23 augustus 2018 om 00:00
iBOOD

Rocketbook Everlast Herbruikbare Notebook

Rocketbook Everlast Herbruikbare Notebook

Met deze Rocketbook Everlast Notebook digitaliseer je aantekeningen zonder het gevoel van pen op papier kwijt te raken. Stuur jouw notities gemakkelijk door naar je mailbox, Google Drive en meer.

Specificaties

Merk: Rocketbook
Type: Everlast Notebook
Garantie: 2 jaar

• 36 herbruikbare pagina's
  • Inclusief pen en microvezeldoekje
  • Verstuur je content met de Rocketbook app

Letter afmetingen: 21.59 cm x 27.94 cm
Executive afmetingen: 15.24 cm x 22.35 cm
Bedrukking: Stippen
Kleur: Zwart:

23 augustus 2018 om 00:38
TiGa Gebruiker

Iemand ervaring met deze?

Geen lijnen maar kleine puntjes op de pagina’s zie ik

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 02:37
Moderator Niek Moderator

Goedenacht TiGa,

Zelf heb ik hem nu een tijdje in gebruik en ik vind hem ideaal. Voorheen had ik altijd allemaal blaadjes vol en ze lagen uiteindelijk overal. Nu verstuur ik notities die ik wil bewaren meteen naar Google drive en kan daarna de pagina’s weer leeg maken.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 04:59
Tasjake87 Gebruiker

Hallo

Ik heb hier ook elke dag een schriftje liggen wat instaat om elke dag te doen omdat ik niet zo goed kan onthouden. Dit lijkt mij wel intressant. Maar ik weet niet welke ik het best neem de letter of de exicutive het verschil weet ik niet.

Gr

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 05:40
Erikkie7 Gebruiker

Alleen de afmetingen zijn het verschil. De letter is op A4 formaat.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 05:47
Erikkie7 Gebruiker

De Rocketbook van de vorige actie viel toevallig gisteren op onze deurmat. De app geïnstalleerd en dat werkt echt heel makkelijk. Ook het schoonmaken van het ‘papier’ gaat heel goed. Alle inkt veeg je er zo af. Ik zie alleen heel lichte veegsporen maar dat is niet achtergebleven inkt.

Het soort pennen wat je nodig hebt kan je op veel plekken kopen. Zelfs bij de HEMA voor iets meer dan 1 euro.

Vandaag de echte test. Verschillende besprekingen die ik dan direct wil scannen en in een juist mapje wil exporteren. Door de icoontjes moet dit een fluitje van een cent zijn. Ik kan dan 7 mappen daarvoor maken.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 05:49
CyberGeer Gebruiker

Ik heb zelf de Letter uitvoering. Die komt dichtbij A4 formaat.

Wat ik begreeep is dat de RocketBook app dit formaat ook aanhoudt voor de scans. Dus als je het kleinere Executive formaat hebt, dan wordt de scan wel gebaseerd op het Letter formaat.

Er zit standaard een zwarte pen bij, maar je kunt deze pennen ook bij de Bruna (NL) of de FNAC (BE) kopen, voor een  redelijke prijs. Er zijn ook markeerstiften en viltstiften van te koop met dezelfde uitwisbaarheid.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 10:01
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Tasjake87.

Zoals hierboven ook al wordt aangegeven, zijn de afmetingen het enige verschil.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 07:32
rotriict Gebruiker

Kan deze ook naar onedrive for business uploaden?

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 07:38
Erikkie7 Gebruiker

Ja ik geloof van wel. Gebruik pas sinds m’n nieuwe baan, begin deze week, OneDrive en daar heb ik nu de mapjes in aangemaakt voor de documenten. Op die OneDrive moet ik met m’n werkgegegens inloggen, dus ik neem aan dat dit is waar jij het over hebt.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 08:59
hansheuvelman Gebruiker

Ja kan, ook naar OneNote trouwens

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 10:37
Moderator Bas iBOOD Moderator

Bedankt voor jullie antwoorden, Hans en Erik :-)

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 08:39
marcski Gebruiker

Jammer dat hij zo groot is! Ik wacht op de A5 versie

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 09:20
Teppich65 Gebruiker

komt in 2 maten bij deze aanbieding

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 10:04
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen marcski,

Je kunt kiezen tussen twee modellen. De executive is zo’n beetje A5.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 09:42
eboender Gebruiker

Een collega heeft er een, die is er tevreden over. Ik ben linkshandig, waardoor je direct met je hand over je eigen handschrift gaat en zo alles weer uitveegt (althans je verminkt je aantekeningen). Voor 8% van de bevolking dus niet bruikbaar.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 11:11
CyberGeer Gebruiker

De bijgeleverde pen heeft een 0.7mm punt, waarbij het even duurt voordat de inkt droog is. Ik begreep dat als je een 0.5mm pen gebruikt, deze sneller droogt. Wellicht is dat beter te gebruiken wanneer je linkshandig bent?

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 11:36
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen CyberGeer,

Dat klopt inderdaad. Wanneer je een fijnere pen gebruikt, dan droogt het sneller.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 14:07
eboender Gebruiker

Het zou per direct droog moeten zijn omdat je met je hand van links naar rechts schuift over de “plastic laag”. Snel of sneller droog werkt dan helaas niet.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 21:26
Doppert Gebruiker

Ik ben ook linkshandig, maar schrijf zo scheef, dat ik met m’n hand over de tekst beweeg (dus erboven, niet eroverheen). Ik durf de gok wel aan. Hier liggen ook talloze kladjes met berekeningen en tekeningen. Eens kijken of dit een uitkomst is.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 21:32
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Doppert,

Dan moet het geen probleem zijn inderdaad. Laat ons maar even weten hoe hij bevalt! :-)

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 10:37
Cath22 Gebruiker

Hallo, deze pagina’s worden dus denk ik als foto opgeslagen of als pdf ?

Is er ook sprake van ocr? Bedoel daarmee dar van tekst dit ook echt tekst kan worden om verder te bewerken ?

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 10:47
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Cath22,

Je kunt het opslaan als foto en als pdf met de app. Het is nog niet mogelijk om notities die je ingescand hebt te bewerken, maar ze zijn nog wel druk bezig met het toevoegen van nieuwe functies in de app. En het bewerken van tekst is één van die functies waar ze mee bezig zijn.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 10:43
jleijen Gebruiker

Ik ben linkshandig en heb daarom een hekel aan ringbanden. Kan ik de notebook ook ondersteboven gebruiken?

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 10:48
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen jleijen,

Je kunt hem ook ondersteboven gebruiken. Enig nadeel voor linkshandigen is dat de inkt wel even moet drogen.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 14:55
manke_nl Gebruiker

App is ook zonder dit te gebruiken, het is gewoon een camera scanner

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 16:04
_Prometheus_ Gebruiker

Zijn er ook “andere pennen” beschikbaar die geschikt zijn hiervoor, of ben je verplicht die van het genoemde merk te kopen ?

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 16:30
_Prometheus_ Gebruiker

Laat maar, ik zie dat er ook vullingen beschikbaar zijn enz.

Volgende keer ook misschien een setje mee aanbieden Ibood ? ;-)

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 17:17
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag _Prometheus_,

Er zijn inderdaad voldoende alternatieven voor de pen :-) Goede tip om die ook eens mee aan te bieden!

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 10:52
rempet1977 Gebruiker

Ik ben ook wel benieuwd naar de alternatieven t.o.v de frixion. Iemand een tip waar/welke pennen en markers een alternatief zijn?

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 16:53
danny69 Gebruiker

De Pilot rollerball frixion Pen kun je in België gewoon bij Colruyt kopen. Dus ik veronderstel dat ze gewoon in de handel verkrijgbaar zijn.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 17:18
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag danny69,

Die pennen zijn inderdaad makkelijk verkrijgbaar bij meerdere webshops :-)

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 18:09
Erikkie7 Gebruiker

Zelfs bij de HEMA

Beantwoorden

24 augustus 2018 om 08:15
_Prometheus_ Gebruiker

Bedankt voor de tips danny69 en Erikkie7.

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 20:34
Fercla Gebruiker

Bestaat de app ook voor Windows-telefoons?

Beantwoorden

23 augustus 2018 om 20:44
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Fercla,

Er is momenteel nog geen app voor de Windows telefoons. Ik weet ook niet of die er gaat komen, want ze hebben hier nog geen informatie over vrijgegeven.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.