11 september 2019 om 00:00
iBOOD

Apple MacBook Pro 2017 | 13.3" | i5 | 8 GB | 128 GB SSD

Apple MacBook Pro 2017 (i5 | 8 GB)

Een strak design, gecombineerd met de gebruiksvriendelijkheid van Apple’s besturingssysteem MacOS. Ga voor kwaliteit en scoor deze MacBook Pro.

Specificaties

Merk: Apple
Type: MacBook Pro Mid 2017 (i5, 8 GB)
Kleur: Space Grey
Garantie: 2 jaar

• Intel Core i5 & 8 GB RAM
  • Met macOS High Sierra
  • Haarscherp 13.3" display

Prestaties

• Besturingssysteem: macOS High Sierra
  • Processor: 2.3 GHz Intel Core i5 Dual-Core 
  • Grafische ondersteuning: Intel Iris Plus Graphics 640
  • Werkgeheugen: 8 GB

Display

• Grootte: 13.3"
  • Oorspronkelijke resolutie: 2560 x 1600 bij 227 pixels per inch
  • Achtergrondverlichting: LED

Opslag

• Totale capaciteit: 128 GB
  • Solid State Storage: 128 GB PCIe-gebaseerde SSD

Camera

• 720p FaceTime HD-camera

Audio

• 2x geïntegreerde luidspreker
  • 2x geïntegreerde microfoon
  • 1 x 1/8" (3.5 mm) hoofdtelefoonuitgang

Verbindingen

• Wifi: 802.11ac/a/b/g/n Dual-Band
  • Bluetooth: 4.2

Toetsenbord & trackpad

• Volledig formaat toetsenbord (78 toetsen) met achtergrondverlichting (US-QWERTY)
  • Force-Touch trackpad voor nauwkeurige cursorbesturing

Voeding

• Wattuur/type: 54.5 Wattuur / niet verwijderbaar
  • Maximale werktijd: Tot 10 uur draadloos internetten, tot 10 uur iTunes-films kijken en tot 30 dagen standby-tijd
  • 61W USB-C Power Adapter

Fysieke eigenschappen

• Afmetingen: 30,41 x 1,49 x 21.24 cm
  • Gewicht: 1.37 kg

Inbegrepen

• MacBook Pro 2017
  • Lichtnetadapter
  • Stekker
  • Netsnoer

(!) Let op: Dit product is afkomstig uit de UK, een verloopstekker wordt meegeleverd.

11 september 2019 om 00:30
sigpro Gebruiker

Te duur vooral met zulke oude specs…

Beantwoorden

11 september 2019 om 06:49
SjonnieK Gebruiker

Oh boehoe! Ik wil een Apple maar kan het niet betalen dus ik kraak het maar af.

Apple producten hebben doorgaans minder zware hardware nodig dan windows computers. Je kunt je blindstaren op de specs, maar ga er maar eens mee werken.

Beantwoorden

11 september 2019 om 07:08
thrillseek Gebruiker

Precies. Heb een MacBook pro van 2015 en die draait super! Het kost meer maar dan heb je ook wat. Geen meldingen van er is een onbekende fout opgetreden. Of dat hij na een update niet meer werkt. Geen virussen. Etc

Beantwoorden

11 september 2019 om 07:15
misterbennie Gebruiker

Voor SjonnieK & thrillseek,

Het blijven oude specs, of e.e.a. het nu goed doet of niet.
Voor iets meer geld heb je moderne specs en geen 2 jaar oude.

Kun je er weer 4 of 5 jaar tegenaan ipv 2 a 3.

Heeft weinig te maken of je iets wel of niet kunt betalen, eerder met gezond verstand.

Beantwoorden

11 september 2019 om 07:53
AldertV Gebruiker

Beetje onzin dit. Ik heb een macbook uit 2012. Ding draait nog steeds als een zonnetje. Stabiel en betrouwbaar.

Specs zijn volledig afhankelijk van wat je er mee wilt, heeft niets met gezond verstand te maken of de nog zogenaamde resterende gebruikersduur. Onzin om te stellen dat deze macbook maar 2-3 jaar mee kan….

Beantwoorden

11 september 2019 om 10:18
Nammi Gebruiker

Tsja…specs zijn idd niet altijd de beste. Totdat je je windows laptop inruilt op een Macbook/iMac weet je niet waar je over praat. 6jr geleden voor het eerst een iMac gekocht; wat een verademing tegenover Windows. Windows was standaard elke 6 mnd Format C vanwege een onstabiel systeem/traagheid etc etc. Bij iOS nog nooit last van gehad.

Ja, de Apples zijn duur maar daartegenover krijg je wel een stabiel en fijn systeem. Het verschil in aanschafprijs verdien je wel terug met inruil/verkoop. Die eeuwige discussie dat Apple ‘verouderde rommel’ verkoopt is een beetje ouderwets. Specs zijn idd niet altijd van de laatste techniek maar ondanks dat zijn de systemen gewoon beter. Afstemming hardware/software daar kan Bill Gates nog een puntje aan zuigen.

Je kreet is pure onwetendheid.

Beantwoorden

11 september 2019 om 10:47
joricka1991 Gebruiker

Ik heb precies deze Mac. Al ruim drie jaar en hij draait nog als nieuw. Zelfs de accu is nog perfect. Een Windows laptop met dezelfde specs gaat gewoon minder lang mee.

Beantwoorden

11 september 2019 om 12:52
icecream Gebruiker

Ik denk dat vooral die 128GB de dooddoener is … Wie koopt er nu een MacBook “Pro” met 128GB schijfruimte?

Beantwoorden

11 september 2019 om 14:02
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag icecream,

128GB is natuurlijk niet veel, maar met de huidige cloud mogelijkheden kun je je afvragen of dit wel erg is. Daarnaast heb je ook altijd nog de mogelijkheid extra opslag aan te schaffen in de vorm van externe schijven.

Beantwoorden

11 september 2019 om 14:43
Staffen Gebruiker

Hier een macbook pro uit 2013. Dat ding is eerlijk gezegd niet vooruit te branden, opstarten duurt een eeuwigheid.

Mijn medion van de aldi (350 euro) met ssd start binnen tien seconden op.

Beantwoorden

11 september 2019 om 15:33
Zyberbood Gebruiker

Ik vind dat je dat niet zo kan zeggen, geld denk ik alleen als je een goedkoop mediamarkt laptopje koopt. Heb zelf al 3 jaar een HP Elitebook 840 G2 met dezelfde processor als deze mac 2ehands aangeschaft voor 350 euro. Draait ook nog als nieuw en een perfecte accu.

Beantwoorden

11 september 2019 om 17:23
Bintzak Gebruiker

Had uw Windows laptop ook een SSD, want iedere computer zonder SSD is traag.

Ik draai zware games en dan is een IMac dus echt geen optie.

Beantwoorden

11 september 2019 om 07:50
Morrisz Gebruiker

Mijn laatste dual core in een laptop was van 2009…

Beantwoorden

11 september 2019 om 08:19
wou9900 Gebruiker

Hoe zit het met de keyboard problemen die de macbook pro’s hebben van de laatste jaren. Kun je na aankoop bij een apple center binnenlopen als er problemen zijn?

Beantwoorden

11 september 2019 om 09:18
Moderator Bas iBOOD Moderator

Tijdens het eerste jaar na aankoop kun je, naast bij ons, ook direct bij Apple terecht voor garantie-issues. Welke reparaties zij wel en niet kunnen/zullen uitvoeren kan ik je helaas niet beloven, dat kun je het beste direct bij Apple checken.

Beantwoorden

11 september 2019 om 08:45
breedland Gebruiker

Ik zou er best een willen hebben. Specs prima al is er natuurlijk wel beter. Maar dat keyboard-gate houdt me tegen. Zodra Apple dat opgelost heeft ben ik weer bereid om er naar te kijken. Apple Macbook Air uit 2012 draait nog als een zonnetje voor licht computerwerk.

Beantwoorden

11 september 2019 om 13:22
Jadekiss Gebruiker

Toetsenbord is zooooo k*t! Volgend jaar waarschijnlijk nieuwe toetsenborden.

Beantwoorden

11 september 2019 om 10:13
bbouts Gebruiker

Prima toestel! Heb identiek dezelfde. Gekocht in 2017 en loopt nog steeds als een trein. Denk eraan 1 voor mijn dochter te kopen. Een Macbook Air kost tegenwoordig al meer dan 1200 euro…

Beantwoorden

11 september 2019 om 10:39
oghkru Gebruiker

Mijn zoon heeft voor 1050 Euro een Apple Retina 2018 gekocht met 2560 x 1600 pixels display. 2018 model is 1 jaar langer updates ontvangen.

Beantwoorden

11 september 2019 om 12:54
Zplus Gebruiker

Mijn dochter heeft zelfde type. Ik heb vanuit mijn werk altijd HP Elite maar die moet je echt naar 3 jaar vervangen want dan is hij echt traag en gebruik hem gewoon voor dagelijkse zaken en geen zware toepassingen. Zou graag een MacBook willen want uiteindelijk stuk goedkoper en afschrijving is veel minder. Misschien dat ik deze aanschaf en ga gebruiken onder “ BYOD” Bring your own device.

Beantwoorden

11 september 2019 om 13:21
Jadekiss Gebruiker

Wel even handig om er bij te vermelden dat dit model in aanmerking komt voor een terug roep actie. 
Sommige modellen schijnen een defecte ssd te hebben waardoor prompt alles gewist kan worden. 

Verder is het toetsenbord zwaar waardeloos en is mijn laptop naast deze problemen nu bij de reparateur vanwege strepen op het scherm. 

Mijn vorige macbook was 10 jaar oud en die doet het nog steeds. Dit model is echt een tegenvaller en ik heb er echt veel spijt van dat ik m gekocht heb.

Beantwoorden

11 september 2019 om 13:47
ballonplooien.net Gebruiker

Heb de versie van 2015 en werkt nog steeds.
Deze is nu wel wat trager aan het worden, maar nog steeds top.
Mijn partner heeft een Windows toen gekocht en deze heb ik al tot de max mogen upgraden maar onwerkbaar traag en errors erop.

Dus nu wil ik wel wat vernieuwen en dacht. misschien deze.
Alleen, ga ik nu (uitverkocht) wachten en een nieuwe kopen eind dit jaar of volgend jaar. Mijn mac kan zeker nog even mee

Beantwoorden

11 september 2019 om 20:22
blufner Gebruiker

Het probleem met Apple is…

Je wilt nooit weer anders

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.