28 oktober 2018 om 00:00
iBOOD

Grohe Concetto Keukenmengkraan

Grohe Concetto Keukenmengkraan

Of je nu gaat voor de supersteel of RVS uitvoering, één ding staat vast: deze Grohe kraan wordt het pronkstuk van jouw keuken!

Specificaties

Merk: Grohe
Type: Concetto Keukenmengkraan
Garantie: 2 jaar

• Supersteel of RVS met mousseur
  • Met hoge uitloop
  • 360º draaibaar

RVS + mousseur

Supersteel

28 oktober 2018 om 01:19
ferdinand1968 Gebruiker

Het plaatje met de mousseur ziet er wel heel glanzend uit, dat lijkt wel chroom i.p.v. rvs.  Ik heb nog nooit rvs zo glanzend gezien.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen ferdinand1968,

Bij andere aanbieders wordt inderdaad ook gesproken over chroom. Ik vermoed inderdaad ook dat het om chroom gaat. Ik kan dit morgen nog wel even navragen.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 07:53
Roel_kokonut Gebruiker

Graag inderdaad een bevestiging dat het RVS versie betreft. Op het plaatje lijkt het chroom.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:15
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Roel_kokonut,

Bij andere aanbieders wordt inderdaad ook gesproken over chroom. Ik vermoed inderdaad ook dat het om chroom gaat. Ik kan dit morgen nog wel even navragen.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:41
wielz Gebruiker

Info @ Grohe: uitvoering in krasvast SuperSteel met RVS-look of in Grohe StarLight® chroom…

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:43
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen wielz,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Dan is het inderdaad chroom.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 09:51
Globetrotter1 Gebruiker

Het lijkt wel chroom en dat is het ook, maar wel rvs met een chroomlaag zoals op elk rvs. Het is alleen hoe word het afgewerkt, deze kraan is dus hoogglans gepolijst. ff googlen en je vind alles over rvs en de afwerkingen.

Beantwoorden

28 oktober 2018 om 14:04
RemmertOosterling Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.