5 november 2018 om 00:02
iBOOD

NordicTrack Luxe Loopband | T 12.0i

Product expert aanwezig

NordicTrack Luxe Loopband | T 12.0i

Bespaar jezelf die trip naar de sportschool en die zwetende mensen om je heen, sporten doe je thuis met NordicTrack.

Meer fitnessapparatuur? NL | BE

Specificaties

Merk: NordicTrack
Type: Luxe Loopband | T 12.0i
Garantie: 3 jaar via NordicTrack; 2 jaar via iBOOD

• 32 programma’s, ook interactief
  • Houdt je vooruitgang bij
  • Compatibel met iFit Live

• Gebruik: thuis
  • Materiaal: metaal, kunststof
  • Motor piekvermogen: 6 pk
  • Motor continu vermogen: 3 pk
  • Snelheid: 0 - 22 km/u
  • Automatische hellingshoek
  • Max. hellingshoek: 10%
  • Loopvlak: 152 x 46 cm
  • Belastbaar gewicht: 150 kg

• Aantal programma's: 32
  • iFIT compatibel
  • LCD Kleurendisplay met verlichting
  • Monitorweergave: helling, verticaal afgelegde afstand, tijd, calorieverbranding, hartslag, afstand
  • Sneltoetsen voor helling en snelheid
  • Demping: Flex Select
  • Stroomvoorziening: Netstroom

• Hartslagmeting
  • MP3 ingang
  • Quick speed
  • Transportwieltjes
  • Bidonhouder
  • Tablethouder
  • Noodstop
  • Compatibel met smartphone
  • Bluetooth
  • Ingebouwde speakers
  • Inklapbaar

• Afmetingen: 193 (L) x 86 (B) x 151 (H) cm
  • Afmetingen ingeklapt: 182 (L) x 86 (B) x 85 (H) cm
  • Gewicht: 85 kg

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @NordicTrack Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

5 november 2018 om 09:07
ronaldmahieu Gebruiker

Gm is het mogelijk om een dag af te spreken voor levering, ik werk en zou het liefst in de avond geleverd willen hebben

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:14
Official Product Expert NordicTrack Expert Official Product Expert

Beste Ronaldmahieu,

Bedankt voor uw vraag! De eerste datum van levering van de loopband staat vast maar mocht u niet thuis zijn dan zal de transporteur een melding achter laten en kunt u gemakkelijk zelf een afspraak maken op een dag wanneer u het uit komt.

Succes met uw keuze!

De NordicTrack Expert

Beantwoorden

5 november 2018 om 09:51
Eddy23dd Gebruiker

Hallo Ibood , dit is wel een hele mooie aanbieding om in de winter lekker te kunnen blijven hardlopen.. een vriend van mij heeft ook een nordictrack loopband en is erg tevreden

Beantwoorden

5 november 2018 om 10:06

Beste Eddy23dd,

Bedankt voor uw bericht en goed te horen dat uw vriend zo positief is over de NordicTrack loopbanden. De NordicTrack Luxe Loopband T 12.0i is zeker een goede keuze om de wintermaanden lekker warm binnen te trainen.

Succes met uw keuze!

De NordicTrack Expert

Beantwoorden

5 november 2018 om 10:07
Yoloswagdikzak24 Gebruiker

Beste expert.

Is het ook mogelijk om de band te besturen via je telefoon?

Mijn schoonpa is blind dus hij zou dat dan alleen via die manier kunnen doen .

Beantwoorden

5 november 2018 om 10:27
Moderator Jim Moderator

Hi :-)

De NordicTrack-Expert komt zsm bij je terug!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

5 november 2018 om 10:40

Beste Yoloswagdikzak24,

Bedankt voor uw vraag! Het is wel mogelijk dat de loopband wordt overgenomen door een tablet of smartphone door het programma IFIT Live (1 jaar abonnement inclusief) te gebruiken. Er zullen echter dan nog steeds knoppen op de telefoon ingedrukt moeten worden en zal dit niet bijvoorbeeld spraakgestuurd kunnen. Deze loopband heeft wel een eenvoudig bedieningspaneel met sneltoetsen en is daardoor zeer gemakkelijk in gebruik.

Mochten er nog vragen zijn aarzel dan niet deze hier te stellen.

Succes met uw keuze!

De NordicTrack Expert

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:34
RobbieDK Gebruiker

Goedemorgen,

Ik heb de hardloopband gekocht via IBood en las bovenstaande bericht.

Ik kan alleen niks terugvinden over het IFIT live abonnement van een jaar dat inclusief zou zijn. Kun je me hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Robbie de Koster

Beantwoorden

15 november 2018 om 14:25

Beste RobbieDK,

Bedankt voor uw vraag. Als het goed heeft u op de doos een formulier aangetroffen met een code. Deze kunt u gebruiken voor het aanmaken van een IFIT live abonnement via de website van IFIT. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze het beste via de klantenservice van iBood stellen zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

De NordicTrack Expert

Beantwoorden

5 november 2018 om 10:42
JWJS Gebruiker

Wordt de loopband bij aflevering ook geplaatst/opgesteld en wordt er ook nog tekst en uitleg gegeven over het gebruik van deze loopband?

Beantwoorden

5 november 2018 om 11:19
Official Product Expert Fitness Expert Official Product Expert

Beste JWJS,

Bedankt voor uw vraag! De loopband wordt niet geplaatst/ opgesteld bij aflevering. Wel is de montage zeer eenvoudig en treft u de loopband al voor 80% gemonteerd aan in de verpakking. Met de duidelijke Nederlandse handleiding heeft u de loopband zo in elkaar en klaar voor gebruik.

Succes met uw keuze!

Met sportieve groet,

De NordicTrack Expert

Beantwoorden

14 november 2018 om 15:41
Indy1990 Gebruiker

Beste iBood en NordicTrack expert,

Gisteren, 13 november, heb ik een serviceverzoek ingediend mbt deze hardloopmachine (RMA-2018/302729). De status staat nog steeds op nieuw en ik heb er afgelopen 24 uur geen feedback op gekregen! Vandaar dat ik het via deze weg ga proberen.

Ik zit zelf in het buitenland, maar gisteren heeft mijn partner dit product aangenomen en is er het volgende aan de hand.

Er blijken overal voetafdrukken op de verpakking te zitten (hebben er mensen op gelopen?). Daarnaast zitten er op meerdere plekken deuken en beneden grote scheuren (40-50cm) in de verpakking. Er staat nog wel “fragile” op de verpakking!! Er zijn foto’s genomen.

Ik heb de hardloopmachine niet uit de verpakking gehaald, het gaat om 1000 euro en ik ga hier niet mee akkoord. Onacceptabel hoe het product is aangekomen en hoe de vervoerder met zo een duur product omgaat!!

Mocht ik het product uitpakken en er geen fysieke schade te vinden zijn, hoe zeker zijn jullie er dan van dat dit product geen interne mechanische of elektronische schade heeft opgelopen? Daarnaast vraag ik mij af hoe dit abnormale vervoer invloed heeft gehad op de ‘product life cycle’ en wat voor garantie of non-conformance aangegeven kan worden?

Graag zsm een reactie!

Gr. Indy

Beantwoorden

14 november 2018 om 23:12
Moderator Paul Moderator

Hallo Indy, wat een vervelende situatie! Heb je de informatie al gelezen die je ontvangen hebt na het indienen van het serviceverzoek? In de bijlagen van die mail worden vervolgstappen uitgelegd.

De klantenservice doet haar best om zo snel mogelijk te reageren op meldingen, maar helaas lukt dat niet altijd binnen 24 uren. Je zult ongetwijfeld spoedig een reactie van hen krijgen, maar ik zal voor de zekerheid jouw bericht bij hen onder de aandacht brengen.

Beantwoorden

15 november 2018 om 01:18
Indy1990 Gebruiker

Beste Paul, bedankt voor je reactie en begrip. Ik heb de informatie inderdaad gelezen en gewacht op een e-mail. Tot op heden heb ik ook nog geen e-mail met de vervolgstappen gekregen, vandaar mijn post hier! Ook mijn ongewenste mailbox bekeken, maar helaas hier ook geen verificatie van mijn serviceaanmaak binnen!

Kan ik erop vertrouwen dat jij tegen de verantwoordelijke persoon om alsnog een e-mail kan vragen?

Gr. Indy

Beantwoorden

15 november 2018 om 17:08
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Indy,

Paul heeft je melding inderdaad intern doorgezet zodat dit verder voor je opgepakt zal worden.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

15 november 2018 om 09:34
RobbieDK Gebruiker

Goedemorgen,

Ik heb de hardloopband gekocht via IBood en las bovenstaande bericht.

Ik kan alleen niks terugvinden over het IFIT live abonnement van een jaar dat inclusief zou zijn. Kun je me hierbij helpen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Robbie de Koster

Beantwoorden

15 november 2018 om 14:26

Beste RobbieDK,

Bedankt voor uw vraag. Als het goed heeft u op de doos een formulier aangetroffen met een code. Deze kunt u gebruiken voor het aanmaken van een IFIT live abonnement via de website van IFIT. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze het beste via de klantenservice van iBood stellen zodat wij u zo snel mogelijk van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

De NordicTrack Expert

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.