20 mei 2017 om 00:00
iBOOD

McAfee Total Protection 2017 | 5 Apparaten | 1 Jaar

Product expert aanwezig

McAfee Total Protection | 1 Jaar

Betrouwbare anti-virus, identiteitsbeheer én privacybescherming voor vijf van je apparaten. Dit is de meest complete beveiligingssoftware op de markt.

Specificaties

Merk: McAfee
Type: Total Protection 2017 (1 jaar, 5 apparaten)

• Antivirus & privacybeveiliging
  • Inclusief True Key app
  • Windows, Android, iOS & Mac

Windows-apparaten
Anti-virus
Active Protection-technologie
Global Threat Intelligence
Wifi-beveiligingsprogramma’s
Firewall
Netwerkbeheer
Webbeveiligingsprogramma’s
Beveiliging van sociale media
McAfee WebAdvisor
McAfee Shredder
Programma’s voor PC-optimalisatie
McAfee QuickClean
Kwetsbaarheidsscanner
Anti-spam
Ouderlijk toezicht
File Lock

Mac-apparaten
Anti-malware
Firewall
Netwerkbeheer
Programma’s voor webbeveiliging (McAfee WebAdvisor)

iOS-apparaten
Diefstalbeveiliging
Gegevensback-up
Gegevens wissen
Gegevensherstel
Op afstand opsporen

Android-apparaten
Bestandsbeveiliging
Alarm (schreeuw op afstand)
CaptureCam
Vergrendeling op afstand
Privacy
Optimalisatie van prestaties
Anti-virus
App-vergrendeling en app-profiel
Batterijoptimalisatie
Geheugen opschonen
Veilig mobiel surfen op internet
Wifi-beveiliging

True Key-identiteitsbeheer
Ondersteunt 5 gebruikers
Snel en eenvoudig aanmelden bij sites, apps en meer via gezichtsherkenning

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar 09:00-10:00, 13:00-14:00 en 19:00-20:00 op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @McAfee-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

20 mei 2017 om 00:02
foxathome Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul
bij deze prijsvergelijking ontbreekt de directe link en het zal niet om het identieke product gaan

Beantwoorden

20 mei 2017 om 00:15
Meessen89 Gebruiker

Dat is de Anti Virus en maar voor één apparaat geloof ik. Afgezien daarvan zou ik eerst ff reviews googlen voordat je dit koopt.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 00:22
Tco Gebruiker

Handiger om een virusscanner te verkopen en geen virus zelf. Bleh. Ben een gamer en wil me pc snel hebben en geen false positives dus deze wordt em niet. Volgende keer beter.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 09:26
Official Product Expert McAfee-Expert Official Product Expert

Beste  TCO,

McAfee is in de loop der jaren enorm verbeterd qua efficiëntie. Ook voor de gamer is de software zeer geschikt.

Check de laatste testresultaten en laat jezelf overtuigen.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 01:50
Crushman Gebruiker

Hoeveel tijd heb je om code te gebruiken ?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 08:01
HetGezegde Gebruiker

Daar staat volgens mij geen limiet op.

Als je deze wilt installeren zodra McAfee Total Protection 2020 uit is, kun je daar de proefversie van downloaden en deze code invullen.

Weet wel dat de code wellicht niet meer zal werken zodra McAfee besluit de namen van de producten te veranderen.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 09:15

Hallo Crushman,

Zoals het HetGezegde al aangaf zit er geen tijdslimiet op om te activeren.

De activatiecode activeert de meest recente van McAfee Total Protection.

Het is zelfs mogelijk om meerdere activatiecodes tegelijk te gebruiken. De licenties lopen dan achterelkaar door.

Let op: wanneer al ander soort product van McAfee hebt lopen wacht dan met activeren, anders lopen de licenties naast elkaar.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 07:40
ylaure Gebruiker

kan ik alle functionaliteiten op mijn mac gebruiken?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 07:57
HetGezegde Gebruiker

Nee, zie het verschil:

Windows-apparaten Anti-virus Active Protection-technologie Global Threat Intelligence Wifi-beveiligingsprogramma’s Firewall Netwerkbeheer Webbeveiligingsprogramma’s Beveiliging van sociale media McAfee WebAdvisor McAfee Shredder Programma’s voor PC-optimalisatie McAfee QuickClean Kwetsbaarheidsscanner Anti-spam Ouderlijk toezicht File Lock

Mac-apparaten Anti-malware Firewall Netwerkbeheer Programma’s voor webbeveiliging (McAfee WebAdvisor)

Beantwoorden

20 mei 2017 om 07:54
HetGezegde Gebruiker

McAfee staat helaas nog steeds bekend als een van de traagste antivirus programma’s.

Daarnaast blijkt een goed geüpdate Windows 10 versie beter te werken dan allerlei losse programmatuur, zoals Mozilla dat zegt:

https://tweakers.net/nieuws/120761/voormalig-firefox-ontwikkelaar-verwijder-je-antivirussoftware.html

Ben je natuurlijk lui of weet je gewoonweg niet hoe je zelf de nieuwste updates van Windows binnen haalt (want je moet dan wel actief zoeken naar nieuwe), dan is zo’n virusscanner een oplossing.

Beschermd daarnaast ook op internet, dus je zou de slechteriken een stap voor moeten zijn.

Weet wel dat je dit dus met behulp van een goed geüpdate Windows 10 versie en UAC (kun je in start intypen) te verhogen naar maximaal en daarnaast gewoon GOED te blijven nadenken, je ook al een heleboel tegen kunt houden. Bescherming tegen Randsomware biedt deze versie ook niet (dat doen er geen enkele).

Klik niet zomaar op emails die je niet vertrouwd. Stel je krijgt een mail van PostNL dat er een pakket voor je klaar ligt (en die mails kijken verdraaid echt), kijk dan ook ALTIJD naar het emailadres van de afzender. Als dit niet bijv. noreply@postnl.nl is (of iets in die geest – Google het mail adres en je vindt of het de officiële is), dan gewoonweg de mail de prullenbak in.

De beste antivirussoftware ben jezelf: gezond verstand, niet de grenzen van het internet opzoeken (weg blijven van Torrents, geen vreemde software downloaden, niet downloaden van websites als Softpedia welke veel Adware mee installeert, maar direct van de site van de fabrikant). Zoek gewoon niet de randen van het internet op.

Installeer een browser die extensies ondersteund en download o.a. Ublock Origin en Privacy Bagger om zooi, cookies en andere shit weg te houden. Zelfs in reclame banners kan malware zitten, zo bleek een tijd terug o.a. bij de Telegraaf:

https://www.google.nl/amp/www.nu.nl/internet/2903010/telegraafnl-verspreidt-malware.amp

Ik zit zelf momenteel nog bij Norton, maar das ook de laatste keer. Constant meldingen, niet automatisch willen scannen, traag bij scannen. Dat is bij McAfee of Kaspersky helaas niet veel anders.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 07:59
HetGezegde Gebruiker

En ook zeker niet, als je m koopt op iOS installeren, want dat is gewoon zonde van je licentie. De mogelijkheden die McAfee biedt zitten ook in iOS zelf.

En voor Android zie ik ook geen nut, want deze software gaat geen Stagefright o.i.d. oplossen. En als je verder wegblijft van losse APK bestanden, en alles uit de Play Store download, is er ook weinig aan de hand.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 12:12
HetGezegde Gebruiker

Is mijn vorige reactie verdwenen?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 12:26

Beste HetGezegde.

Wat is jou bron waar je vandaan hebt dat McAfee nog steeds zeer traag is?

Begin 2017 is de nieuwe engine gelanceerd. Deze heeft nauwelijks nog invloed op de prestaties.

Check de testen maar eens na ook wat betreft Windows Defender. ;-)

Beantwoorden

20 mei 2017 om 12:44
brancop Gebruiker

@Expert, en waar is jou bron van die testen dan?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 13:17
Spatfrak Gebruiker

https://www.av-test.org/en/compare-manufacturer-results/ denk ik,staat bovenin dat hij daar gecertificeerd is.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 14:02

Klopt Spatfrak. Dat is een goede onafhankelijke site om de prestaties te zien.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 09:13
rovago Gebruiker

Hoe lang is deze code geldig mijn oude loopt tot december.

Kan ik de nieuw code alvast ingeven en verlengt deze dan automatisch?

Beantwoorden

20 mei 2017 om 09:31

Goedemorgen Rovago,

Er zit geen tijdslimiet op het activeren. Let wel op dat je geen ander type product van McAfee geactiveerd hebt omdat anders de licenties naast elkaar komen te lopen. Gebruik je Total Protection al, dan lopen de licenties achter elkaar door.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 09:53
*Anne* Gebruiker

Weet de product expert ook hoe het komt als je Webadvisor gebruikt, dat deze steeds na scannen de zoekmachine veranderd in Yahoo/McAfee startpagina.Dat is zeer irritant.

Heb dit op meerdere pc/laptop en ook mijn zus die ergens anders woont en andere licentie heeft, heeft daar last van.

Ik heb de advisor uitgeshakeld.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 11:30

Hallo Anne,

Helaas kan ik je hier nu geen antwoord op geven.

Neem contact op met de servicedesk. Zij zullen je graag helpen hiermee.

Je kunt ze bereiken op:020-50 40 586

Bedankt ieder geval voor je feedback. Ik ga dit terug koppelen naar onze technische dienst.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 12:13
HetGezegde Gebruiker

Dat heet ongewenste reclame. Ofwel adware.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 14:55
drep Gebruiker

Komt vaak door een verkeerd vinkje bij installatie.. .

Beantwoorden

20 mei 2017 om 15:01
leo devriese Gebruiker

Vraagje,

ik had tot een maand of zo geleden een McAfee Internet Security pac aangekocht bij de aanschaf van mijn nieuwe PC. Ik was daar zeer tevreden over. Toen het abonnement verlopen was heb ik McAfee verwijderd en er staat nu een gratis Antivirusprogramma op waarvan ik NIET tevreden ben.

Kan ik huidig McAfee Total protection aanschaffen niettegenstaande ik een goede maand of zo mijn vorige McAfee niet verlengd heb? Of zou het kunnen dat ik problemen of een weigering krijg of zo?

Graag uw antwoord.

mvg

Beantwoorden

20 mei 2017 om 19:27

Beste Leo,

Je kan gewoon je bestaande account gebruiken en daar de productcode op activeren.

Bij installatie krijg je dan Total Protection.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 15:36
MonRoe Gebruiker

Even een vraagje, is dit een levering met de post of een digitale levering? Kan ik zelf nu de programmatuur al downloaden en krijg ik dan de licentie code per mail toegestuurd? Zou mij wel goed uitkomen, ga namelijk over een paar dagen met vakantie en wil voor die tijd mijn laptop opnieuw voorzien van beveiliging.

Beantwoorden

20 mei 2017 om 20:10
Moderator Paul Moderator

Beste MonRoe,

De licentiecode wordt naar verwachting op 24 mei 2017 per email toegestuurd.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

23 mei 2017 om 01:18
Petermans Gebruiker

Vandaag op 20 mei al een activatie code per e-mail ontvangen. Staat bij: let op, is niet onbeperkt geldig. Dat is andere koek dan hierboven door de McAfee-Expert beweerd is.

Die gaf volgens mij aan dat je gerust kon wachten tot je huidige licentie op McAfee ToTal Protection afloopt omdat er geen limiet aan die activatie zou zitten.

Hoe lang is die activatie code nu precies te gebruiken, zonder dat je het risico loopt dat het plots toch te laat is… ?

(Ik moet er eind deze maand in ieder geval 1 PC mee gaan verlengen; daar zijn de overige 4 van de 5 licenties qua einddatum dan ook aan gekoppeld, denk ik).

Maar concreet: hoelang heb je de tijd om te activeren met deze McAfee ToTal Protection activatie code, die is gekocht en ontvangen via iBOOD ?

Groeten!

Peter

Beantwoorden

23 mei 2017 om 09:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Peter,

Dit is een standaard tekst in de standaard mail die wij versturen bij een voucher. Deze tekst is niet correct. De informatie van de Expert wel.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

25 mei 2017 om 17:16
Petermans Gebruiker

Bedankt voor je reactie Bas.

Is duidelijk nu.

Mvg,

Peter

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.