27 december 2018 om 00:00
iBOOD

Edifier S2000PRO Special Edition 2018 | Actieve Speakers

Edifier S2000PRO SE 2018 Actieve Speakers

Deze state of the art actieve 2.0 speaker is beeldschoon en heeft een bereik waar je bang van wordt. Als je eenmaal échte kwaliteit hebt gehoord, wil je niet meer terug!

Specificaties

Merk: Edifier
Type: S2000PRO Version 2018 Special Edition
Garantie: 2 jaar

• 124 W RMS vermogen  
  • Bluetooth AptX, AUX, Optisch en Coax
  • Geschikt voor professionele geluidsstudio's

Algemene kenmerken:

• Actieve speakers
  • Bass drivers: 5,5” diafragma aluminium
  • Tweeters: Diafragma tweeters die zich aanpassen aan een groot scala aan akoestische omstandigheden
  • Klasse D Digitale versterker
  • Elektronische crossovers
  • Verschillende luistermodi: monitor, dynamic, classical en vocal
  • Met afstandsbediening
  • MDF-zijpanelen van de S1000
  • Balanced XLR-aansluiting voor toepassing in een professionele geluidsstudio
  • Ergonomische en handzame remote met o.a. een neutrale monitor stand
  • Planar diaphragm tweeters (vlakke membraan) voor extra gedetailleerde en loepzuivere hoge tonen
  • Doordat er minder vermogen nodig is voor een zeer gevoelige vlakke membraan tweeter blijft er beduidend meer (30%) meer over voor de woofer
  • Ontwikkeld m.b.v. het Duitse Klippel precise analyses system
  • Nieuwe elektronische-akoustische technologie d.m.v. Texas Instruments TLV320AI DSP crossover en Dynamic management
  • Preset voor Vocal, Klassiek en een Dynamische mode met een meer punchy bas (voor de liefhebber)

Technische kenmerken:

• Signaal / ruisverhouding: 94dB (A)
  • Geluidsniveau: 25dB (A)

Uitgangsvermogen

• L / R (treble): 12 W + 12 W RMS
  • L / R (middenbereik en bas): 50W + 50W RMS

Ingangsgevoeligheid

• Balansingang: 700 ± 50mV
  • Hulpingang: 600 ± 50mV
  • Bluetooth-invoer: 350 ± 50 mFFs
  • Optische invoer: 350 ± 50mFFs
  • Coaxiale ingang: 350 ± 50 mFFs
  • Frequentiebereik: 48Hz ~ 20KHz
27 december 2018 om 01:18
bloetoet Gebruiker

De S2000PRO speakers beschikken over 124 vermogen…..
124? Hz? W? Ohm? V? A?

Het zal wel (W)att zijn, maar schrijf a.j.b. dan ook 124W

Beantwoorden

27 december 2018 om 01:35
honderdhertz Gebruiker

Jonkie toch, zwaar leven he?

Beantwoorden

27 december 2018 om 01:50
VerusAmos Gebruiker

Ohm als vermogen, dat is nieuw voor mij…

Beantwoorden

27 december 2018 om 03:54
peterderooij Gebruiker

Goh een W vergeten.

Vermogen  wordt in Watt uitgedrukt. Bovendien staat er

……verdeeld over twee 50 W aluminium bass drivers van 5.5 inch en twee tweeters met elk 12 W

ook staat er vermeld :

124 W RMS vermogen

en ook nog eens

Uitgangsvermogen

L / R (treble): 12W + 12W RMS
L / R (middenbereik en bas): 50W+ 50W RMS

is samen dus 124W

zijn bij elkaar een hoop W’s dus het zal wel Watt zijn..

Beantwoorden

27 december 2018 om 15:56
Margentiss Gebruiker

Schrijf dan ook aub

Beantwoorden

27 december 2018 om 03:49
ralvin Gebruiker

Wat is er zo speciaal aan deze special edition 2018 t.o.v. de normale S2000 pro ? Overigens mooie aanbieding .

Beantwoorden

27 december 2018 om 05:32
thijs37 Gebruiker

Goedkopere zijkanten van mdf/vinyl van de s1000

Beantwoorden

27 december 2018 om 08:41
Jerommeke23 Gebruiker

Geen USB-DAC aansluiting dus mooi geluid vanaf de meeste laptops en standaard desktops kan je vergeten..

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:10
Erikkie7 Gebruiker

Je hebt wel HDMI naar optisch koppelstukken.

Dat maakt deze wens ook weer mogelijk lijkt me dan. Kost je alleen wel een kabel extra en ik vrees een paar tientjes voor het kastje.

Beantwoorden

27 december 2018 om 08:52
frank.dietvorst@gmail.com Gebruiker

Deze speakers klinken fantastisch. Ik heb inmiddels 2 sets en heb sinds lang niet zo genoten van muziek. Ook vanaf mijn iPhone. Ik.wordt er blij van.

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:07
Hotweasel Gebruiker

Goedemorgen allen. Vraagje, ik ben op speakergebied een beetje een noob….Ik ben op zoek naar speakers voor mijn Sony Bravia tv, zijn deze speakers daarvoor geschikt (ipv bijvoorbeeld een soundbar)? TV heeft geen bluetooth, kan ik ze aansluiten via tulp of optisch?

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:11
Erikkie7 Gebruiker

Optisch is mogelijk

Beantwoorden

27 december 2018 om 12:14
broodjebak Gebruiker

Tulp ook, staat bij de specificaties

Beantwoorden

27 december 2018 om 15:58
Margentiss Gebruiker

Of met een bluetooth omzetter van bijv. taotronics

Beantwoorden

27 december 2018 om 16:49
tsh1977 Gebruiker

Powered speakers zijn altijd beter dan een soundbar. Tja dat voor deze speaker set moet kiezen… kan… niet helemaal mijn smaak. Je hebt wel alle gemak van aansluitingen.

er zijn nu wat andere powered speaker dit op de markt gekomen die zeker beter zijn en round zelfde prijs.

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:11
peterdeleu Gebruiker

Ik heb een dergelijk setje staan van Pioneer, de Pioneer D-DJ08. Die klinken hemels. Ik vermoed dat deze hier gelijkaardig zijn. En deze van Edifier zien er stukken mooier uit.

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:21
daan11 Gebruiker

DE prijs is toch voor een set van 2

Beantwoorden

27 december 2018 om 09:26
Erikkie7 Gebruiker
27 december 2018 om 10:04
Barky Gebruiker

Ik heb deze al bijna 2 jaar in bezit en blijven indrukwekkend. Heb ze inmiddels gewoon in de woonkamer en zolang je niet volledig weggeblazen hoeft te worden door de bass, voldoen ze daar prima. Wel degene met de echte zijkanten natuurlijk. DAC in deze speakerset is van goede kwaliteit. USB aansluiting mis ik niet, ik werk gewoon met optische kabel vanaf PC.

Beantwoorden

27 december 2018 om 11:40
Johnny8707 Gebruiker

Prima speakers inderdaad, alleen naar mijn mening meer geschikt voor monitorspeakers (bureau). Tweeters verliezen off-axis snel energie, je hebt m.i. een redelijk smalle ’sweetspot’ bij de tweeters.

Verder heel mooie speakers voor deze prijs, doe je geen miskoop mee!

Beantwoorden

27 december 2018 om 11:25
criseijk Gebruiker

Zijn deze ook (draadloos) te koppelen aan een Samsung Soundbar?

Beantwoorden

27 december 2018 om 16:49
Erikkie7 Gebruiker

Nee dat lijkt me niet.

De soundbar heeft waarschijnnlok enkel en bluetooth ingang en deze ook een bluetooth ingang.

Beantwoorden

27 december 2018 om 12:39
daan11 Gebruiker

waarom krijg ik geen antwoord? Is dit de prijs voor een of voor 2 speakers?

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:05
vinnixsx Gebruiker

Zoals eerder al is beantwoord, op je eerdere vraag: het is een set van 2 speakers; bestaande uit een master en een slave. M.a.w. ze kunnen praktisch niet eens los verkocht worden.

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:07
GoWiththeFloww Gebruiker

Even kijken en dan zie je dat je al lang antwoord hebt gekregen

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:14
wim-nl Gebruiker

Wat een onzin weer…124 watt opgeteld!! vermogen. Het moet zijn 2x 62 Watt RMS vermogen. Het is misleidend om het vermogen van deze 2 boxen bij elkaar op te tellen. Je hoort nl geen verschil in geluidsniveau of je nu 1 of 2 speakers hebt aangesloten.

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:19
honderdhertz Gebruiker

Jazeker wel, 3 dB om precies te zijn.

Beantwoorden

27 december 2018 om 23:08
toetedielarie Gebruiker

BOXEN ????

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:34
wim-nl Gebruiker

Nee hoor, dat hoor je niet. Zet ze op elkaar, luister , schakel 1 box uit, Je hoort geen verschil in geluidssterkte. Of omgekeerd zet ze op elkaar, sluit 1 box aan, luister. Zet de 2e box aan. geluidssterkte verschil hoor je niet. Je hoort pas verschil (verdubbeling) in sterkte bij pak’m beet 6db verschil. En daar heb je 4x zoveel vermogen voor nodig. Dus wil je deze box van 62 watt 2x zo hard horen gaan, heb je een box van 288 watt nodig. Daarom: optellen van RMS vermogen is misleiding cq reclamepraatjes.

Beantwoorden

27 december 2018 om 13:56
tonan Gebruiker

Heb ze besteld, tegelijk met de draadloze laders.. Helaas niet op deelverzending geklikt. Kan dit alsnog? Moet anders 10 dagen langer wachten voordat ik de speakers binnen hebt!

Mvg,

Ton

Beantwoorden

27 december 2018 om 14:20
p.f.vandijke Gebruiker

Kunnen ze (zinvol) worden aangesloten op een Sansui versterker van 50 jaar oud?

Met vriendelijke groet.

Beantwoorden

27 december 2018 om 14:32
Thijsjeurissen Gebruiker

Zijn active speakers dus op zichzelf  niet logisch om ze achter een versterker te hangen.

Beantwoorden

27 december 2018 om 14:55
p.f.vandijke Gebruiker

Bedankt voor je reactie. Dus wel direct achter een (oude) grammofoon of een cd-player?

Beantwoorden

27 december 2018 om 16:45
tsh1977 Gebruiker

Ja direct aan je apparatuur plaatsen.

Beantwoorden

27 december 2018 om 16:46
Erikkie7 Gebruiker

CD speler ja.

Grammofoon heb je waarschijnlijk eerst een losse voorversterker voor nodig van een paar tientjes

Beantwoorden

27 december 2018 om 15:34
vinnixsx Gebruiker

Ik heb al de S1000 DB (kleine broertje van deze S2000 PRO). Ruim voldoende en prachtig geluid voor onze woonkamer (5×8m). Moet vaak zachter zetten tijdens films i.v.m. buren. Heb nooit voluit durven proberen te testen. Wil nog wachten tot de S3000 hier voorbij komt; dan koop ik die en verplaatst de S1000 naar zolder.

M.a.w. deze S2000 zal je zeker niet teleurstellen voor deze prijs. Wil bijna upgraden (omdat het kan), maar verschil is te weinig om zomaar 300 Euro uit te geven voor een beetje beter geluid dan mijn S1000. Dus dacht ik 300 Euro is genoeg voor een goede ANC koptelefoon.

Beantwoorden

27 december 2018 om 16:57
aklasse Gebruiker

Deze speakers zijn geweldig. Had hiervoor Marantz sr7010 en dure q acoustics. Deze speakerset klinkt vele malen beter. Geniet er elke dag van.

Beantwoorden

27 december 2018 om 20:43
Supertux Gebruiker

Ik heb deze set zelf ook een aantal maanden geleden besteld via Ibood. Prachtige set met een kristalhelder geluid.Het is echt ongelofelijk dat er zon fantastisch geluid uit zulke kleine speakers kan komen. Ik heb ze zelf op het bureau staan en elke dag sta ik weer versteld van de kwaliteit van het geluid! Zeker een aanrader dus om te kopen. Je zult zeker niet teleurgesteld worden :)

Hopelijk heb ik jullie kunnen overtuigen! en veel plezier van de set!

Beantwoorden

15 januari 2019 om 23:23
ERICSTAP Gebruiker

Zo helder en gedetailleerd heb ik nog geen speaker gehoord, laat staan voor deze prijs. Superaankoop. Wel wat groot voor op je bureau

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.