7 november 2018 om 00:00
iBOOD

Tunturi HG40 Home Gym

Product expert aanwezig

Tunturi HG40 Home Gym

Geen sportschoolabonnement, je hoeft niet te wachten tot er een apparaat vrij is en je hoeft de deur niet uit. Trainen doe je gewoon thuis!

Specificaties

Merk: Tunturi
Type: HG40 Home Gym
Garantie: 2 jaar

• Biedt een full body work out
  • Afdekhoes dempt geluid
  • Gewichtenkolom: 13 gewichten van elk 5 kg

• Materiaal: staal
  • Gestikte bekleding met verstevigde hoeken
  • Antislip rubberen vloerbescherming
  • Hoge pulley met gebogen stang

• Lage pulley met rechte stang
  • Vrije armbeweging
  • Verstelbare zitting (6 posities)
  • Verstelbare rugleuning (8 posities)

• Verstelbare chest & shoulder press
  • Aparte butterfly chest press
  • Maximaal gebruikersgewicht: 125 kg
  • Beentrainer met foam
  • Inclusief 13 gewichten van 5 kg (totaal 65 kg)
  • Afdekhoes over gewichtenkolom
  • Afmetingen: 195 (L) x 164 (B) x 212 (H) cm
  • Gewicht: 155 kg

Indien het product niet aan je verwachtingen voldoet, kun je deze deal (ongebruikt) binnen 14 dagen na levering annuleren. Je dient dan zelf de retourkosten te betalen, je gehele aankoopbedrag krijg je terug. Het retourneren van dit product via iBOOD kost € 40,00 voor zowel NL als BE, uiteraard kan je zelf ook een andere vervoerder kiezen.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Tunturi Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

7 november 2018 om 01:25
Vraagstelling Gebruiker

Hoi Expert!

Zijn de gewichten uitbreidbaar, welke accesoires zijn meegeleverd en/of compatibel en hoe hoog is hij aan de bovenzijde en wat is het oppervlak aldaar?

Beantwoorden

7 november 2018 om 08:20
Official Product Expert Tunturi Expert Official Product Expert

Goedemorgen!

Hieronder de antwoorden op de door jou gestelde vragen:

1. Het is helaas niet mogelijk om de gewichten van de Tunturi HG40 uit te breiden.

2. De volgende accessoires worden meegeleverd bij de HG40; Lat bar, pull bar, ab curl strap en een enkel strap.

3. Alle accessoires welke door middel van een musketon clip vastgemaakt moeten worden passen op de HG40.

4. De H40 heeft een afmeting van L 195 x B 164 x H 212 cm.

Ik hoop dat ik al je vragen heb kunnen beantwoorden. Mochten er nog vragen zijn horen wij dat natuurlijk graag!

Groet,

De Tunturi expert

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:01
ThompsonNL Gebruiker

65kg en niet uitbreidbaar? Jammer!
Zelfs als redelijk ongetrainde man ga je bij veel van de mogelijke oefeningen op dit apparaat snel meer dan 65kg willen pakken.
Meer gewicht en minder repetities is over het algemeen namelijk veel beter voor spieropbouw dan meer repetities met minder gewicht.

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:36

Hi Thompson,

Het klopt inderdaad wat je zegt over het aantal herhalingen. Minder herhalingen met meer gewichten is beter voor de spieropbouw.

Vanuit de markt krijgen wij de feedback dat 65 KG voldoende is voor de sport die thuis fanatiek bezig is. Indien je zelf de vrijheid wil om bijvoorbeeld de gewichten uit te breiden kan je eens naar de Tunturi WT80 kijken. Hier kan je zelf het aantal gewichten bepalen.

Fijne dag,

Groet,

De Tunturi Expert

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:14
Ben Benieuwd Gebruiker

65kg is inderdaad helemaal niets! Mijn startgewicht bij bijna elk apparaat begint bij minimaal bij 80 (behalve biceps). Met startgewicht bedoel ik als ik weer eens een paar jaar niet naar de sportschool ben geweest. Heb ook wel eens thuis getraind met zo’n alles in één apparaat. Het ombouwen voor een volgende oefening duurt simpelweg veel te lang.

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:20
Pl0xs Gebruiker

“Het klopt inderdaad wat je zegt over het aantal herhalingen. Minder herhalingen met meer gewichten is beter voor de spieropbouw.”

Sorry hoor, maar jij bent geen expert. In ieder geval niet op het gebied van krachttraining.

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:09
Baghera Gebruiker

Wat verstaat iBood onder ongebruikt? Stel je ontvangt hem thuis, bouwt hem op, hij voldoet niet (wat je volgens mij pas weet ná testen), maar is dan al ‘gebruikt’. Mag ik aannemen dat je het wel een paar keer mag testen?

Beantwoorden

8 november 2018 om 00:05
Moderator Paul Moderator

Je moet uiteraard wel de kans hebben om het apparaat te testen. Het is echter niet toegestaan om intensief te gaan gebruiken en dan alsnog te retourneren.

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:24
dinish.b Gebruiker

HG20 staat afgebeeld… Graag rectificatie.

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:32

Goedemorgen Dinish,

Op bovenstaande afbeelding staan wel dergelijk de HG40 afgebeeld.

Groet,

De Tunturi Expert.

Beantwoorden

7 november 2018 om 17:32
dinish.b Gebruiker

Ja het eerste plaatje wel! De rest is de HG20. Nogmaals…

Beantwoorden

7 november 2018 om 09:50
acerzz Gebruiker

Tunturi is een topmerk. Prijs is ook zeer scherp. Ikzelf heb de homegym van lifefitness. Als ik die niet had, had ik deze zeker besteld. Mooie aanbieding iBood!

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:20
Moderator Jelle Moderator

Dank voor het compliment acerzz.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

7 november 2018 om 11:01
janzen98 Gebruiker

Zijn er hier mensen die thuis iets vergelijkbaars hebben en ervaringen willen delen over het maximale gewicht van 65 kg?

Beantwoorden

8 november 2018 om 08:20
Moderator Jelle Moderator

Helaas is hier geen antwoord op gekomen.

Excuses.

Groet,

Jelle

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.