10 oktober 2019 om 00:00
iBOOD

Mophie Encore Plus Powerbank | 20.000 mAh

Mophie Encore Plus | 20.000 mAh

Het kan snel gaan met je accu. Even navigeren, Skypen of Instagrammen en je hebt nog maar 10% batterij over. Deze Mophie Encore Plus helpt je uit de accugerelateerde zorgen.

Specificaties

Merk: Mophie
Type: Mophie Encore Plus 
Garantie: 2 jaar 

• Lightning of micro-USB
  • 20.000 mAh capaciteit
  • Snelladen tot 1,8 A

Algemene specificaties

• Capaciteit van 20.000 mAh
  • Geschikt voor snelladen tot 1,8 A
  • Beveiligd tegen overladen en oververhitting
  • LED-lampjes geven aan hoeveel capaciteit nog beschikbaar is
  • Aluminium behuizing
  • Afmeting: 17,8 x 6,3 x 2 cm (L x B x H) 
  • Gewicht: 400 gram

2 varianten

USB-C - Micro-USB 

• 1 USB-C-poort + geïntegreerde USB-C-kabel
  • 1 microUSB-poort + geïntegreerde micro USB-kabel

Lightning - Micro-USB

• 1 micro USB-poort
  • 1 geïntegreerde micro USB-kabel
  • 1 geïntegreerde lightningkabel
10 oktober 2019 om 07:17
JohanJakobs Gebruiker

Welke is geschikt voor de iPhone?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 07:49
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen JohanJakobs,

Afhankelijk van het model iPhone dat je hebt, de lightning/micro-usb is geschikt voor iPhones met een lightning aansluiting.

Solliciteer!

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 07:37
Hilly56 Gebruiker

Welke kan voor iPhone en Samsung smartphone dienen !

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 09:50
Moderator Bas iBOOD Moderator

Dit hangt af van de aansluiting op deze telefoons. Maar in de meeste gevallen kun je vooruit met het ‘Lightning / Micro-USB’-model.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 07:45
AGVerheij Gebruiker

Micro USB: oudere smartphones en veel andere oplaadbare apparaten
USB-C: nieuwere smartphones
Lighting: Apple iPhone & iPad

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 07:48
AGVerheij Gebruiker

Als dit accupack nu ook een gewone USB aansluiting had gehad waren deze vragen overbodig, je gebruikt gewoon je ‘eigen’ kabel. Ik sla ‘em over, zoek iets voor USB-C en Lighting – en die combinatie zit er niet bij :-(

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 08:02
MvM81 Gebruiker

Besteld.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 08:21
Toemke Gebruiker

Deze de vorige keer besteld. Volledig opgeladen voor 1ste gebruik. iPhone eraan en het ding doet niets anders dan pinken met de 4 lampen. iPhone laden doet de Mophie alleen als hij zelf aan de stroom hangt.. niet echt handig voor een battery pack natuurlijk.  Een reset knop of oplossing is niet te vinden. Dan maar Ibood contacteren.. daar wordt je eerst al eens gevraagd of je wel zeker bent dat er iets stuk is of er kunnen kosten aangerekend worden en 3 foto’s opsturen van oa, de verpakking…

Laat maar

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 08:37
Moderator Dimitri Moderator

Hi Toemke,

Ik zal dit doorzetten naar de klantenservice om zo een oplossing voor je probleem te vinden.

Groet,

Dimitri

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 09:32
Toemke Gebruiker

Bedankt Dimitri, ik heb al contact opgenomen maar ik vind de procedure nogal omslachtig, zeker als je weet dat het bij u is gekocht en dat pas op 18juli2019. De originele factuur zat bij het antwoord van iBood na mijn melding van defect, jullie hebben dus alle informatie. Het ding is nog geen 3maanden oud en toch nog die extra vragen. (Foto van de verpakking, foto van het gehele product, foto van het defect..?)

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 12:06
Toemke Gebruiker

Update: ik heb net een mail ontvangen van iBood met een correcte oplossing, ik ben geholpen.

Als het goed is mag het ook gezegd worden. Vriendelijk bedankt voor jullie tussenkomst Dimitri en Paul

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:29
Phil_V Gebruiker

Beste, zijn er ook nog aansluitmogelijkheden voor andere kabels bij de twee versies? Of zijn enkel de geïntegreerde kabels maar te gebruiken voor externe uitvoer?

Ik zou graag de lightning versie nemen, maar ook de mogelijkheid hebben om via een externe kabel een USB-C te laden… Kan dit?

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:45
Moderator Jelle Moderator

Dan zal je toch opzoek moeten naar een kabel die dat omzet van micro usb naar USB-C. Deze zit hier niet bij.

Beantwoorden

10 oktober 2019 om 10:47
tallekevanroy Gebruiker

We hebben hem de vorige keer gekocht, (lightning – Micro USB), ik had al een andere van Morphie waarvan ik heel tevreden was.  Deze is zeer zwaar, het duurt lang om op te laden en hij gaat mindering mee dan beloofd.  Ik geloof dat hij 105uren telefoon kon laden.  Hij gaat in het echt maar een paar uur mee. ik had hem gekocht om te gebruiken in de camper. maar hij is zeer groot, zwaar en gaat niet voldoende lang mee.  Geen aanrader dus

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.