26 maart 2018 om 00:00
iBOOD

Devolo dLAN 1000 duo+ Starter Kit Powerline

Devolo dLAN 1000 duo+ Starter Kit Powerline

Maak een einde aan het trage wifi-signaal en ga zorgeloos aan de slag met meerdere apparaten.

Specificaties

Merk: Devolo
Type: dLAN 1000 duo+ Starter Kit Powerline
Garantie: 2 jaar

• Snelle gegevensoverdracht
  • Twee ethernetpoorten
  • Geïntegreerde socket

Eigenschappen

• Type apparaat: Homeplug-set
  • Router protocol: CSMA/CA

Connectiviteit

• Wifi-standaarden: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3az, Auto MDI/X
  • Overdrachtsnelheid netwerk: 1000 Mbps
  • Maximaal bereik (binnen): 400 m

Algemeen

• Breedte: 8 cm
  • Hoogte: 23.1 cm
  • Diepte: 19 cm
  • Kleur: Wit
  • Gewicht: 687 g

Verpakkingsinhoud

• 2x Netwerkkabel, 1x Installatie-instructies
  • Manufacturer Part Number (MPN): 8114
26 maart 2018 om 00:37
michaelvanoycke Gebruiker

Perfect om internet tot in je tuinhuis te krijgen, ik snap het helemaal iBood. :D

Beantwoorden

26 maart 2018 om 07:16
Moderator Jim Moderator

Hi Michael!

Eh.. Ja! Ideaal om jouw mancave in het tuinhuisje te positioneren! ;-)

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

26 maart 2018 om 06:31
gmailmario Gebruiker

*knip*

Edited by: Jim
Het gaat bij dit product niet om de starter kit :-). Prijsvergelijkingen zijn toegestaan, mits ze linken naar een identiek product!

Beantwoorden

26 maart 2018 om 06:52
cdenauw Gebruiker

Waarschijnlijk wel, maar dat is de prijs per stuk. Ik veronderstel dat de iBOOD-deal per 2 is.

Beantwoorden

26 maart 2018 om 10:02
DanielVega Gebruiker

Werkt deze over het elektriciteitsnet tussen je twee stations of werken deze draadloos?

Beantwoorden

26 maart 2018 om 12:44
Mathijs67 Gebruiker

Deze werken via de stopcontacten, dus niet draadloos.

Hou met dergelijke apparatuur overigens rekening met storingen/ruis op het elektriciteitsnet veroorzaakt door TL/spaarlampen.
Zit er bijvoorbeeld een aquarium met tl-buis op dezelfde stroomgroep, dan lopen de prestatie’s nogal eens terug.

Beantwoorden

26 maart 2018 om 10:17
ITibood Gebruiker

Ik had graag WIFI in tuin, kan ik hier mijn oude DLINK WIFI router aan koppelen? Of werkt dat alleen met een DEVOLO met WIFI ingebouwd.

Beantwoorden

26 maart 2018 om 11:00
Piether Gebruiker

Dit product laat toe om je bedraad netwerk een stuk over je elektriciteitskabel te laten lopen. Het bevat geen mogelijkheid om een wifi netwerk uit te breiden. Dus dit gaat jouw probleem niet oplossen, tenzij je daardaar je wifi router dichter bij je tuin kan zetten. Develo heeft andere producten met ingebouwde wifi zoals: https://www.devolo.nl/producten/dlan-500-wifi-starter-kit-powerline/

Ik vind de beschrijving van iBood zeer verwarrend. Ik snap niet waarom ze wifi connnectiviteit vermelden onder de specificaties.

Beantwoorden

26 maart 2018 om 14:42
ITibood Gebruiker

Ik dacht een DLINK Wifi router in de DEVOLO van het tuinhuis te steken, is toch klaar dan? Dit mag gerust een apart WIFI SSID zijn die TUIN noemt voor mij. Een switchke er op aansluiten lukt toch ook dacht ik.

Beantwoorden

26 maart 2018 om 12:18
gmailmario Gebruiker

Werkt deze met een 3 fasig netwerk?

Beantwoorden

26 maart 2018 om 20:32
gmailmario Gebruiker

Iemand ervaring mee?

Beantwoorden

26 maart 2018 om 21:38
gmailmario Gebruiker

@mod:

Even voor de zekerheid; hoeveel apparaten zitten er hier bij? 1 duopack en starterkit? 4 toestellen?

Beantwoorden

26 maart 2018 om 23:29
Moderator Paul Moderator

De typenaam van de starter kit is: 1000 duo+ 
Je krijgt niet een duopack én een starter kit.

Als je bij Aantal 1 selecteert, ontvang je:

* 2x dLAN® 1000 duo+
* 2x Ethernetkabel
* 1x Installatiehandleiding

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.