12 juni 2019 om 00:01
iBOOD

Upright Go Posture Trainer

Upright Go Posture Trainer

Is rechtop zitten en lopen niet jouw sterkste punt? Krijg hulp van de Upright Go Posture Trainer en verbeter jouw houding in slechts 2-3 weken.

Specificaties

Merk: Upright Go
Type: Posture Trainer

• Voorkom rugklachten
  • Trilt bij verkeerde houding
  • Train je houding in 2 weken

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 55,25 x 33,16 x 11,62 mm
  • Gewicht: ~12 gr

Technische eigenschappen

• Voltage: 5V
  • Input: 150mA (max)
  • Batterij: Single Cell, Lithium-Polymer, 3.7V, 115mAh, 0.425Wh
  • Levensduur batterij: 1 dag - ongeveer 12 uur constant gebruik
  • Opladen gaat via een meegeleverde micro-USB kabel
  • RF-frequentie: 2,4 Ghz
  • RF-bereik: 10 M
  • RF Power: 0dBM
  • RF-protocol: BLE-Bluetooth Low Energy 4.0

LED kenmerken 

• Blauwe LED knippert: zoeken naar Bluetooth
  • Groene LED knippert: geeft aan dat het apparaat aan de telefoon is gekoppeld
  • Rode vaste LED: apparaat moet opgeladen worden
  • Groene LED: opladen voltooid

Dit ontvang je

• Upright Go Posture Trainer met hoes
  • Micro-USB kabel
  • 10 herbruikbare plakkers
  • Handleiding
  • Upright Go applicatie
12 juni 2019 om 00:38
xtreem88 Gebruiker

Iemand ervaring met dit?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 01:18
Moderator Niek Moderator

Goedenavond xtreem88,

Er zijn heel veel reviews online te vinden en de meesten zijn erg positief. Misschien zijn er ook forummers die hier ervaring mee hebben en dit willen delen.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 01:46
RonaldR Gebruiker

heb deze 2 maanden gebruikt en nu niet meer nodig!!! werkt echt goed! het is een soort van ruggesteun om je te leren je weer recht te houden. als je dat eenmaal terug beheerst heb je dit apparaat niet meer nodig! ik was verbaasd van het resultaat: je gaat na een aantal dagen onbewust op je houding letten. heel fijn apparaat en het valt niemand op dat je het draagt. intensiteit van de vibraties is ook in te stellen, zeer fijn!

Beantwoorden

12 juni 2019 om 03:03
Cath22 Gebruiker

RonalsR, Als je hen niet met nodig hebt kun je hem doorverkopen toch? Wink wink budget nudge

Beantwoorden

12 juni 2019 om 03:05
Cath22 Gebruiker

Tjemig, telefoon automatisch woordkeuze gaat de mist in

Beantwoorden

12 juni 2019 om 06:43
Sem- Gebruiker

Leuke en diverse deal Ibood, iets wat ik goed zou kunnen gebruiken. Toch twijfel ik aan de prijs, want zo’n heel ingewikkelde apparaat is het nou ook weer niet.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 07:47
mandark Gebruiker

Als arbeidsfysiotherapeut kan ik je zeggen dat er ‘n hoop bedrijven een veelvoud van dit bedrag vragen. Dit soort devices kan best nuttig zijn. Voor een deel van de mensen is het niet heel lastig om goed te gaan zitten, maar juist om goed te blijven zitten. Zo’n ding kan dan blijven herinneren en bijdragen aan de bewustheid. Tot het ‘n keer blijft hangen in je (onder?)bewustzijn. Toevoeging: een goede zithouding bouw je op door goede steun laag in de onderrug. Zelf actief je bovenrug opstrekken is niet gunstig in de meeste gevallen (tenzij we het hebben over 5-10 minuten zitten).

Beantwoorden

12 juni 2019 om 10:18
brucep Gebruiker

Is er een mogelijkheid meer herbruikbare plakkers te verkrijgen .

Beantwoorden

12 juni 2019 om 10:26
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze zijn te bestellen via de website van Upright. Wij bieden deze zelf niet los aan.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 12:33
Pvdvenis Gebruiker

Lees op Amazon veel positieve reacties (honderden)… 1 gaf als advies elke dag een nieuw stukje dubbelzijdige ‘lichaamstape’. kost 5 euro voor heeeeel veel tape :-)

Beantwoorden

12 juni 2019 om 10:40
gdi001 Gebruiker

Werkt dit apparaat ook in vochtige en warme omgeving?

Blijft het plakken als men veel transpireert?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 10:46
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gdi001,

Op de website van upright wordt aangegeven:
We raden af ​​om je UPRIGHT GO te gebruiken als je gaat trainen of als je een fysieke baan hebt. Door zweten kan uw apparaat eraf vallen. Daarom raden we aan om je houdingstrainingen uit te voeren terwijl je zit en in een ruimte die niet te vochtig is.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 10:54
gdi001 Gebruiker

Werkt het ook met een Android Gsm?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 11:03
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen gdi001,

Het werkt ook met een Android gsm. Klik hier voor meer informatie.

Beantwoorden

12 juni 2019 om 12:25
Jorrit169 Gebruiker

Besteld voor mijn moedertje!

Beantwoorden

12 juni 2019 om 21:54
Moderator Jim Moderator

Goed om te horen Jorrit!

Beantwoorden

12 juni 2019 om 20:22
plaza Gebruiker

Interessant apparaatje. Maar ik vraag mij af: zie je dit zitten onder je overhemd. Ofwel: kun je ‘m dragen op je werk zonder dat iedereen vraagt wat er op je rug zit?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 21:54
Moderator Jim Moderator

Hi Plaza!

Zolang je hem met een colbertje draagt, zal het niet opvallen. Als je bepaalde slim-fit overhemden aan hebt, zou het kunnen zijn dat je een kleine bobbel bij het overhemd ziet.

Groet!

Jim

Beantwoorden

12 juni 2019 om 20:50
coldantrax Gebruiker

Helpt dit ook bij scoliose?

Beantwoorden

12 juni 2019 om 21:53
Moderator Jim Moderator

Hi Coldantrax,

Helaas kan ik dit niet direct voor je vinden! Het zou goed kunnen zijn om dit aan de huisarts te vragen, zodat je een deskundig antwoord krijgt :-)

Groetjes,

Jim

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.