20 februari 2019 om 00:02
iBOOD

DeWalt

DeWalt
Serieus klussen! 

Het elektrische gereedschap in deze DeWalt Sale is voor professionals en serieuze klussers! DeWalt staat voor duurzaamheid, betrouwbaarheid, kracht en precisie. Voor welk gereedschap heb jij nog wel ruimte aan je garagemuur? 

20 februari 2019 om 07:19
josboogaard Gebruiker

Wat mij onduidelijk blijft, 99 diep? Dus gaat het alleen om de bovenste van afbeelding 2. De 3 e koffer die aangeboden wordt? Zijn het de 3 afgebeelde koffers? Is het de eerste koffer met wielen die je later kan uitbreiden? Wat kosten de 3 in dat geval samen?

Tja, nu bestel ik niets..

Overigens Ibood vorige week woensdag zou ik levering Schot Zwiezel ontvangen, ik heb niets van DHL aangeboden gekregen, kennelijk heeft de chauffeur weer een buur aangesproken, die weigerde, en ik weet van niets, hoorde niets en ontving niets. Zelfs geen kaartje.

Tot op heden ooo niets via Ibood wat dit verklaart….

Jammer

Beantwoorden

20 februari 2019 om 07:29
Tijnuzz Gebruiker

Ja dit vraag ik mij ook af… zeer onduidelijk. En daarom bestel ik niet

Beantwoorden

20 februari 2019 om 09:30
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen josboogaard,

Ik vraag even na of het inderdaad alleen om de onderste koffer met wielen gaat.

Voor wat betreft de levering kun je het beste even een serviceverzoek indienen via je account en dan zal de klantenservice hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 11:05
Moderator Niek Moderator

Het gaat inderdaad alleen om de onderste koffer.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 08:12
06freddy Gebruiker

Wat is dat toch dat het altijd UK apparaten zijn. Zijn het daar niet van die klussers?  Ook vervelend dat daarom de boormachines standaard op linksom is ingesteld.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 09:18
Nielz1990 Gebruiker

@06freddy: DeWalt is in de UK iets goedkoper. Wat vaak gebeurt is het omsnoeren van apparaten uit de UK, waar bijvoorbeeld Gereedschapcentrum al een aantal keer voor op de vingers is getikt door DeWalt en waardoor ze ook hun DeWalt dealership zijn kwijtgeraakt.

@iBOOD: Ik heb de bovenfrees besteld nadat ik in de advertentie geen opmerking kon vinden dat deze uit de UK komt. Komt deze ook uit de UK?

Beantwoorden

20 februari 2019 om 09:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Nielz1990,

Dit is een gewoon EU model, dus geen UK model.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 11:11
Nielz1990 Gebruiker

Dankjewel voor het navragen en terugkoppelen. Dan laat ik m’n bestelling zo. Zat te twijfelen om te annuleren namelijk ;).

Beantwoorden

20 februari 2019 om 19:16
barcous Gebruiker

Dewalt: zijn die lasers ook voor buitengebruik, bv uitzetten riolering + is de dewalt decoupeer zaag een EU model ?

Beantwoorden

21 februari 2019 om 10:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

De decoupeerzaag is afkomstig uit de UK, dit kun je ook terugvinden onderaan de begeleidende tekst van deze deal :-)

Lasers zijn in de basis niet geschikt voor gebruik buitenhuis. Dit betreft een laser met een rode lijn, die zijn helemaal slecht zichtbaar buiten.

Beantwoorden

20 februari 2019 om 20:23
06freddy Gebruiker

Ja duidelijk . was even nieuwsgierig

Beantwoorden

21 februari 2019 om 21:17
Korreldicaprio Gebruiker

Zitten buiten een andere stekker nadelen aan het feit dat de producten uit de UK komen?

Beantwoorden

21 februari 2019 om 22:35
BDamoiseaux Gebruiker

Kan voor De Walt niet beantwoorden, maar enige tijd geleden via iBood een Bosch Blauw set gekocht (accuschroever en accuboor). Ook uit de UK afkomstig. Zeer tevreden over. Ik kreeg er een soort van reisadapter bij, die naar volle tevredenheid werkt. Het enige verschil dat je merkt is dat je de reisadapter in het stopcontact steekt en daar de stekker van de lader in, eenmaal de accu’s eruit is er m.i. geen verschil meer.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 00:48
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Korreldicaprio,

Op de stekker van de lader na, is er geen enkel verschil met de machines.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 11:30
Cenoke Gebruiker

Toch spijtig dat er nooit batterijen in aanbieding komen

Beantwoorden

22 februari 2019 om 18:59
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Cenoke,

Er zijn al eens losse accu’s voorbij gekomen. Je kunt ook altijd de inkopers tippen en wie weet komen ze weer een keer voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 11:27
Cenoke Gebruiker

Ik heb er nog nooit apart zien verschijnen, en die tiplijn krijg je nooit antwoord op, dus what’s the use.

Beantwoorden

23 februari 2019 om 23:49
Moderator Paul Moderator

De inkopers kijken regelmatig via Tip iBOOD om te kijken wat de wensen zijn en om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. Dus hoewel je er geen antwoord krijgt, wordt er zeker wel iets met de meldingen gedaan.

Beantwoorden

22 februari 2019 om 22:44
Korreldicaprio Gebruiker

Dat heb ik ooit al eens voorgesteld maar nooit voorbij zien komen. Batterijen tegen een leuke prijs is zeker een goede optie.

Beantwoorden

24 februari 2019 om 09:31
barcous Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.