6 juni 2020 om 00:00
iBOOD

ZyXEL Multy X + Multy Mini Mesh | WiFi System

ZyXEL Multy X + Multy Mini Mesh

Zyxel: ook wel het beste Wordfeud woord ooit. 

Specificaties

Merk: Zyxel
Type: ZyXEL Multy X + Multy Mini mesh wifi-systeem (WSQ50-EU0202F)
Garantie: 2 jaar

• Haal het meeste uit je internet
  • Smart-roaming
  • Zeer simpele installatie

Zyxel Multy X

• Speed rating (per eenheid): AC3000 (1733 + 866 + 400 Mbps)
  • Aantal banden: Tri-band
  • Dekking: Tot 464 m2 *
  • Wireless standard: IEEE 802.11 b / g / n 2,4 GHz - 256QAM-ondersteuning, IEEE 802.11 a / n / ac Wave 2, 5 GHz - 256QAM-ondersteuning

Hardware specificaties

• Draadloze snelheid: Verzenden & ontvangen:  1733 Mbps  voor 5 GHz ( backhaul), 866 Mbps voor 5 GHz 400 Mbps voor 2,4 GHz
  • Geheugen: 4 GB eMMC en 512 MB RAM 
  • WAN: één 10/100/1000 Mbps Ethernet RJ-45-poort met automatische MDI / MDIX-ondersteuning 
  • LAN: drie 10/100/1000 Mbps Ethernet RJ-45-poorten met automatische MDI / MDIX-ondersteuning 
  • Antenne: 9 interne MIMO antennes
  • USB-poort: Eén USB 2.0-poort 
  • Bluetooth: BLE 4.1
  • LED-indicator: Statusindicatie / automatisch dimmen 
  • Knop: Reset 
  • Vermogen: 12V DC, 3A 
  • Stroomverbruik: max. 25 watt

Fysieke kenmerken

•  (WxDxH): 236 x 178 x 51.5 mm 
  • Gewicht: 740 g

Zyxel Multy Mini

• Draadloze standaard: IEEE 802.11 b / g / n / 2,4 GHz - 64 QAM-ondersteuning, IEEE 802.11 a / n / ac 5 GHz - 256 QAM-ondersteuning
  • Draadloze overdrachtssnelheid: Verzenden & ontvangen: 450 Mbps voor 2,4 GHz, 1300 Mbps voor 5 GHz
  • Dekking: Tot 186 m2 (Multy Mini), tot 418 m2 (Multy X + Multy Mini)

Hardware specificaties

• CPU: Qualcomm QCA9563 
  • Geheugen: 128 MB 
  • Flash: 128 MB 
  • LAN: één 10/100/1000 Mbps Ethernet RJ-45-poort met automatische MDI / MDIX-ondersteuning 
  • Antenne: 6 interne antennes 
  • Eén USB-poort voor Qualcomm Quick Charge 3.0 
  • LED-indicator: Status 
  • Knop: Reset 
  • Voeding: 12 V DC, 3 A

Fysieke kenmerken

• (WxDxH): 142 x 122 x 33 mm
  • Gewicht: 285 gram

Dit ontvang  je

• 1x Zyxel  Multy X 
  • 1x Zyxel Multy Mini 
  • 2x Power adapter 
  • 2x Ethernet cable 
  • 1x Ethernet cable
  • 1x  Eco smartphone holder 
  • 1x Power adapter
  • Quick start guide 
  • Garantiebewijs
6 juni 2020 om 00:17
Fredskie Gebruiker

Is er geen optie voor een 3 pack? Nu blijft mijn zolder nog een probleem :-(

Beantwoorden

6 juni 2020 om 00:33
Moderator Tom Moderator

Hi Fredskie

dat is hier jammer genoeg geen optie in deze aanbieding :(.

Tom

Beantwoorden

6 juni 2020 om 01:08
RaymondLippeBiesterveld79 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Ondanks dat het goed bedoeld is, is het niet toegestaan reclame te maken voor andere producten.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 04:01
DarioSienna Gebruiker

Aansluiten op de modem… Hiermee bedoelen jullie effectief op de modem of gewoon op een vaste internetaansluiting in huis?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:54
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen DarioSienna,

Ja je dient hem aan te sluiten op het internet via bijvoorbeeld een modem.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:22
zonneveldluuk Gebruiker

Heb deze set de vorige keer gekocht, sindsdien overal in huis en tuin perfecte wifi op meerdere apparaten tegelijk. De Zyxel Multy App is zozo, reageert vooral wat traag maar je hebt hem eigenlijk alleen nodig bij de installatie.

Ben er blij mee.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:40
Sjassie Gebruiker

Daar hoop ik ook op heb hem bij de hunt deals besteld en moet normaal de 9de toekomen…

Beantwoorden

6 juni 2020 om 12:20
izb Gebruiker

In huis met 2 verdiepingen? Heb nu een orbi setje die is geweldig qua dekken, maar voor 2 x PS4 tegelijk aan net niet genoeg.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 13:04
zonneveldluuk Gebruiker

Bij ons zijn het de begane grond en 2 etages. De Multy X bedraad naar het Ziggo modem op de begane grond en dan de Mini draadloos op zolder, zoals gezegd, overal perfect bereik, de app zegt dat het overal goed genoeg is voor 4K streamen. Geen idee of het genoeg is voor 2x een PS4 maar 3 ipads Netflixen tegelijk lukt prima.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 13:14
izb Gebruiker

Bedankt voor de info!

Beantwoorden

6 juni 2020 om 13:48
MBakker1 Gebruiker

Apart, ik heb m ook in de Hunt gekocht en ik had m 2 dagenl al in huis .

BTW. Ik ben er heel erg tevreden mee, werkt super .

Beantwoorden

6 juni 2020 om 09:52
CaveCat Gebruiker

Ook bruikbaar in AP mode only ?

Mijn modem van de isp doet ook routing … kan niet uit en ik route liever niet 2x

Beantwoorden

6 juni 2020 om 10:58
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen CaveCat,

Ik heb dit niet terug kunnen vinden, maar ga het navragen.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 12:44
maupie74 Gebruiker
6 juni 2020 om 15:02
robertbrink Gebruiker

Ja dit kan. Je kunt het beste eerst een volledige installatie doen van de Multy X en daarna zet je in de app onder het hoofdmenu -> Settings -> onder Network Mode kies je Standard Mode (na confirm wijzigt dat naar Bridge Mode)

Beantwoorden

6 juni 2020 om 11:29
giellio Gebruiker

Is dit gewoon aan te sluiten op elk modem. Bijv van ziggo? Of van een glasvezel modem?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 17:18
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag giellio,

Ja je kunt hem aansluiten op een modem van Ziggo of een glasvezel modem.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 12:51
maupie74 Gebruiker

Deze 2x gekocht bij de vorige aanbieding.
Ik heb deze op 2 manieren aangesloten (met Ziggo):
1. Als AP via het modem.
2. Als Router met het modem in Bridge modus.

Ik heb het modem in bridge modus gelaten omdat ik zoveel mogelijk wilde voorkomen dat de Wifi van Ziggo alles kon beïnvloeden.
Voor de tweakers weet ik niet of dit handig is omdat je op de Multy X geen webinterface hebt waar je veel kunt tweaken.

Eenmaal geïnstalleerd werkt het perfect.
Overal voldoende dekking. Zelfs in de tuin.
1xMulty X extra en 1xMulty Mini bedraad aangesloten.
1x Multy Mini zonder draadje.

Installeren is een eitje. De app sleept je overal doorheen.
Een absolute aanrader.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 12:52
maupie74 Gebruiker
6 juni 2020 om 14:18
MaVaNi Gebruiker

Als ie in bridge-mode staat, kun je dan gewoon het gastwifinetwerk gebruiken van de Zyxel?  Heb ooit een ander apparaat gekocht, waarbij het gastwifinetwerk van dat apparaat geen verbinding kreeg met internet als dat apparaat in bridge mode staat.  En dat terwijl ik dat apparaat gekocht had vanwege het gastWifinetwerk.  Nu heb ik dus wel een gastwifinetwerk op dat apparaat (niet de router), maar ook twee verschillende netwerken, die door beperkingen van de router elkaar niet zien.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 17:25
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag MaVaNi,

De product expert gaf bij een eerdere deal aan: Ja zeker zit er een guest wifi functie op het systeem die zich heel makkelijk laat bedienen met de app.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 18:41
MaVaNi Gebruiker

En die guest wifi functie werkt ook als het apparaat in bridge mode staat en dus niet zelf DHCP doet?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 14:23
MaVaNi Gebruiker

En vraag twee: Als ik de Multi-X in de woonkamer zet (zo’n 20 tot 25 meter van de garage) en de Multi Mini Mesh in de garage (waar ik geen bekabelde verbinding naartoe kan leggen), werkt een en ander dan op volle snelheid of wordt de verbinding dan merkbaar traag/trager?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 14:42
mvanderpot Gebruiker

De mini-x zal altijd je snelheid iets verlagen. In de app wordt overigens de perfecte positie van de mini aangeduid, deze mag namelijk niet te ver maar ook niet te dicht bij zijn grote broer staan.

Ik heb hier in huis de multi x  op de begane grond staan en de mini X twee verdiepingen hoger (op zolder) beneden is 250mbits down en 25 up,  op zolder 100 om 25.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 17:52
sweetmask Gebruiker

Staat er ergens een voorbeeld hoe je hem aan moet sluiten op de Ziggo modem en moet er nog wat ingesteld worden. Hoe doe je dit? Heb hem ook besteld dus ben benieuwd. Kan deze ook in de meterkast geplaatst worden of moet dit juist erbuiten zijn?

Beantwoorden

6 juni 2020 om 18:49
zonneveldluuk Gebruiker

Heel eenvoudig: bijgeleverde utp kabel van de Ziggo modem naar de Multi X, instaleren met de app, dan de Mini ergens anders in huis neerzetten, in het stopcontact steken en toevoegen via de app. App geeft aan of de Mini te ver of dichtbij staat.

Beantwoorden

6 juni 2020 om 21:00
sweetmask Gebruiker

Ok super dank je voor je reactie!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.