11 januari 2019 om 00:00
iBOOD

Anker Soundcore Flare Bluetooth Speaker

Anker Soundcore Flare Speaker

Als drie toonaangevende reviewsites je product een goede beoordeling geven, weet je zeker dat je goed werk hebt geleverd.

Specificaties

Merk: Anker
Type: Soundcore
Garantie: 2 jaar

• Lyrische recensies!
  • Rijk en helder geluid
  • Tot 12 uur draadloos afspelen

Geluid

• Drivers: 2x 1,75”
  • Vermogen: 2x 6 W

Connectiviteit

• Bluetooth 4.2 (A2DP, AVRCP, HFP profile, and SBC decoding)
  • AUX in
  • Draadloos bereik: 20 m

Batterij

• Afspeelduur: 12 uur
  • Oplaadtijd: 3,5 uur
  • Opladen: micro USB 5 V / 2 A
  • Gewicht: 530 gram

Overig

• Geïntegreerde microfoon
  • IPX7 Waterdicht  
  • Bediening via app voor Android en iOS

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 8,9 x 8,9 x 15 cm
  • Gewicht: 569 gram
11 januari 2019 om 00:06
Big-J Gebruiker

Terwijl ik deze specifieke speaker van Anker niet heb, heb ik wel een ander type mini-speaker van hun, samen met verscheidene andere producten uit het Anker gamma (USB oplader, powerbank, kabels, enz…). Ik kan alleen maar beamen dat Anker zeer degelijke kwaliteit levert, en ik neem aan dat dit bij deze speaker hetzelfde geval is…

Beantwoorden

11 januari 2019 om 07:00
HetGezegde Gebruiker
11 januari 2019 om 07:01
Killerangel Gebruiker

Indien ik er vier aanschaf, zijn ze dan koppelbaar met elkaar en kunnen ze communiceren met een samsung soundbar?

Beantwoorden

11 januari 2019 om 07:06
HetGezegde Gebruiker

Nee (max 2) en nee (niet direct – enkel twee dezelfde met elkaar te verbinden of BT5.0 gebruiken = ook max. 2 apparaten en vertraging).

Heb ook gemerkt dat er vertraging op zit bij gebruik van dual audio met bluetooth 5.0 wanneer ik deze koppel samen met de UE Megaboom (ander merk).

Beantwoorden

11 januari 2019 om 07:03
HetGezegde Gebruiker

Het zou iBood sieren om iedereen die moeite heeft gedaan om een review voor hen te schrijven (was een actie: wordt uitgekozen, krijg deze speaker, schrijf een review) bij het product te linken.

Want waarom zou je anders een aantal mensen een review laten schrijven in ruil voor een box? ????

Beantwoorden

11 januari 2019 om 07:36
HetGezegde Gebruiker

*???? = box(fist)-emoji dat hier niet werkt

Beantwoorden

11 januari 2019 om 08:10
HetGezegde Gebruiker
11 januari 2019 om 08:29
Nutherik Gebruiker

Dank je wel voor je zeer uitgebreide recensie @HetGezegde.

Ik was al fan van Anker na de aanschaf van mijn SoundCore Space NC, en daardoor al meer dan geïnteresseerd in deze speaker, maar jouw schrijven heeft mij nu echt over de streep getrokken.

Mijn vriendin gaat blij zijn met dit extra kadootje op haar verjaardag!

Keep up the good work…;)

Beantwoorden

11 januari 2019 om 08:33
HetGezegde Gebruiker

Graag gedaan en veel plezier ermee.

Reviewen kost alleen zo enorm veel tijd, dat ik het al een tijdje op een laag pitje heb staan. Maar zo af en toe kriebelt het nog.

Beantwoorden

11 januari 2019 om 12:38
graafie Gebruiker

Gewoon Tweakers pagina linken, en (bijna) alle reviews zijn ‘gekocht’.
En voor lyrisch zoals iBood het noemt hadden er toch wel iets minder minpunten mogen zijn.
Wat natuurlijk alleen maar in het voordeel van de reviewers spreekt, aangezien gekochte reviews vaak alleen maar positief zijn :-)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.