27 maart 2020 om 00:00
iBOOD

Lenovo Tab 4 8" Tablet | Wifi

Ook verkrijgbaar in TAB 4 + Case

Product expert aanwezig

Lenovo Tab 4 8" Tablet |  Wifi Lenovo Tab 4 8" Black | Wifi | Hoes

I'd tab that.

27 maart 2020 om 00:04
foxathome Gebruiker

Een simpel spelletje als Candy Crush trekt deze al niet :-(
Niet toevallig op 1, maar bij meerdere mensen die hem hebben! Ook de 10″ versie, zelfde probleem!
Ook heb ik al zéér lang geen updates meer gezien, dus ook dat is erg slecht geregeld op deze tablet waardoor hij al snel onveilig is geworden daar problemen niet meer opgelost worden.
Regelrechte afrader!

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:44
Official Product Expert Lenovo Expert Official Product Expert

Hi foxathome,

Op de E-serie tablets met 1GB intern geheugen draait Candy Crush zelfs. Deze Tab 4 8 valt in de serie daarboven, welke wat luxer is uitgevoerd en beschikt over 2GB intern geheugen. Wanneer het met 1GB intern geheugen draait moet het met 2GB intern geheugen helemaal prima draaien. Wat betreft updates, is de laatste grote update voor dit model de update naar Android 8 geweest.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 05:33
rickies Gebruiker

Ja dat is echt jammer aan het aanbod van tablets in de actie

Heb het zelf ook met een *appeltje* tablet mini

Werkt eigenlijk nog perfect maar omdat hij gewoon niet meer mee kan (softwarematig) met de updates, is het ding overbodig en niet meer bruikbaar

Je kunt in dit geval beter een nieuwste type aanschaffen zodat je

(Zolang de updates worden geleverd) een snelle en bruikbare tablet hebt

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:45

Hi Rickies,

Zoals jij zelf hier al aangeeft geeft zelfs Apple niet oneindig updates op zijn producten. Dit geldt voor geen enkele tablet leverancier. De A-merken zoals Samsung, Apple en Lenovo hebben het op dit punt het beste voor elkaar. De onbekendere merken leveren vaak helemaal geen updates. Bij het moment van het op de markt brengen van een nieuw model, zorgen wij dat hij altijd voorzien is van de nieuwste Android versie. Daarna zorgen wij dat hij tenminste de één grote update naar een volgende Android versie en twee jaar lang security updates krijgt.

Beantwoorden

28 maart 2020 om 00:06
thethe2014 Gebruiker

Ik heb een Dell Veneu Windows ding die ik toch echt de laatste editie krijgt….

Maar ios en android dingen….tsja

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:20
dkit Gebruiker

Inderdaad mensen dit is een afrader. Heb de Plus variant, ook hier laat Lenovo de gebruikers in de steek qua beveiligingsupdates. Laatste beveiligingsupdate stamt uit 08-2019.

Dan zou deze eigenlijk niet meer verkocht mogen worden. Na aankoop minstens 2 jaar updates…

Tevens heeft dit type nog Micro-USB. Niet meer van deze tijd.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:46

Hi dkit,

Na aankoop 2 jaar updates is lastig in te regelen, aangezien wij niet weten wanneer een product verkocht wordt. Wij gaan wel uit van 2 jaar updates, echter gaan we uit van de datum dat het product op de markt wordt gebracht i.p.v. de datum van aankoop.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:21
darylvdz Gebruiker

Volgens mij klopt het keuzemenu niet, of zijn de tablets zonder hoes nu al uitverkocht?

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:38
Moderator Thom Moderator

Goedemorgen,

Wij zijn hier op dit moment mee bezig. Probeer het later nog een keer, dan zou het moeten lukken.

Gr. Thom

Beantwoorden

27 maart 2020 om 10:57
Moderator Thom Moderator

Wij hebben op dit moment alleen de Tab 4 en de Tab 4 + Case nog. Die twee kun je dan nu ook weer bestellen/selecteren. De overige worden op dit moment niet meer verkocht.

Mocht je nog vragen hebben, horen wij dat graag! 

Gr. Thom

Beantwoorden

27 maart 2020 om 09:36
alber003 Gebruiker

Het is absoluut een afrader om überhaupt  een lenovo tablet te kopen, hier een tab 4 10+ nada updates,.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:49

Ook voor de Tab 4 10 is er een update geweest van Android 7 naar Android 8.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 19:05
alber003 Gebruiker

Hi lenovo expert dan mag je het me vertellen hoe ik er aan komt.

Zit nu op 7.1.1 en zojuist gekeken voor update hij zegt nog steeds u heeft nieuwste systeemversie.

TB-X704F

Beantwoorden

27 maart 2020 om 13:51
mboterma Gebruiker

laatse update Nov 2018, voor de tab4 8Inch:

https://support.lenovo.com/fi/en/solutions/ht501098#tablet

Beantwoorden

27 maart 2020 om 15:50

Hi mboterma,

Op deze site kun je inderdaad de updates vinden van onze tablets, zoals je kunt zien klopt het niet dat wij geen updates leveren.

Beantwoorden

27 maart 2020 om 16:07
Baldewijns Gebruiker

Beste,

Is het mogelijk om de android go te installeren? Ik dacht dat deze versie ongeveer samen met android 8 uitgerold is.

Beantwoorden

28 maart 2020 om 08:27
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Baldewijns,

Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog graag een antwoord willen, dan horen we het graag en gaan we dit voor je uitzoeken.

Beantwoorden

4 april 2020 om 06:09
apksmods Gebruiker

I love this product. Is it safe to download to the tablet apps from apks stores like https://www.apksmods.com/ ?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.