26 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Allibert Hangtoilet Horizon Randloos

Product expert aanwezig

Allibert Hangtoilet Horizon

Deze moderne wc is gemaakt uit wit porselein en beschikt over een afneembare toiletzitting met softclose, evenals een waterbesparende spoelknop met dual flush.

Specificaties

Merk: Allibert
Type: Hangtoilet horizon randloos
Garantie: 2 jaar

• Toiletpot van porselein
  • Waterbesparend spoelsysteem
  • Afneembare toiletzitting met softclose

Materiaal: metalen constructie
Voor bevestiging tegen een muur
Wc-zitting in thermoplastic.
Specificaties: waterbesparend spoelsysteem 3/6 l.
Geruisloze toevoer
Horizontale of verticale uitgang.

Afmetingen

• Hoogte van 102,5 tot 111,3 cm.
  • Breedte 52 cm
  • Diepte van 61,5 tot 82 cm.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Allibert Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

26 oktober 2018 om 00:37
emailnummer Gebruiker

@Allibert Expert

Een link naar een PDF met maten zou toch wel fijn zijn. Nu staat er diepte van 61,5 tot 82 cm. Ik neem aan dat dat inclusief toiletpot is? Maar wat zijn de afmetingen van de toiletpot? Wat is de maximale en minimale afvoerpijp diameter? Etc etc.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 09:26
bvankuik Gebruiker

Product Expert, hoe zit dit? Wat is de diepte van de metalen constructie en de pot?

Als je niet de maten vermeld, gaat de klant dan niet elders het product kopen?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:39
Official Product Expert Allibert Expert Official Product Expert

Hallo

Excuses, wij waren in de veronderstelling dat de montage handleiding werd geplaatst.

Ibood zal deze alsnog zsm plaatsen.

De metalen constructie is in diepte verstelbaar van 115 tot 320mm.

De diepte van de pot is 500mm.

Vandaar de verstelbaarheid van 61,5 tot 82cm.

Voor de aansluiting op de afvoer, zie hieronder;

groet

Team Allibert

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 00:39
emailnummer Gebruiker

@Allibert Expert

Kan dit aan een muur van watervaste gipsblokken (gibo) van 7cm dik worden bevestigd? Is dat stevig genoeg?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:19

Hallo

Dat is zeker mogelijk, echter wel het frame met aangepaste pluggen (niet bijgeleverd) vastzetten in achterwand en vloer.

Groet

Team Allibert

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 08:01
defjoe Gebruiker

Zitten de (gyproc) platen erbij om de constructie af te werken?

En beugels om verder in de breedte af te werken, want de breedte van een wcruimte is meer dan 52cm?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:23

Hallo

Gyproc platen en beugels om in de breedte verder af te werken worden niet bijgeleverd. Het inbouwreservoir bevestigt u op de achterwand. Op de zijwanden plaatst u op dezelfde hoogte/diepte latten, waartegen u de Gyproc platen kunt plaatsen en vastzetten.

groet

Team Allibert

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 10:38
defjoe Gebruiker

Ok bedankt.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:04
surfaap Gebruiker

Is de toiletpot van het type diepspoel of kan je na elke grote boodschap met de borstel in de weer?

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 16:17

Hallo

Het betreft inderdaad een rimless diepspoel pot.

groet

Team Allibert

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 13:21
Cverset Gebruiker

Kan er een andere afdekplaat op? Bijv dit type?

https://www.badkamerxxl.be/geberit-sigma-20-bedieningsplaat-plaat-ring-knop-wit-glans-chroom-wit-115882kj1

Ik vind die erbij echt mijn ding niet :/

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 16:26

Hallo

Helaas kan ik niet garanderen dat deze zal passen.

Het betreft hier geen binnenwerk van Geberit, dus de bevestiging van de drukplaat zal waarschijnlijk anders gemonteerd zijn.

groet

Team Allibert

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 16:52
Zplus Gebruiker

Ik heb een aansluiting in de vloer maar wil dat toilet een stuk hoger komt dan standaard. Is het mogelijk deze te verhogen(slecht ter been) zodat de rand van closet op 55 cm komt of moet ik dan bv onder de grondbevestiging een aparte verhoging maken bv balkje 15x 10 cm.

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 17:11

Hallo

De volledige pack is wel verstelbaar maar een hoogte van de pot van 55cm is niet haalbaar. (framehoogte verstelbaar van 102,5 tot 111,3cm)

Het is wel mogelijk dat u het frame verhoogd door er een stevige (verankerde) balk onder te plaatsen. Houdt u er dan wel rekening mee dat de 90 graden afvoerpijp (niet meegeleverd, zie technische tekening onderdelen 7 en 8) wel lang genoeg is.

groet

Team Allibert

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 22:01
Zplus Gebruiker

Bedankt

Beantwoorden

26 oktober 2018 om 17:43
defjoe Gebruiker

Ik vind geen montagehandleiding op de website van Allibert.

Ergens een link?

Mijn afvoer staat op 21cm hoogte en 15cm van de achtermuur. Zou dit moeten lukken?

Beantwoorden

29 oktober 2018 om 11:56
Moderator Bas iBOOD Moderator
26 oktober 2018 om 23:02
emailnummer Gebruiker

Ik zie dat deze bij de Belgische Gamma geleverd werd. Is nu uit het assortiment. Prijs was toen 311 euro en de laatste exemplaren werden verkocht voor 155 euro. https://www.gamma.be/nl/assortiment/ophang-wc-pack-horizon-zelfdragend/p/B545887

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.