20 september 2018 om 00:00
iBOOD

LED's Light Solar LED Buitenlamp | Bewegingssensor

LED's Light Solar Buitenlamp

Deze buitenlamp van LED's Light doet werkelijk alles wat je mag verwachten én meer.

Specificaties

Merk: Led's Light
Type: Solar LED Buitenlamp
Garantie: 2 jaar

• Waterbestendig: IP65
  • Werkt op zonne-energie
  • Bewegingssensor: licht gaat aan bij beweging

Armatuur

• Materiaal: ABS en PC
  • Afmetingen: 140 x 210 x 110 mm
  • Gewicht: 0.43 kg
  • Dimbaar: Nee
  • RA: 82
  • Temperatuurbereik: -20°C ~55°C
  • Beschermingsklasse: IP65
  • Batterij: Li-ion 3.7 V 2000 mA
  • Oplaadtijd: 5-6 uur

Sensor

• Type: PIR motion sensor
  • Detectieafstand: 2 - 6 m
  • Detectiehoek: 120°

Lichtbron

• Bron: SMD LED (geïntegreerd)
  • Aantal: 30
  • Branduren: 35.000
  • Schakelcycli: 17.500
  • Vermogen: 3.2 W
  • Lumen: 400
  • Lumen/watt: 125
  • Kleurtemperatuur: 3.000 K
  • Energielabel: A++
20 september 2018 om 07:18
tbfb Gebruiker

Eerder hier gekocht. Werken perfect en zijn (door meeegeleverde papieren mal) echt makkelijk te installeren.

Beantwoorden

20 september 2018 om 08:30
neiltvs Gebruiker

ik ook. batterij was na 6 maanden helemaal gaar. De lamp hangt nu niks te doen buiten

Beantwoorden

20 september 2018 om 08:33
Yzord Gebruiker

Zelfde issue hier.

Beantwoorden

20 september 2018 om 09:17
Sphinkx Gebruiker

Kunnen de batterijen vervangen worden?  Of kost dat evenveel als het licht…

Beantwoorden

20 september 2018 om 09:24
Louise25 Gebruiker

Batterij kan vervangen worden! Het is er maar 1, 2100 mA lithium.

Beantwoorden

20 september 2018 om 08:57
jonaa3 Gebruiker

Zelfde probleem stelt zich bij mij. 4 stuks gekocht, hebben sinds maart buitengehangen, maar doen nu niets meer! Laden waarschijnlijk niet meer op en geven dus ook geen licht meer. Dit weekend heb ik ze allemaal terug van de muur gehaald.

Beantwoorden

20 september 2018 om 09:00
SeenD Gebruiker

Ik heb hem ook hangen sinds maart. Maar bij mij lijkt t nog perfect te werken. Maar ik heb ‘t ingesteld op alleen 100% aan bij beweging.

Had jij hem op een andere instelling? Wellicht dat dat het probleem is. Dat zou natuurlijk niet een probleem mogen zijn, maar wellicht dat de leverancier daar iets mee kan doen.

Beantwoorden

20 september 2018 om 09:28
Louise25 Gebruiker

Dan zou ik proberen of de batterijen wel op willen laden in een lader en zo niet, nieuwe batterijen kopen.

Beantwoorden

20 september 2018 om 10:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Heb je hiervoor reeds een serviceverzoek aangemaakt? Dan helpen mijn collega’s je graag verder!

Op deze lampen ontvang je twee jaar garantie.

Beantwoorden

20 september 2018 om 12:10
jonaa3 Gebruiker

Ik heb inderdaad een serviceverzoek aangemaakt, maar dan krijg je een mail dat er voor dit type product geen rma kan worden aangevraagd en om het per mail te doen op returns@ibood.be.

Daar heb ik het gemeld met factuur en bestellingsnr in bijlage, maar blijkbaar heb ik het met een ander e-mail adres gemeld dan dat ik geregistreerd ben en kunnen ze mijn vraag niet verwerken… dus moest ik het voor een 3e maal melden. Was het even uit het oog verloren, maar nu toch maar gedaan…

Nogal omslachtig als je iets 3x moet melden.

Beantwoorden

20 september 2018 om 11:54
lvdworp Gebruiker

is het ook mogelijk de bewegingssensor in te stellen op 2m?

Beantwoorden

20 september 2018 om 12:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

De sensor zelf is niet instelbaar, maar het is wel zo dat hij een detectiehoek heeft. Dus het bereik zal een stuk groter oppervlak hebben wanneer je hem bijv. 4m hoog ophangt ipv 2m.

Beantwoorden

20 september 2018 om 12:14
ajmiddendorp Gebruiker

Heb ze ook gekocht in verleden (de zwarte versie), maar beiden deden niet wat ze moesten doen – uit niets aangaan of juist bij beweging niet aangaan, dus retour.

Beantwoorden

20 september 2018 om 12:31
windthenk01 Gebruiker

de mijne werkt erg ggoed. ik ga er eentje bij bestellen.

Zolang je de batterij kunt vervangen, is het toch prima.

En 400 lumen is een stuk fijner dan 200.

Beantwoorden

20 september 2018 om 12:47
Moderator Jelle Moderator

Veel plezier met je aankoop Henk,

Groet,

Jelle

Beantwoorden

20 september 2018 om 13:05
dstaercp Gebruiker

Heb er hier ook 2 hangen. Werken perfect. Geven genoeg licht.

Beantwoorden

20 september 2018 om 13:28
Joost888 Gebruiker

Ik heb er ook een aantal hangen. In de zomer werken ze prima. In de winter stukken minder vanwege tekort aan licht. Ze zijn dan snel leeg en laden overdag niet voldoende bij. Ik heb er vier  aan de noordkant van het huis hangen en daarvan moet ik in de winter de batterij regelmatig verwijderen en aan een lader hangen. Ik heb er ook een op de oostkant hangen en die heeft dit probleem niet. Is puur een kwestie van licht wat ze kunnen opvangen gedurende de dag. Verder zijn het prima lampen, geven voldoende licht, goed waterdicht etc. Mocht  een lamp niet meer werken dan is waarschijnlijk de batterij kapot, te lang geen spanning. Die zijn vervangbaar en niet zo duur. Bij weinig licht (winterperiode)  is het aan te raden ze met een lader af en toe helemaal op te laden, dan gaat de batterij ook minder snel kapot. De functie ’s nachts continu branden kun je vergeten, dat trekt die batterij niet. Batterijen met veel meer milliampère zijn wat langer en passen er niet in. 

Beantwoorden

20 september 2018 om 21:03
NoPanNick Gebruiker

Heb er nu 4 geplaatst en bij buren ook 4. Werken perfekt, is voorzien van een goede (vervangbare) accu. 2 stuks nu een jaar in gebruik… nog geen accu problemen. Heb nog wat reserve accus. Is type 18650 3800mAh welke ook in veel mini zaklampen zit. Prijs rond €12.00.

Beantwoorden

20 september 2018 om 22:14
egeeraert Gebruiker

Heb er 1 aan de oostkant van mijn huis, 1 aan de zuidkant en 1 aan de westkant.  Ze werken nog steeds perfekt.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.