8 november 2018 om 00:00
iBOOD

Virtufit Row 450 Roeimachine

Product expert aanwezig

Virtufit 450 Roeimachine

Roei jezelf fit, zonder het huis te verlaten met deze ultrastille roeitrainer! De nieuwste aanwinst in het assortiment van VirtuFit. 

Specificaties

Merk: Virtufit 
Type: 450 Row
Garantie: 2 jaar 

Weerstandsysteem: Magnetisch
Afmetingen (LxBxH): 175 x 51.5 x 50 cm
Afmetingen ingeklapt (LxBxH): 70 x 51.5 x 90 cm

Belastbaar gewicht: 130 kg
Max gebruikerslengte: 190 cm

Aantal weerstandsniveaus: 10

Monitor weergave: Scan, Aantal Roeislagen, Totaal aantal roeislagen, Roeislagen per minuut, Afstand, Tijd, Caloriëverbruik

Anti-slip pedalen: Ja

Extra's: Aluminium rail met PU wieltjes, LCD Display, Silent Magnetic Weerstandssysteem, Anti-slippedalen

Materialen: Kunststof, metaal
Opklapbaar: Ja
Transportwieltjes: Ja

Zithoogte: 18 - 25 cm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @VirtuFit-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

8 november 2018 om 00:30
Es85 Gebruiker

Hoe vergelijkt deze met Concept2 roeitrainers? De roeitrainer die door velen (m.n. roeiers) als de standaard wordt gezien?

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:12
Official Product Expert VirtuFit-Expert Official Product Expert

Beste Es85,

Bedankt voor uw vraag! De Concept2 roeiers zijn professioneel en een stuk prijziger dan deze mooie VirtuFit Row 450 Roeitrainer. Mocht u op zoek zijn naar een compact model dan kan ik u zeker de Row 450 aanraden. Als alternatief voor de Concept2 roeitrainers kan ik u onze VirtuFit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer aanraden die nog zwaarder is dan de Concept2 maar wel lichter in prijs.

Succes met uw keuze!

Met sportieve groet,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:31
Airwolf Gebruiker

Beste,

Kan u mij zeggen of de crosstrainer van virtufir ergo2 ook nog in de aanbiedingen komt ?

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:44
Moderator Jim Moderator

Hi Airwolf!

Helaas hebben we geen inzicht in de toekomstige deals. Echter kan je natuurlijk onze inkopers altijd tippen via het tipforum!

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:20
Alexxander Gebruiker

Ik heb een loopband van Virtufit en ben er heel blij mee, misschien deze roeitrainer erbij aanschaffen!! Mooie actie Ibood !!

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:25

Beste Alexxander,

Bedankt voor uw bericht en goed om te horen dat u blij bent met uw Virtufit Loopband! Deze roeitrainer staat er absoluut mooi naast en geeft u nog meer mogelijkheden qua trainingen.

Succes met uw keuze!

Met sportieve groet,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

8 november 2018 om 09:50
voetbal07 Gebruiker

Hallo,

Wat is het geluidsniveau van de roeimachine?

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:02

Beste voetbal07,

Bedankt voor uw vraag! Deze roeitrainer is zeer stil in gebruik. Door de PU wieltjes glijdt het zitje zeer stil over rails en het schakelen tussen de 10 weerstanden gaat ook vrijwel geruisloos. Dit maakt het apparaat ideaal om thuis mee te sporten zonder dat de rest van het gezin er iets van hoort.

Succes met uw keuze!

Met sportieve groet,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:10
dearn Gebruiker

Ik ben 1.93. Is deze trainer dan lang genoeg?

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:29

Beste Dearn,

Bedankt voor je vraag! De Virtufit Row 450 Roeimachine is geschikt voor gebruikers met een maximale lengte van 190 cm. Onze VirtuFit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro en VirtuFit Ultimate Pro 2 Ergometer Roeitrainer zijn wel geschikt voor uw lengte.

Succes met uw keuze!

Met sportieve groet,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:50
dearn Gebruiker

Dank voor de reactie! Jammer, dan is deze nét te klein? De ruimte is beperkt die ik beschikbaar heb, zijn deze andere modellen inklapbaar?

Beantwoorden

8 november 2018 om 11:22

Beste Dearn,

Naar aanleiding van je vraag is een collega van 194 cm nog op de Virtufit Row 450 Roeimachine gaan zitten en kan er prima op trainen. Deze collega heeft een binnenbeenlengte van 100 cm en nog voldoende ruimte over tijdens het trainen. Aan de hand hiervan kunt u wellicht zelf meten of deze roeitrainer alsnog geschikt is voor u. De andere modellen zijn inklapbaar en makkelijk op te bergen.

Succes met uw keuze!

Met sportieve groet,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:15
King_TuuR Gebruiker

Wat is dat? een roemachine? :-)  Is dat voor de tijd van het jaar voor de stoute kindjes :-)

Alléén vandaag!

VirtuFit Row 450 Roemachine

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:39

Beste King_TuuR,

Scherp! Het is helemaal geen straf om op deze Virtufit roeitrainer te zitten dus ik zal vragen aan iBood om dit snel aan te passen.

Met sportieve groet,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

8 november 2018 om 10:40
Moderator Bas iBOOD Moderator

Erg scherp gezien, King_TuuR! We hebben dit direct aangepast ;-)

We zijn al helemaal in de Sinterklaas-stemming, dat blijkt wel weer.

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:31
serge600 Gebruiker

Kan u mij een idee geven van de afmetingen van de verpakking en het gewicht?

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:43

Beste serge600,

Bedankt voor uw vraag! De afmetingen zijn 124 x 58 x 22,5 cm en het totale gewicht inclusief verpakking is 28 kg.

Succes met uw keuze!

Met sportieve groet,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

8 november 2018 om 16:47
Mark12345 Gebruiker

Ziet er goed uit! Ik bestel er snel 1 voordat deze uitverkocht is!

Beantwoorden

8 november 2018 om 17:00

Beste Mark12345,

Bedankt voor uw opmerking en veel trainingsplezier met deze mooie roeitrainer.

Met sportieve groet,

De Virtufit Expert

Beantwoorden

8 november 2018 om 18:29
AHzg Gebruiker

Kan misschien een iets betere omschrijving van ’stil’ worden gegeven, eventueel aan de hand van een filmpje (deze vind ik nergens op internet)? Niet dat de onderburen gaan klagen! Daarnaast, is op het display de mogelijkheid om te kiezen uit oefenprogramma’s?

Beantwoorden

8 november 2018 om 18:41

Beste AHzg,

Hartelijk dank voor uw vragen!

Deze roeitrainer is geruisloos en ik kan u verzekeren dat de onderburen er niks van zullen horen. Ik heb geen filmpje tot mijn beschikking maar ik heb zelf de roeitrainer uitgebreid getest en spreek dus uit ervaring:-)

Verder geeft de monitor het aantal roeislagen, totaal aantal roeislagen, roeislagen per minuut, afstand, tijd en calorieverbruik weer.

Succes met uw keuze en een fijne avond!

Sportieve groeten,

De VirtuFit expert

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.