21 augustus 2019 om 00:01
iBOOD

Knock-Out Deals

Knock-Out Deals
BAM! En het is weg...

Meer dan dit gaan we niet zeggen: OPSKIETEN! Of je bent TE LAAT. ;)

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en WEG=WEG!

21 augustus 2019 om 06:17
Cynthiamb Gebruiker

Deze set staat voor €85,95 naar €68,95 op de site van merpa, waarom zetten jullie de “originele” prijs zo hoog?

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 08:11
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Cynthiamb,

De adviesprijs die iBOOD hanteert is de oorspronkelijke prijs van het product toen hij voor het eerst uit kwam. Voor meer informatie over de adviesprijs klik hier.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 08:41
Hokusai_1 Gebruiker

Op de site staan ze aan €80 per set, ik vind ze nog steeds een mooie koop, ik heb er drie van besteld, en ik vind het leuk dat ze uit Firenze komen !  https://www.mepra-store.nl/24-delige-bestekset-carinzia.html

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 07:34
Niekje75 Gebruiker

Goedemorgen… vraag over de sonic tandenborstels. Er staat bij de specs HX6068/12. Volgens Philips zijn dat de W2 witte versies, maar bij de foto een zwarte versie, dat zou dan HX6068/13 moeten zijn. Dus wat krijg ik geleverd als ik bestel? de HX6068/12 (wit) of de HX6086/13 (zwart)

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 08:13
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Niekje75,

Dit zijn inderdaad de HX6068/13, dus je krijgt de zwarte tandenborstels.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 09:37
Niekje75 Gebruiker

Thanks!

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 09:29
dirk-789 Gebruiker

Jammer dat er bij het RAPOO E600 toetsenbord (misschien bewust…) niet vermeld wort of het AZERTY of QWERTY is…

De foto toont QWERTY

Wel correcter om het erbij te vermelden in de specificaties!

Dan gebeuren er minder miskopen.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 09:32
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen dirk-789,

Het toetsenbord is inderdaad QWERTY.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 11:10
marceverse Gebruiker

Wasmiddel ariel is alleen voor regular te kiezen terwijl beide(ook colour)in de deal vermeld worden…klopt dat?

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 11:14
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dat klopt inderdaad marceverse. We hebben in deze Knock Out Deals enkel de regular beschikbaar.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 15:06
gillest Gebruiker

Het Feel Furniture zonnedoek, wat is daar de afmeting van. Staat 5×5 maar het is een driehoek.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 15:10
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag gillest,

Iedere zijde is 5 meter.

Beantwoorden

21 augustus 2019 om 15:55
jpmlensen Gebruiker

Ik ga de anki overdrive wel bestellen

Ik heb de Cosmo ook, maar bedenk wel dat anki als bedrijf failliet is….

Beantwoorden

22 augustus 2019 om 00:22
GeertKetelaars Gebruiker

Hoi Ibood,

Waarom heb ik vorige week 29,95 betaald voor de Philips Sonicare opzetborstels, terwijl jullie dezelfde borstels nu aanbieden voor 22,95?

Beantwoorden

22 augustus 2019 om 00:39
Moderator Niek Moderator

Goedenavond GeertKetelaars,

De inkopers proberen deals iedere keer weer scherper aan te bieden en dat is met deze opzetborstels gelukt. Ze zijn deze keer ook alleen maar in één kleur beschikbaar, dus daar kan het ook mee te maken hebben.

Beantwoorden

23 augustus 2019 om 02:28
KoB Gebruiker

Soms koop je iets en ben je blij met wat je gekocht hebt, als iets vervolgens goedkoper wordt aangeboden ben je er dan minder blij mee?

Als je altijd de laagste prijs wilt, kun je beter helemaal niks kopen, prijzen gaan omlaag en vervolgens komt er iets beters voor iets meer geld, koop je dan de oude versie of geef je iets meer uit voor de nieuwe versie, terwijl je weet dat er weer een nieuwe versie aankomt?

Ik heb nog wel wat wijze lessen, maar het lijkt wel of niemand luistert dus die laat ik achterwege.

Beantwoorden

22 augustus 2019 om 15:02
patrick1105 Gebruiker

Philips stoomgenerator GC8950/30. In feb. zelfde prijs + gratis strijkplank twv 99 euro. *snap*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

22 augustus 2019 om 23:44
Moderator Paul Moderator

De strijkplank actie (bij Philips zelf aan te vragen) was een tijdelijke actie van Philips. Daar heeft iBOOD geen invloed op.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.