6 januari 2014 om 00:00
iBOOD

Logitech draadloos toetsenbord op zonne-energie

Je kent het vast wel, dat ene moment dat je net even lekker aan het typen bent of juist net die woeste monsterscore zou zetten tijdens je game. Dan, en alleen dan, gebeurt het. Je batterij is leeg! Daar gaat je flow, of je monsterscore… Heb je daar nou helemaal geen zin meer in? Dan hebben wij de oplossing voor jou. Voortaan werk je met dit draadloze toetsenbord op zonne-energie. Elke dag weer wordt de accu van dit toetsenbordje helemaal opgeladen zodat jij er altijd mee aan de slag kunt. Kortom zeg maar dag tegen gedoe met batterijen en werk voortaan zo snel als het licht op zonne-energie!
  • Merk: Logitech
  • Type: Solar Keyboard K750
  • Slechts 8 millimeter dik
  • Geschikt voor Windows – Dus met Windows toets
  • Chiclet toetsenbord
  • Keyboard Layout: VS – QWERTY
  • Controleer de batterijstatus op de windows Solar App
  • Geavanceerde draadloze 2.4GHz-technologie
  • Laadt zichzelf op d.m.v. licht – Volle accu blijft minstens 3 maanden opgeladen in duisternis
  • Lichtbron kan zonlicht en/of kunstmatig licht zijn
  • Incl Logitech Unifying ontvanger, hiermee kun je nog andere draadloze Logitech apparatuur aansluiten
  • Windows® XP, Windows Vista® of Windows® 7
  • Inhoud set: Toetsenbord, Logitech Unifying-ontvanger, Draadloze extender, Schoonmaakdoekje
  • Garantie 1 jaar
6 januari 2014 om 00:01
Cdude Gebruiker

Weer die Qwerty VS SHIT !!!

6 januari 2014 om 01:11
WiCo Gebruiker

Natuurlijk QWERTY!

Wat moet een normaal mens met een andere toetsenbord indeling?

6 januari 2014 om 02:00
pp1973 Gebruiker

normale mensen weten dat een toetsenbord indeling voor bepaalde landen verschillend is ;)

6 januari 2014 om 11:25
alios Gebruiker

Eindelijk een QWERTY. AZERTY is zo out-dated. Wie wilt er nu nog een AZERTY.

1. AZERTY wordt gebruikt voor Frans te typen, Nederlands wordt gedaan op een QWERTY.

2. Internationaal gebruikt bijna iedereen een QWERTY. In Belgie moeten we altijd weer abnormaal doen.

6 januari 2014 om 21:20
morbital Gebruiker

Ik vind het ook jammer dat het QWERTY is, maar ik zou het geen shit noemen. Voor de rest zullen we maar in het midden laten wat/wie hier normaal en abnormaal is/zijn

6 januari 2014 om 00:07
siet Gebruiker

Een VS (“US”) Layout zou een liggende Enter-toets moeten hebben, het plaatje heeft echter een staande. Wat wordt er geleverd?

6 januari 2014 om 00:32
stephanerieppi Gebruiker

Exactly what I wanted to state.

A _real_ US keyboard would be of interest (ANSI QWERTY keyboard), this one looks like an ISO QWERTY keyboard (European).

6 januari 2014 om 00:07
Halibel Gebruiker

VS – QWERT is gewoon de Nederlandse lay-out, toch?

6 januari 2014 om 00:22
PACS Gebruiker

Hebt ook een echt Nederlandse lay-out, maar die vind ik enkel irritant om te gebruiken. Mijn voorkeur heeft het internationale VS keyboard. Vrijwel overal wordt de VS lay-out gebruikt. Min of meer is het antwoord op je vraag dus “ja”.

6 januari 2014 om 01:36
StijnCr Gebruiker

Er zijn verschillende soorten Qwerty-layouts.

Mijn laptop heeft nu azerty.
Maar ik weet wel dat je bij het kopen van een qwerty-toetsenbord altijd moet nagaan of het een US, NL, UK, … is

6 januari 2014 om 00:24
thomas otter Gebruiker

Heb deze hier een tijd geleden gekocht, top toetsenbord!

Lekkere toetsaanslag, en gaat (ookal ligt hij in het donker) nooit leeg. Uitstekend!

6 januari 2014 om 00:25
Cdude Gebruiker

Het is bij u thuis altijd pikdonker?

6 januari 2014 om 01:37
StijnCr Gebruiker

Wel in de Bat Cave

6 januari 2014 om 00:26
Xaobotnik Gebruiker

Ben wel op zoek naar een toetsenbord in deze prijsklasse (goedkoper mag natuurlijk ook), maar dan met backlight en gewoon draad.

6 januari 2014 om 08:25
jeami52 Gebruiker

Het is niet toegestaan om reclame te maken voor andere websites, ik moet jouw link verwijderen.
Edited by: Willy

6 januari 2014 om 00:44
IkBood Gebruiker

“draadloos toetsenbord op zonne-energie”
Moet ie wel op een “oplaad-plekje in de zon staan” , anders komt er niet veel energie in.
Neem onze woonkamer, zelfs planten gaan er dood omdat ze te weinig licht krijgen….

6 januari 2014 om 00:48
qocel Gebruiker

Toetsenbord heeft helemaal geen zonlicht nodig, laat ook gewoon op via kunstlicht.

Ik heb hetzelfde toetsenbord en die heeft nog bijna geen zonlicht gezien, maar is nog nooit leeg geweest.

6 januari 2014 om 01:37
StijnCr Gebruiker

Beschouw het als zo’n calculator.
Die werken ook perfect, binnenshuis, zonder zonlicht.

6 januari 2014 om 00:46
qocel Gebruiker

Ik heb dit toetstenbord ook enige tijd geleden via iBOOD gekocht.

Een heel fijn toetsenbord, fijne toetsaanslag, tot nu toe nog nooit leeg geweest en ik vind het toetsenbord er ook erg mooi uitzien.

Nadeel: Het toetsenbord trekt veel vuil aan en ziet er snel vies uit. Er zit een doekje bij om het op te poetsen en dat heb je ook wel echt nodig.

6 januari 2014 om 09:00
Gerjanshoe Gebruiker

Gelukkig heeft hij een aan/uit knop en kan je daarmee snel schoonmaken. Het hindert mij niet erg omdat het hij erg plat is en 1 veeg vaak voldoende is. Top toetsenbordje en met een gemiddelde licht inval van 20 lux (van de 500) nog nooit van de 100% af geweest.

6 januari 2014 om 00:49
erolkanik Gebruiker

vraagje heb nu ook een muis draadloos van logitech , kan die gewoon met deze toetsenbord communiceren?

6 januari 2014 om 01:35
StijnCr Gebruiker

Een muis en een toetsenbord met elkaar doen communiceren?
Geen idee wat je nu eigenlijk vraagt.

Als je wil weten of ze met elkaar gaan interfereren.
Zou alleszins niet mogen en gaat volgens mij niet gebeuren.

Als je wil weten of je de ontvanger van de muis kan gebruiken voor het toetsenbord.
Hoogstwaarschijnlijk niet, net vanwege bovenstaande reden. Ze gebruiken de 2.4GHz-band, maar niet dezelfde frequentie.
+ de muisontvanger moet maar een paar signalen ontvangen en omzetten, terwijl die van een toetsenbord er al minstens 50 moet ontvangen en omzetten

6 januari 2014 om 02:23
buzybazzz Gebruiker

Wanneer je huidige muis ook van de draadloze Unifying ontvanger gebruik maakt kun je beide apparaten tegelijkertijd met 1 ontvanger laten werken. Werkt perfect, heb ik zelf ook.

6 januari 2014 om 01:38
joostul Gebruiker

Er staat geen ondersteuning voor Windows 8? Neem aan dat die er wel is?  ook heb ik single band 2.4 wifi gaat deze interferen met dit toetsenbord?

6 januari 2014 om 02:27
buzybazzz Gebruiker

Dit toetsenbord werkt inderdaad onder Windows 8 en zal niet storen i.c.m. je WiFi.

6 januari 2014 om 01:38
StijnCr Gebruiker

Hoe zit het met de reactietijd?

Ik moet veel typen en zou hem eventueel ook gebruiken om te gamen

6 januari 2014 om 02:35
buzybazzz Gebruiker

Je merkt geen vertraging tijdens het typen. Tijdens het gamen denk ik ook niet, tenzij je zo’n hardcore FPS gamer bent, dan misschien wel. (Ik ben dat dus niet. :-)

6 januari 2014 om 01:47
mvdwerf Gebruiker

M.b.t. de layout: Logitech levert (helaas) in Europa niet meer de “echte” VS-layout met de liggende Enter-toets, backslash boven Enter en een grote linker Shift-toets :(

De layout die ze leveren is de z.g. “VS International” met de Enter-toets in L-vorm en de backslash naast de (te) kleine linker Shift-toets.

6 januari 2014 om 12:51
Somdv Gebruiker

Op Kieskeurig.nl zie ik dat de Logitech K750 wel een gewone VS international indeling heeft met grote ENTER toets en backlash erboven. Kennelijk is dit een model met een iets andere indeling. Ik ga er wel vanuit dat de afbeelding bij deze iBood ook degene is die wordt aangeboden.

6 januari 2014 om 01:55
svenbied2 Gebruiker

Heb hem ook top toetsenbordje echter 2 min puntjes.

–    Ik krijg de melding dat de batterij bijna op is terwijl hij op 75% is.

– De mini usb connector pakt hij om de een of andere rede alleen als ik hem in de bijgeleverde adapter doe, heb hem zonder op 3 verschillende poorten (op 2 pc’s geprobeerd) wat zeer vreemd is.

Verder laad hij bijna altijd op het laagste wat hij geweest is, is die 75 %.

6 januari 2014 om 01:57
svenbied2 Gebruiker

via de usb 3.0 poort wel heb ik zoujuist ontdekt, maar aangezien ik die maar 1 heb wil ik die ten alle tijden vrij hebben.

6 januari 2014 om 02:05
pp1973 Gebruiker

mooie aanbieding iBood, en altijd scherpe prijzen… maar de Querty-Azerty blijft me persoonlijk de ogen uitsteken… keep your eyes and your mind open !

6 januari 2014 om 03:38
boeloeboeloe Gebruiker

Hoe zit het nu met die draadloze extender? Dient deze nog gebruikt te worden of volstaat enkel de Unifying-ontvanger?

Heb gezien dat die draadloze extender nogal groot uitvalt en heb niet te veel zin dat deze uit mijn laptop steekt en wie weet afbreekt…

http://the-gadgeteer.com/wp-content/uploads/2010/11/Logitech-K750-05.jpg

6 januari 2014 om 05:16
florisks Gebruiker

Die ‘extender’ is optioneel, bedoeld om het signaal(ontvangst) te verbeteren.

6 januari 2014 om 07:39
Levertraan Gebruiker

Iemand ervaring met gebruik van dit ding op Mac?

6 januari 2014 om 12:16
taker330 Gebruiker

Ik gebruik dit toetsenbord dagelijks met mijn mac, werkt prima :)

6 januari 2014 om 07:43
evdkieft Gebruiker

Zoals meerdere mensen hierboven al aangeven is dit een erg fijn toetsenbord. Hij is mooi slank, is bij mij ook nog niet leeg geweest en heeft een erg prettige toetsaanslag (met een lichte ‘klik’). Of hij de normale 80 euro waard is, dat durf ik niet te bevestigen, maar de iBood prijs is hij dubbel en dwars waard. Als je op zoek bent naar een nieuw toetsenbord, kopen!

6 januari 2014 om 07:44
evdkieft Gebruiker

Overigens komt die extender mij niet bekend voor, geen idee wat dat is en hoe hij eruit ziet…

6 januari 2014 om 08:56
cadsite.be Gebruiker

Ik heb een tiental jaar geleden een querty toetsenbord gehad. Als dat het enige is wat je hebt gaat dat, maar als je op kantoor azerty hebt is het nogal lastig om snel te typen.

Zouden jullie dit ook eens willen aanbieden met een azerty indeling?

6 januari 2014 om 09:30
dorkyony Gebruiker

Zit er niet toevallig 1 mac variant tussen de batch? :)

6 januari 2014 om 09:54
TOMM3KE Gebruiker

Ik heb deze bij VanDenBorre gekocht, in AZERTY, voor 75€. Ik vind hem zijn geld meer dan waard, ook nooit leeg geweest, sensors gemakkelijk te kuisen (vooral stof) en typt zonder vertraging. Had hem graag via iBood gekocht, maar geen AZERTY versie aanwezig. :(

6 januari 2014 om 10:07
Fredje65 Gebruiker

Kan ik deze ook gebruiken op een KVM-switch?

6 januari 2014 om 10:19
KCU1976 Gebruiker

Kunnen we een foto krijgen van de geleverde kayboard layout? Er zijn nogal wat QWERTY varianten…

Bedankt!

6 januari 2014 om 12:50
Moderator Willy Moderator

Maar natuurlijk :-)

6 januari 2014 om 10:23
Janneman99 Gebruiker

Mooie prijs voor dit mooie toetsenbord: nergens voordeliger maar helaas voor mij geen optie. Ik werk met een logitech bord  met verlichte toetsen omdat ik tijdens beeldbewerking in het duister werk: die moet dus door de PC gevoed worden.

6 januari 2014 om 12:53
Somdv Gebruiker

Logitech heeft ook een ander draadloos keyboard dat wel verlicht is. Twijfel ik ook nog tussen.

6 januari 2014 om 14:10
lemke Gebruiker

Zou zeker leuk zijn geweest,

maar wie gooit er nu in hemels naam een QWERTY toetsenbord in een Belgische afzetmarkt.

Jongens toch.

6 januari 2014 om 14:40
buZybaZzz Gebruiker

Die afzetmarkt moet je delen met de Hollanders. (En ik denk eerlijk gezegd dat er meer Belgen zijn die QWERTY gebruiken, dan er Nederlanders zijn die een AZERTY toetsenbord willen.)

6 januari 2014 om 14:18
gregyor Gebruiker

Is deze compatible met een PS3 of PS4?

6 januari 2014 om 14:51
Moderator Willy Moderator
6 januari 2014 om 15:01
Bert.deJong Gebruiker

Alleen maar positieve reviews op tweakers en daar ligt de laagste prijs veel hoger. Ik heb hem besteld. Kom even niet zo snel zien wanneer hij komt.

Wel gek dat er maar één jaar garantie staat, dat moet toch gewoon twee jaar zijn?. Heb overigens goede ervaringen met de service van Logitech

6 januari 2014 om 16:07
joostul Gebruiker

Kunnen alle logitec muizen hierbij of moet het perse 2.4ghz zijn? (zijn er ook andere) Wat zou een goede combi zijn voor iemand met redelijk grote handen?

7 januari 2014 om 00:06
Eagle666 Gebruiker

En wanneer komt de volgende? Ik had em bijna gemist… bijna, totdat voor middennacht de bestelknop het niet eens deed dus als nog wel gemist, en bedankt…. Dat hele ibood blijft een k**t* systeem, 1 dag bedenk tijd en VOOR klokslag middennacht kun je niet meer bestellen. Alsof mensen niets anders te doen hebben en werkelijk elke dag als er iets leuks langs komt tijd hebben om te bestellen. Enfin, kans voor ibood gemist want mogelijk dat ik voor de volgende keer al zelf een alternatief gekocht heb…

Edited by: Renate
iBOOD is een 24 uurs aanbieder. Dat weet iedereen, als je geen acties mis wenst te lopen, dan zul je op tijd moeten kijken en handelen. Wij kunnen er niets aan doen dat je op het laatste moment probeert en dan geen tijd hebt voor een vernieuwde poging.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.