3 december 2019 om 00:01
iBOOD

Knock-Out Deals

Knock-Out Deals
BAM! En het is weg...

Meer dan dit gaan we niet zeggen: OPSKIETEN! Of je bent TE LAAT. ;)

LET OP

Dit is een opruiming en dus is de voorraad van de artikelen in deze Flash zéér beperkt. Het kan dus zijn dat sommige van de aangeboden artikelen de laatste stuks zijn en dat deze dus al binnen enkele minuten zijn weggekaapt door de wel-snelle-beslisser. Dus: WEG=WEG, OP=OP, en WEG=WEG!

3 december 2019 om 00:09
PieterK77 Gebruiker

Greve schoen slechts 1 keus en geen mogelijkheid tot kiezen maat…foutje?

Beantwoorden

3 december 2019 om 01:11
Moderator Paul Moderator

Het ontbreken van de maat bij de Greve Fiorano is doorgegeven aan iBOOD.

Updated by: Paul het gaat om maat 44

Beantwoorden

3 december 2019 om 00:34
hunter2606 Gebruiker

Hetzelfde probleem kan geen maat kiezen

Beantwoorden

3 december 2019 om 01:01
flyingmonique Gebruiker

Dat hoeslaken staat wel heel duur misschien FF snel de prijs aanpassen kost bijna €2000

Beantwoorden

3 december 2019 om 01:06
Moderator Paul Moderator

Gezien, waarschijnlijk iets met een komma. Het is doorgegeven aan iBOOD. Bedankt voor je oplettendheid.

Beantwoorden

3 december 2019 om 01:02
flyingmonique Gebruiker

Ik bedoelde het dekbedovertrek daar klopt de prijs niet van

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:09
Moderator Jim Moderator

Hi FlyingMonique!

Hier wordt aan gewerkt!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 01:03
WieWat Gebruiker

Oehoe, wat is de maat van de Greve schoen…???

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:09
Moderator Jim Moderator

Hi WieWat,

Dit wordt nagevraagd bij iBOOD! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 10:21
Moderator Paul Moderator

De maat van de Greve schoen Fiorano is 44.

Beantwoorden

3 december 2019 om 01:41
PieterK77 Gebruiker

Ik kan niets bestelllen transactie loopt vast en vervolgens krijg ik melding ‘daily limit’ alsof ik meer dan 4 stuks heb besteld. Niet gelukte transactie ziet ie als gelukte transactie lijkt t. Lunnen jullie hier iets aan doen?

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:08
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Pieter!

Kan je eens proberen om je winkelmandje te legen en vervolgens opnieuw te bestellen?

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:45
PieterK77 Gebruiker

Heb ik al geprobeerd

Beantwoorden

3 december 2019 om 09:20
PieterK77 Gebruiker

Masr werkt dus niet…en nu?

Beantwoorden

3 december 2019 om 09:55
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen PieterK77,

Ik ga het even doorgeven zodat dit nagekeken kan worden. De klantenservice zal hierover contact met je opnemen.

Beantwoorden

3 december 2019 om 14:16
PieterK77 Gebruiker

En nog steeds geen reactie?

Beantwoorden

3 december 2019 om 14:21
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hi Pieter,

Dit wordt momenteel uitgezocht door de desbetreffende afdeling. Helaas hebben we niet direct een optie beschikbaar, dit lijkt een vaker voorkomende bug. We doen onze best de oorzaak te achterhalen en het probleem dan op te lossen!

Beantwoorden

3 december 2019 om 14:45
PieterK77 Gebruiker

Kan ik dan op een een of andere manier de producten reserveren? Zometeen verdwijnen ze omdat t uitverkocht is..

Beantwoorden

3 december 2019 om 22:40
Moderator Paul Moderator

Er is geen mogelijkheid om producten te reserveren. Hoewel niet ideaal, kan het een oplossing zijn om een nieuwe account aan te maken en op die manier een bestelling te plaatsen. Of gebruik maken van een iBOOD account van een familielid of vriend, waarbij je jouw adres als afleveradres opgeeft.

Beantwoorden

3 december 2019 om 03:32
MarkRaijmakers123 Gebruiker

Maat overhemd Michaels?

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:10
Moderator Jim Moderator

Hi Mark!

Dit heb ik ook even nagevraagd!

Groetjes,

Jim

Updated by: Paul maat 44

Beantwoorden

3 december 2019 om 05:29
pim1980 Gebruiker

PME-schorn Maze onlangs besteld, maar kan ik retour sturen! Andere PME-schoenen passen perfect in maat 46, maar deze krijg ik niet eens aangetrokken in die maat. Vallen dus zeer klein!!!!

Beantwoorden

3 december 2019 om 05:49
Bramvdvoort Gebruiker

Dat had ik ook, maze schoenen kom ik niet in. Bestel nu een maatje groter ????

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:10
Moderator Jim Moderator

Hi Pim,

Goed dat je het aangeeft voor de mede forummers! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 22:41
Moderator Paul Moderator

Retourneren mag binnen de zichttermijn van 14 dagen na ontvangst. Daarvoor kun je een serviceverzoek aanmaken, type Annulering.

Beantwoorden

3 december 2019 om 06:13
DoubleC Gebruiker

Voor de tienerpop on the move zijn er 2 versies, maar die kan je niet kiezen bij check-out. Ik deed de bestelling van 2 items en had graag van elke versie eentje gehad. Alvast bedankt voor dit inorde te maken?

Beantwoorden

3 december 2019 om 08:11
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen DoubleC!

Het betreft de versie met de roze auto!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 09:31
baziel schouteden Gebruiker

Ik heb een vraag ivm de maat van layback joggingbroeken. In de matentabel staat enkel ”lengte” en ”breedte”. Waar duidt dit op? Binnenbeen lengte? Heupomtrek? Zeer onduidelijke maattabel dus.

Beantwoorden

3 december 2019 om 09:47
Moderator Jim Moderator

Hi Baziel!

Ik denk dat het precies is wat je aangeeft, maar ik ga het even navragen voor de zekerheid!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 december 2019 om 15:14

We hebben hierover helaas niet genoeg duidelijkheid te krijgen op je vraag exact te beantwoorden. Sorry, baziel!

Beantwoorden

3 december 2019 om 10:12
summerblondi Gebruiker

Nouja… heb ik de philips grill aangeschaft tijdens de hunt voor 99€ + verzending, bieden jullie hem nu voordeliger aan! Niks meer tijdens een hunt kopen dus.

Beantwoorden

3 december 2019 om 11:27
Moderator Jim Moderator

Hi Summerblondi!

Het kan zijn dat er af en toe nóg hogere korting wordt gegeven, omdat een inkoper een nóg betere deal heeft gevonden. In het algemeen ben je in de hunt nog (veel) goedkoper uit dan bij de normale deals! :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

3 december 2019 om 23:22
summerblondi Gebruiker

Dit stimuleert natuurlijk wel mensen om producten te retourneren. Heb hem namelijk afgelopen weken al meerdere keren zien staan voor de “oude” prijs haha.

Beantwoorden

3 december 2019 om 11:52
seros Gebruiker

maat van lacoste? en kleur ? (wol pulover)

Beantwoorden

3 december 2019 om 12:02

Hi seros,

Er gaat iets niet helemaal goed met de kleur-keuze. We hebben daarom de deal voor nu verwijderd uit deze sale. Sorry voor het ongemak!

Beantwoorden

3 december 2019 om 12:28
JeroenOosthoek Gebruiker

Hi,

De Rehab sneakers opties die staan in de omschrijving en de foto’s zijn niet bestelbaar in de drop down (PRF variant, wit).

Zijn deze wel te bestellen?

Beantwoorden

3 december 2019 om 12:56

We hebben deze keer inderdaad enkel de Dark Blue, Dark Grey en Dark Green beschikbaar, Jeroen. Sorry voor de verwarring!

Beantwoorden

3 december 2019 om 14:00
Sedakocoglu Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

3 december 2019 om 16:53
r03l Gebruiker

Palletkussen Today | 120 x 80 cm skybleu
gaat dit over het zit gedeelte of voor de set? zit + rug kussen

Beantwoorden

3 december 2019 om 19:24
r03l Gebruiker

ik denk dat iedereen naar huis is :)

Beantwoorden

3 december 2019 om 20:10
Moderator Niek Moderator

Goedenavond r03l,

Excuus voor de late reactie, ik zat even aan de warme maaltijd ;-) Dit is alleen het zitgedeelte, dus niet de rugkussens.

Beantwoorden

3 december 2019 om 20:37
sergio31 Gebruiker

Is de Osram + te bedienen met mijn Google nest? Zo te lezen wel, maar ik check het tof effe..

Beantwoorden

4 december 2019 om 09:55

Ja, deze zijn te bedienen met apparaten met een Google Assistant.

Beantwoorden

4 december 2019 om 00:10
masterbas Gebruiker

Mophie powerbank stond kort geleden nog op €14,95 dus vreemd dat het nu €20,- duurder is terwijl jullie er van af willen.

Beantwoorden

4 december 2019 om 09:51

Hi masterbas,

Het stond niet duidelijk aangegeven, maar we bieden vandaag een duopack aan. Je bent nu dus nóg voordeliger uit!

Onze prijzen zijn continu afhankelijk van diverse factoren, zoals de inkoopprijs, beschikbare voorraad, prijzen bij de concurrentie, etc., daarom kunnen prijzen ook bij ons wisselen.

Beantwoorden

4 december 2019 om 11:54
masterbas Gebruiker

Nog voordeliger? Ik heb er vorige keer voor 1 maar €14,95 betaald dus nog steeds duurder.

Beantwoorden

5 december 2019 om 17:06
Boekel1975 Gebruiker

Je krijgt er TWEE (2).

Beantwoorden

4 december 2019 om 06:16
rob9100 Gebruiker

Topper Hoeslaken | 120-160 x 200 cm

Je kunt kiezen, of eigenlijk niet, uit twee keer dezelfde maat.

Beantwoorden

4 december 2019 om 09:54

Dit is inderdaad een schoonheidsfoutje in ons keuzemenu. De ene maat is gekoppeld aan de ene kleur, terwijl de andere maat gekoppeld is aan de andere kleur. Als je eerst de kleur naar keuze selecteert, dan komt het helemaal goed!

Beantwoorden

4 december 2019 om 10:36
bac1862 Gebruiker

Kan de edifier r1280t ook individueel aangesloten worden op een versterker en daarom te gebruiken als alleen een passieve boxen?

Beantwoorden

4 december 2019 om 10:43

Ze beschikken over een ingebouwde versterker en zijn daarmee niet bedoeld om aan te sluiten op een versterker.

Beantwoorden

4 december 2019 om 11:09
BvZwolle Gebruiker

Kunnen jullie iets zeggen over de bespanning van de Head MP Graphene Touch Speed? Welk type snaar, hoeveel kilogram,…

Beantwoorden

4 december 2019 om 11:23

Deze informatie is ons helaas niet bekend, sorry!

Beantwoorden

4 december 2019 om 13:23
BvZwolle Gebruiker

Hmmm, jammer. Bedankt.

Beantwoorden

5 december 2019 om 09:37
veenpam Gebruiker

Welke kleur zijn de Saucony schoenen. Oranje of Blauw? Zo ver ik kan zien kan je niet kiezen of staat het ergens in de tekst

Beantwoorden

5 december 2019 om 10:14

De damesschoenen zijn oranje, de herenschoenen zijn blauw. Zie hiervoor ook de labeltjes bij de afbeeldingen :-)

Beantwoorden

5 december 2019 om 16:01
jooproo Gebruiker

Over die palletkussens-today…. Zijn de rugkussens ook te bestellen? Er staat bij specs keuze uit 5 kussens, maar ik zie enkel het zitkussen. Hoe zit dit?

Beantwoorden

5 december 2019 om 17:13
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag jooproo,

Dan is in deze sale helaas alleen het zitkussen beschikbaar.

Beantwoorden

5 december 2019 om 17:09
Wiebe18 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedenavond, je kunt het beste via je account even een serviceverzoek indienen. Ik heb het ook doorgegeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen. Om het hier on-topic te houden heb ik je bericht even weggehaald.

Beantwoorden

5 december 2019 om 19:26
PeBuxt Gebruiker

Ook de aangeboden bootschoenen vallen zeer zeer smal uit – vandaar onmiddellijk retour! Best in de toekomst goed vermelden in de advertentie als er iets afwijkt van het normale want nu ben ik wel 2 maal verzendkosten kwijt en heb nog geen schoenen.

Beantwoorden

5 december 2019 om 22:59
Moderator Paul Moderator

Wat bedoel je met 2 maal verzendkosten? Als je de bestelling binnen de zichttermijn terugstuurt, betaal je zelf de retourkosten maar de oorspronkelijke verzendkosten krijg je teruggestort. Tenzij je maar een deel van de bestelling terugstuurt. Dan ben je verzendkosten verschuldigd voor de artikelen die je behoudt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.