17 december 2018 om 00:00
iBOOD

Philips Airfryer HD9220/00

Philips Airfryer HD9220/00

Dankzij de Rapid Air-technologie waarbij je bakt met lucht, krijgen etenswaren een knapperig korstje van buiten, maar blijft het zacht van binnen.

Specificaties

Merk: Philips
Type: Airfryer HD9220/00
Garantie: 2 jaar

• Rapid Air: gezonder frituren
  • Geen nare frituurgeurtjes
  • Ook grillen en bakken

Algemene specificaties

• Automatische uitschakeling
  • Coolwall-behuizing
  • Opbergvak voor snoer
  • 'Klaar voor gebruik'-signaal
  • Temperatuurregelaar
  • Antislipvoetjes
  • Technologie: Rapid air-technologie
  • Tijd instellen: Maximaal 30 minuten

Technische specificaties

• Vermogen: 1425 W
  • Voltage: 220 V
  • Afmetingen: 287 x 315 x 384 mm
  • Gewicht: 7 kg
  • Frequentie: 50/60  Hz
  • Geschikt voor hoeveel frites: 800 g
  • Inhoud 2.2 L
17 december 2018 om 08:07
MartijnHo Gebruiker

Iemand ervaring met dit formaat? Geschikt vooor wat bitterballen e.d. op feestjes?

Beantwoorden

17 december 2018 om 09:30
Fidelis89 Gebruiker

21 december verzending dan is het weekend na het weekend 24 en 25 december… Dus vermoedelijk krijg je dit ding pas NA de feestdagen…
Elders online betaal je slechts 9euro meer en heb je hem morgen in huis… :) 
iBood is wat teleurstellend de laaste tijd met hun aanbiedingen..

Beantwoorden

17 december 2018 om 12:23
Bleats Gebruiker

iBOODers zijn de laatste tijd ook teleurstellend met hun opmerkingen..

21 december dit jaar is bij mij nog altijd een vrijdag voor een zaterdag, dus dan heb je hem van het weekend. Plus die maandag is ook geen feestdag. Dan heb ik hem dus voor de Kerst zou ik zeggen.

Beantwoorden

17 december 2018 om 09:53
Benraad Gebruiker

Eigenlijk is deze versie te klein. Als je de maximale portie maakt is deze slechter van kwaliteit dan in een grotere airfryer. Hoe groter de airfryer, hoe beter hij ook kleinere inhouden frituurt. De hete lucht moet ruimte hebben om te circuleren in zo’n apparaat. Daarom zou ik minstens de Airfryer XL en eigenlijk de XXL aanraden. Wel heb ik gemerkt dat de philips airfryer met kop en schouders boven zijn concurrenten uitstaat qua kwaliteit (en ook qua prijs).

Ibood, doe eens een aanbieding voor de grotere modellen!

Beantwoorden

17 december 2018 om 10:55
bugsfunny Gebruiker

@Benraad, niet helemaal met je eens met een pasr keer tussentijds opschudden van de frietjes bereik je hetzelfde resultaat.

Beantwoorden

17 december 2018 om 10:07
joris1970 Gebruiker

ideaal formaat om  1 biefstuk in klaar te maken, voor de frietjes mag het gerust wat groter.

Beantwoorden

17 december 2018 om 10:15
joris1970 Gebruiker

Hey, waarom is hij op de duitse ibood inclusief verzendkosten ?  En waarom moeten wij in Belgie de verzendkosten betalen ?  Anders had ik er 1 besteld, maar nu wil ik deze ook zonder verzendkosten.

Beantwoorden

17 december 2018 om 13:24
Moderator Sietse Moderator

Het klopt dat het op de Duitse iBOOD de prijs inclusief verzendkosten is. Dit is een speciale actie welke op dit moment niet voor Nederlanders/Belgen van toepassing is.

Beantwoorden

17 december 2018 om 15:38
Jron667 Gebruiker

Afbakbroodjes gaan ook heel erg goed in de Airfryer… paar minuten en klaar…

Wat wij altijd maken zijn gebakken aardappels: aardappels schillen, in schijfjes snijden, beetje olie en 15 minuten in de airfryer.

Beantwoorden

17 december 2018 om 16:03
Marijnheuvelman Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Goedemiddag Marijnheuvelman,

Wat vervelend dat je al zo lang wacht op een reactie. Ik ga dit voor je doorgeven aan de klantenservice en die zullen hierover contact met je opnemen. Het is niet nodig dit in ieder forum te plaatsen. Om het hier ontopic te houden heb ik je bericht even weggehaald.

Beantwoorden

17 december 2018 om 16:39
Marijnheuvelman Gebruiker

Dank voor je reactie Niek. Helaas is dit wél nodig om jullie aandacht te krijgen. Jullie reageren immers niet op vier emails in een maand tijd. Daarbij ben ik van mening dat jullie propositie verder gaat dan alleen het product of prijs, de service is hier ook onderdeel van. Daarom is mijn reactie relevant voor potentiële kopers.

Beantwoorden

17 december 2018 om 17:13
Moderator Niek Moderator

Wij moderators zijn vrijwilligers en alleen actief op het forum en hebben geen inzicht in emails en bestellingen. Wanneer je hier één bericht plaatst dan pakken wij het ook meteen op. Ik begrijp je frustratie helemaal wanneer je zo lang moet wachten, maar ik heb het doorgegeven en ga er vanuit dat de klantenservice hierover snel contact met je op zal nemen.

Beantwoorden

17 december 2018 om 20:14
Globetrotter1 Gebruiker

Ik heb net ouderwets friet gebakken, kan geen Airfryer tegen op, ook Philips niet.

Beantwoorden

17 december 2018 om 21:20
LordOfTheBoard Gebruiker

Smaken verschillen…

Beantwoorden

17 december 2018 om 21:18
Blok66 Gebruiker

Hi, ik lees in de specs dat de airfryer 7 kg gewicht heeft. Weet iemand hoe zwaar hij werkelijk is? Te tillen voor iemand van 83 jr die nog wel een frietje lust?

Beantwoorden

17 december 2018 om 22:42
epafroditus Gebruiker

Een fryer vol lucht is in ieder geval lichter dan een frietpan vol vet…;)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.