5 mei 2018 om 00:00
iBOOD

Philips BT6700 Spin360 Bluetooth Speaker

Philips Spin360 Bluetooth Speaker

De draagbare Spin360 van Philips is de ultieme speaker voor al je tripjes!

Specificaties

Merk: Philips
Type: BT6700B
Garantie: 2 jaar

• 360º aan geluid
  • Bluetooth & 3.5 mm
  • Spatwaterdicht

Compatibiliteit

• Werkt met: de meeste Bluetooth smartphones, tablets en muziekspelers
  • iPad: iPad 1, iPad 2, nieuwe iPad, iPad met Retina-display, iPad Air, iPad Air 2, iPad mini 2, iPad mini 3, iPad mini
  • iPhone: iPhone 3, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5C, iPhone 5S, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6S, iPhone 6S Plus, iPhone SE
  • iPod touch: 3e generatie of nieuwer
  • Android-tablets en smartphones: met Android 2.1 en Bluetooth 2.1 of hoger
  • Andere muziekapparaten: met Bluetooth 2.1 of hoger

Geluid

• Uitgangsvermogen (RMS): 2 x 6W
  • Geluidssysteem: Stereo
  • Luidsprekers: 2x 1,5"
  • Volumeregeling: draaiknop

Luidsprekers

• Luidsprekerdrivers: Neodynium magneetsysteem

Connectiviteit

• Bluetooth-profielen: A2DP, AVRCP, HFP
  • Bluetooth-bereik: 10 m
  • Audio in (3,5 mm)

Gemak

• Waterbestendigheid: IPX4
  • Ingebouwde microfoon: voor conference calls

Voeding

• Batterijtype: Lithium-ion (ingebouwd)
  • Gebruikstijd op batterij: 8 uur

Accessoires

• USB-kabel voor opladen via pc
  • Gids voor snelle installatie
  • Garantiecertificaat
  • Folder met wereldwijde garantie

Fysieke eigenschappen

• Productafmetingen: 188 x 71 x 70 mm
  • Productgewicht: 0,5 kg
5 mei 2018 om 08:09
ttfvhaperen Gebruiker

Werkt de speaker op met een IPhone 7 en hoger?

Beantwoorden

5 mei 2018 om 08:41
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ttfvhaperen,

Ja hoor daar werkt hij ook op :-)

Beantwoorden

5 mei 2018 om 12:19
svliegen Gebruiker

Ja lekker, laten we voor anderen de buitenrust in de tuin, het park of op het strand verstoren met muziek via een luidspreker. Toevallig vanmorgen weer zo’n situatie meegemaakt. Het is mooi weer dus iedereen zit in de tuin en dan is er één aso die de muziek buiten aanzet en ons allemaal verplicht mee te ‘genieten’ :-(

Ik hoop dat niemand dit soort ondingen koopt en dat iBood ze ook nooit meer aanbiedt.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 12:31
jan.hoet Gebruiker

Beetje verzuurd? ????

Kan ook gewoon thuis dienen he.

Ik merk dat ze vandaag ook een boormachine aanbieden. Kan ook erg vervelend zijn he. Mss ook nooit meer aanbieden?

Kom op man ????. Life is too short…

Beantwoorden

5 mei 2018 om 13:26
michiel2010 Gebruiker

Snap wat je zegt. Mensen vergeten gewoonweg dat anderen de muziek ook kunnen horen. Zet de muziek op dusdanig volume zodat anderen niet hoeven mee te luisteren. Zelfde met houtkachels in de tuin. Die horen daar gewoon niet. Daarmee creeer je ook overlast.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 13:47
Ben_Reniers Gebruiker

Ik begrijp je frustratie. Maar dit hangt af van de persoon zelf en niet van het voorwerp. Respectvolle personen misbruiken dit voorwerp niet en veroorzaken geen overlast van anderen. Ik bvb heb deze box gekocht voor muziek in mijn badkamer. Met een mes kan je iemand neersteken, maar ook gewoon een ajuin mee schillen. Moeten we dan ook geen keukenmessen meer  op ibood verkopen?? Denk aub wat na voor u zo een provocatieve reactie post. Mvg

Beantwoorden

5 mei 2018 om 18:54
Henkmeister Gebruiker

geweldig nuttige bijdrage, thanks!

Beantwoorden

5 mei 2018 om 13:30
GINOOOO_9 Gebruiker

Ik gebruik ze vooral voor binnen. Onder de douche of in een andere kamer dan waar mijn pc staat.. beetje onredelijk om het gelijk voor iedereen zo te benoemen..

Beantwoorden

5 mei 2018 om 13:31
GINOOOO_9 Gebruiker

Trouwens.. iemand ervaring met deze box? Qua geluidskwaliteit?

Beantwoorden

5 mei 2018 om 18:16
mafkes Gebruiker

Ik heb deze speaker nu een jaartje in gebruik. Heel tevreden over. Heel goed geluid en een goede accu. Koppelen gaat heel makkelijk. Geen nadelen ondekt tot nu toe. Misschien mijn buren wel ;-)

Beantwoorden

5 mei 2018 om 19:40
sandhaas Gebruiker

@Mafkes

Wat is de accuduur ongeveer? Uiteraard ligt dat ook aan het volume waarop je hem afspeelt. Maar bij “normaal” volumegebruik.
Ik ben al even opzoek naar een speakertje, gewoon voor buiten/in de werkplaats/badkamer.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 21:05
mafkes Gebruiker

ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet exact kan aangeven. Ik laad hem hooguit 1 x per maand op uit voorzorg en ik gebruik hem ongeveer 4x per week 1 a 2 uur. Ik heb nog niet “droog” gestaan.

Beantwoorden

5 mei 2018 om 22:10
GINOOOO_9 Gebruiker

Top! Heb hem besteld. Thanks voor het beantwoorden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.