

Is er nog een kans dat de Bosch metaalsnijder er terug opkomt want ik wilde net bestellen en er stond op uitverkocht toen ik klaar wa met specificatie lezen!

Beantwoorden

24 februari 2019 om 11:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen brianvh,

Helaas zal er geen nieuwe voorraad toegevoegd worden van de metaalsnijder. Je kunt wel altijd de inkopers tippen en wie weet komt hij nog een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.