1 juli 2020 om 00:00
iBOOD

iOttie Active Edge Go Universele Bike Mount

iOttie Active Edge Go Universele Bike Mount

Het is heerlijk weer. Dat betekent dat je Stalen Ros momenteel weer overuren maakt. Prof, Semi-Prof of Amateur, iOttie leidt je over de lekkerste paadjes.

Specificaties

Merk: iOttie
Type: Universal Fiets Mount
Garantie: 2 jaar

• Voor alle smartphones
  • Rock Steady montage
  • Strong Grip mountplaat

Kenmerken

• Stevige montage dankzij siliconen banden
  • Past op buisdiameters van 25 - 40 milimeter
  • Locking Bar voor extra stevigheid
  • Veerbelaste montageplaat
  • Geschikt voor liggende en staande modus

Dit ontvang je

• Active Edge Go Bike Mount
  • Universele adapter
  • Small en Large siliconen straps
  • Multi-Surface Mount
1 juli 2020 om 06:42
Buico Gebruiker

Net gekeken: 22 euro bij Bol. Prijs waarschijnlijk snel aangepast?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:07
mathizze Gebruiker

ondertussen 23.50€ op bovenstaande link…

Beantwoorden

1 juli 2020 om 10:12
bebop29 Gebruiker

24€ ondertussen. Inventieve jongens bij Bol

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:17
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen,

Dat gebeurt regelmatig bij Bol.com. Ze gaan dan automatisch mee met de iBOOD prijs en dan wordt dit later handmatig weer aangepast. Ik zie dat hij inmiddels verder verhoogd is.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:53
biercafe Gebruiker

Waarom maken ze hem dan duurder? Dan verkopen ze het toch juist niet?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:55
ReinoutP Gebruiker

Hoe meer clicks, hoe duurder het automatisch wordt.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:56
ReinoutP Gebruiker

Ondertussen aan 35euro

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:56
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi biercafe,

Dat durf ik niet te zeggen, daar kan de verkoper die hem duurder maakt wellicht meer over vertellen.

Maar als de prijs automatisch mee omlaag is gegaan, dan kan het dat ze er nu achter komen dat ze op die prijs verlies maken. Mogelijk verkopen ze dan vandaag liever niks, zodat ze vanaf morgen weer winst kunnen maken met de hogere prijs.

Dit is echter, zoals ik al aangaf, gissen.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 00:58
Kuppen Gebruiker

Inderdaad dit is niet echt een topdeal met 5,95 verzendkosten…

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:19
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen Kuppen,

Mocht je hem inclusief verzendkosten ergens anders goedkoper zien, dan mag je dit altijd delen met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 23:55
Kuppen Gebruiker

Nu niet meer inderdaad

Beantwoorden

1 juli 2020 om 06:32
thesteef Gebruiker

Niet zo hamdig… je moet een soort zelfklevend blokje permanent aan de achterzijde van je telefoon plakken. Zo past je telefoon niet meer in de meeste hoesjes en zit t niet lekker in je broekzak.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 06:52
Fredskie Gebruiker

Wat dacht je van op je hoesje plakken? Heb je wel weer een extra hoesje nodig.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:14
brco Gebruiker

Na een Vlaamse kassei heb je dan nog enkel het hoesje op je stuur. Of misschien is gewoon een slechte weg daartoe al voldoende, en zo hebben we er hier ook genoeg. ;-)

Beantwoorden

1 juli 2020 om 16:06
Martob Gebruiker

Klopt, is bij mij gebeurd. Wellicht een iets te slap hoesje hiervoor gebruikt. Ik tik nu door de barsten heen:-)

Beantwoorden

1 juli 2020 om 19:53
cuneyt1978 Gebruiker

Pff, dan scroll je toch gewoon verder ipv zeiken.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 08:41
peter1970 Gebruiker

vorige keer gekocht, werkt perfect, ik gebruik 2 hoesjes, eentje met en de ander zonder het geplakte blokje .. in de verpakking zit ook nog een magnetisch blokje voor in de auto.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 09:29
mderaeve Gebruiker

Stel dat ik een andere mobiel koop, moet ik dan dat blokje afpeuteren van mijn oude hoes en proberen terug te plakken?

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:43
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi mderaeve,

Hij zit met een sticker vast, zomaar even op een andere hoes plakken zal wel lastig worden.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:51
biercafe Gebruiker

34,95 Bol en bijna uitverkocht :-)  je zou haast denken dat Ibood en Bol zelfde is.

Beantwoorden

1 juli 2020 om 11:52
biercafe Gebruiker

Gingen mijn aandelen maar zo snel omhoog

Beantwoorden

1 juli 2020 om 13:52
Gedever Gebruiker

Ik heb deze enkele weken geleden besteld via Ibood. Echter, na een eerste rit is de houder al uiteengevallen en m’n telefoon op de grond gevallen. Gelukkig zonder ernstige schade aan mn telefoon. 2 interne vijzen waren losgetrild (waarschijnlijk bij productie onvoelde aangedraaid of was iemand de locktite vergeten?) Ik heb de onderdelen bijneengeraapt, maar blijkbaar ontbrak er een ondereel waardoor hermontage onmogelijk was. Heb dit gemeld aan Ibood en onmiddellijk een refund gekregen (waarvoor dank!) Bij deze een waarschuwing aan iedereen die dit wil bestellen: controleer of de twee vijsjes voldoende zijn aangedraaid (hiervoor moet je de rubber losmaken) en zet zet eventueel vast met Locktite. Vandaag heb ik de houder opnieuw besteld, want ik was er heel tevreden over (tot hij uiteenviel)

Beantwoorden

1 juli 2020 om 17:14
ScanSpeak Gebruiker

SP connect…! 1000 keer beter en veel inventiever!

Beantwoorden

15 juli 2020 om 21:01
Elst1982 Gebruiker

Bij de laatste aanbieding aangeschaft. Na 5km fietsen is liet het ‘bevestigingsplaatje’ (dat op de backcover geplakt dient te worden) los. Mijn telefoon is hierdoor flink beschadigd, dus dit product is absoluut niet aan te bevelen!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.