25 juli 2018 om 00:00
iBOOD

Aquaparx RIB280 Sea Boot

Ook verkrijgbaar in Motor

Aquaparx RIB280 Sea Boot AquaParx 32LBS Buitenboord Elektromotor + 2 Accu's + Lader

De RIB280 is een handgemaakte opblaasboot, gemaakt met echt vakmanschap. De boot is geschikt voor een buitenboordmotor tot 6.5pk.

25 juli 2018 om 00:29
Jaime Gebruiker

Even duur als de vorige keer, alleen nog minder keuze.

Op = op lijkt blijkbaar flink tegen te vallen.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 09:14
Official Product Expert Aquaparx-Expert Official Product Expert

Hoi Jaime,

Wij krijgen gedurende het gehele seizoen nieuwe voorraad binnen.

Met vriendelijke groet.

Beantwoorden

26 juli 2018 om 01:01
Jaime Gebruiker

Misschien is het toch handiger een een brandstofmotor erbij te leveren i.p.v. een motor die op accu’s aangedreven worden.

Als ik een suggestie mag doen, waarom geen opblaasbare boten die zowel voor de zee als de binnenvaart geschikt zijn? Ik woon dichtbij de kust, echter ook dichtbij het binnenwater, wil je de sluis door, moet je toch wat kracht in de motor hebben die het ook veel langer uit moet kunnen houden.

De binnenwatervariant leek mij groter door het aantal zitplaatsen, dat is wel zo prettig, want dan kan je meer spullen kwijt.

Met de motor haal je het Noordzeekanaal heen en weer zeker niet op de accu’s, dan heb ik het nog niet over de kracht, want er is stroming in het water waar ook rekening mee gehouden moet worden.

Hopelijk neemt iBood dit als suggestie mee bij een volgend aanbod.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 00:59
chinless Gebruiker

Vele uren vaar plezier my ass.

Accu is 18ah, terwijl het een verbruik heeft van 26ah… of te wel je kan net 1 uurtje rondvaren met de 2 accu’s (Aanbolen js tenslotte 32ah per uur).

Beantwoorden

25 juli 2018 om 02:39
ToWi1989 Gebruiker

Je kan natuurlijk ook vaker dan 1 keer gaan varen. Dan kom je in totaal toch al snel op meerdere uren uit. Of je er plezier aan beleeft blijft aan jezelf.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 09:11

Hoi Chinless,

Het aangeboden product waar het om draait is de fluistermotor. De accu’s en lader worden er als extraatje bijgegeven.

Met vriendelijke groet.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 06:57
DennisJJ Gebruiker

Yess vorige keer niet gekocht, toch spijt van gehad! Nu boot en motor besteld. Top prijzen!

Beantwoorden

25 juli 2018 om 09:11

Hoi DennisJJ,

Veel plezier gewenst!

Met vriendelijke groet.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 09:15
freekve Gebruiker

Vorige keer besteld en gisteren werden eindelijk de lader en accu nageleverd (bestelling: SO2369132). Helaas maar 1 accu gekregen in plaats van de genoemde 2 accu’s. Ik heb reeds online een reclamatie hiervan ingediend, maar nog niets vernomen. Hopelijk komt de 2e accu snel eraan, het is nu zo’n lekker weer om te varen!

Beantwoorden

25 juli 2018 om 10:01
PassionPump Gebruiker

Hoe bevalt de boot? Het in en uitpakken b.v. ? Kom je wel vooruit met flinke tegenwind? Ik wil ermee op de middellandse zee vissen, 1 km van de kust maar ik ben bang dat de motor te zwak is en de accu’s te klein.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 10:14

Hoi Freekve,

Er is inderdaad wat mis gegaan bij de levering van de accu’s, maar wees gerust, je krijgt de tweede kostenloos nageleverd. Er wordt nu aan gewerkt om te kijken wat de snelste manier is.

Met vriendelije groet.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 10:16

Hoi PassionPump,

Ik zou met deze motor/accu inderdaad niet 1 km buitengaats op zee gaan vissen. Een sterkere motor met zwaardere accu is zeker aan te raden.

Met vriendelijke groet.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 12:38
kuur49 Gebruiker

Begrijp ik goed dat het hier gaat om de boot + electr. fluister motor + accu’s en voetpomp?

Beantwoorden

25 juli 2018 om 12:45
Moderator Jasper Moderator

Dag kuur49,

Het gaat hier om 2 verschillende deals. De eerste deal betreft de boot met een voetpomp. De tweede deal betreft een elektromotor met accu’s. Deze kan je vinden in het dropdownmenu. Als je beide wilt hebben zal je dus de twee deals moeten kopen.

Groetjes,

Jasper

Beantwoorden

25 juli 2018 om 12:40
kuur49 Gebruiker

Wat is het gewicht van het complete samenstel incl. accu’s en motor?

Beantwoorden

25 juli 2018 om 21:00
Moderator Tom Moderator

Dag Kuur49

Aquaparx:
boot = 34 kg
motor = 9 kg
accu = 5,6 kg per stuk
lader – gewicht niet bekend (1 kg?) dat is 54 kg in totaal, zonder de lader

Met vriendelijke groeten
Tom

Beantwoorden

25 juli 2018 om 12:57
iTzDevill Gebruiker

Alles besteld paar weken terug, motor en 1 accu en oplader binnen 2e accu gemeld maar nog geen reactie lees hierboven dat die nog verstuurd gaat worden.

LET OP BOOT WORDT VERSTUURD MET Dynalogicx,

De eerste 2x kreeg ik te horen paste niet in auto, de andere 2x was sorteerfout ligt op andere locatie hierna nooit meer iets vernomen me ouders nu 4x thuis laten zitten de gehele dag en nog steeds niets geleverd zit te denken om te annuleren want heb geen zicht dat de boot ooit binnekomt

Beantwoorden

25 juli 2018 om 13:57
Moderator Jim Moderator

Hi itZ Devill!

Ik zie dat hierboven eenzelfde probleem is gemeld. Ze zijn er mee bezig!

Groet,

Jim

Beantwoorden

25 juli 2018 om 15:05
iTzDevill Gebruiker

Hoi Jim,

En wat dan dat dynlogicx me boot nog steeds niet heeft afgeleverd heeft en niets meer laat horen.

Beantwoorden

25 juli 2018 om 19:50
Moderator Lex Moderator

Beste iTzDevill,

Ik heb je bezorgklacht neergelegd bij onze klantenservice.
Je kan binnen een aantal werkdagen wel een reactie verwachten op het mail adres waar je account op geregistreerd staat.

Gr, Lex

Beantwoorden

25 juli 2018 om 21:21
ivo.antwerpen Gebruiker

Graag iets meer info over de accu. Welk merk, type, technologie?

Beantwoorden

25 juli 2018 om 22:11
Pieter_1983 Gebruiker

Hij is zeker niet in andere kleuren leverbaar ?

En waar kan je eventueel andere sterkere accu’s kopen ?

Beantwoorden

25 juli 2018 om 23:34
Moderator Jim Moderator

Hi Pieter!

Op dit moment is hij inderdaad alleen in deze kleur beschikbaar. De andere vraag kan wellicht beter door de Product-Expert beantwoord worden :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

26 juli 2018 om 11:13

Helaas had ik deze vraag niet meer gezien. Dit model is inderdaad maar in 1 kleur leverbaar. Sterkere accu’s kun je eigenlijk overal halen, dit hoeven niet per sé speciale accu’s te zijn.

Beantwoorden

13 oktober 2018 om 00:22
aardvarken Gebruiker

De dealSuperdeal !!  kwam gisteren 12 oktober 2018 weer voorbij de 2 accu.s waar het mij om gaat , heb nl de 24 volt gekocht in Elst nog niet mee gevaren deze accu.s zijn nooit onder de 40 euro .nu dus 2 en een lader . dan heb je de 12 volt motor (reserve ) er voor 40 euro bij . laat nu de winter maar snel voorbij zijn ( heb ook 24 volt lithium accu.s hoor )

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.