27 september 2017 om 00:00
iBOOD

DeLonghi Espressomachine Magnifica

DeLonghi Espressomachine Magnifica

Voor de perfecte koffie kun je de maalgraad zelf instellen, net als de hoeveelheid koffie, de hoeveelheid water en zelfs de waterhardheid.

Specificaties

Merk: DeLonghi
Type: Magnifica S ECAM 22.110.B Espressomachine
Garantie: 2 jaar

• Verse koffie zoals jij het wil
  • Cappuccinosysteem, 13 maalstanden
  • Beste Koop, als Beste Getest (Consumentenbond)

Geschikt voor koffiebonen en gemalen espressokoffie
Mogelijkheid om 2 kopjes te zetten met slechts 1 maling
Instelbare maalgraad: geïntegreerde duurzame, conische koffiemolen met 13 maalstanden
Instelbare koffiehoeveelheid van 7 tot 14 g
Instelbare waterhoeveelheid
Instelbare waterhardheid
Voorwelling
Variabele hoogte-instelling van de uitloopopeningen van 86 tot 142 mm
Automatische uitschakeling
Teller voor het aantal gezette kopjes koffie
Thermoblock voor het bereiden van een espresso met een ideale en constante temperatuur
Afsluitbaar bonenreservoir voor het behoud van het aroma
Indicatie koffiedikbakje vol na 14 kopjes koffie of nadat het apparaat 72 uur gebruikt wordt
Uitneembare zetgroep, waterreservoir (1,8 l) en lekbakje
Automatisch ontkalkings- en reinigingsprogramma
Mogelijkheid om kopjes boven op het apparaat te plaatsen
Energiespaarstand en stand-by stand
Rapid Cappuccino: schuim de melk op onmiddellijk na het zetten van een kopje espresso
Aan/uit knop achter op het apparaat om de stroom volledig uit te schakelen
Automatische uitschakeling
Capaciteit bonenreservoir (g):250
Kopjeshouder
Koffie-uitloopopening min/max (mm):86/142
Selectie voor 1 kopje
Selectie voor 2 kopjes
Waterfilter
Netspanning (V~Hz):220/240~50/60
Opgenomen vermogen (W):1450
Pompdruk (bar):15
Afmetingen (bxdxh):23,8 x 43,0 x 35,1 cm
Gewicht: 9 kg

27 september 2017 om 00:17
daandavidsz Gebruiker

*knip*

Edited by: Paul en Bas
voeg je nog even de directe link toe? dan is het duidelijk of het om het identieke product gaat :)

Beantwoorden

27 september 2017 om 00:25
Sneezy Gebruiker

Heb deze machine in huis. Voor dit geld echt een prima machine. *knip*

Edited by: Paul
jouw link verwijst naar de 20.110B terwijl iBOOD de 22.110B aanbiedt

Beantwoorden

27 september 2017 om 08:54
Christiaanzwll Gebruiker

Ach ja, alleen een ander kleurtje…. Beetje kinderachtig om de link dan weg te halen.

De Delonghi ECAM 22.110 behoort tot de Magnifica familie. Technisch gelijke modellen zijn de ECAM 21.117 B, ECAM 21.117 SB, de ECAM 22.110 SB en ECAM 22.110 B. De modellen verschillen in hun kleurstellingen.

Edited by: Paul
niet alleen een ander kleurtje (B of SB) wat ook voor prijsverschil kan zorgen, maar ook een ander typenummer (20.110 vs 22.110)

Beantwoorden

27 september 2017 om 09:24
Moderator Bas iBOOD Moderator

Prijsvergelijkingen mogen op ons forum enkel met een directe link naar een geheel identiek product. Daarom heeft Paul de vergelijking weggehaald.

Beantwoorden

27 september 2017 om 00:26
sanderica Gebruiker

En onterecht een predicaatje van de Consumentenbond gebruiken ook nog…

Beantwoorden

27 september 2017 om 07:37
sybje Gebruiker

Volgens de test komt deze als beste uit de test: DeLonghi ECAM 650.75.MS Prima Donna Elite

Het betreft hier de selectie volautomatische koffiemachines. Ibood kunnen jullie aangeven in welke test de machine die nu aangeboden wordt als beste uit de test komt?

Beantwoorden

27 september 2017 om 08:55
Christiaanzwll Gebruiker

Het was beste getest maart 2016….

Beantwoorden

27 september 2017 om 10:15

@Sanderica: Waarom onterecht?

@Sybje: Het bericht van Christiaan is correct.

Beantwoorden

27 september 2017 om 23:56
sanderica Gebruiker

@Bas. Check de site van de consumentenbond voor de regels omtrent predicaatgebruik van hen. Dit predicaat is 1,5 jaar oud!

Mag toch als bekend verondersteld worden bij een retailer als er gebruik gemaakt wordt van predicaten als deze.

Beantwoorden

27 september 2017 om 00:42
Jammy67 Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

27 september 2017 om 00:48
jeroen.landzaat Gebruiker

Bij deze de juiste Amazon link, toch echt 3 tientjes goedkoper https://www.amazon.de/dp/B00400OMU0/ref=cm_sw_r_other_apa_KHTYzbXZJ6F45

Beantwoorden

27 september 2017 om 08:52
sjorsng Gebruiker

Betekent dit dat de ibood advertentie prijs nog wordt aangepast (mits die amazon link gevalideerd is)?

Beantwoorden

27 september 2017 om 09:26

We kunnen onze prijs helaas niet verder verlagen.

Beantwoorden

27 september 2017 om 02:52
whiplash963 Gebruiker

NIET DOEN … Als je koffie buitenshuis niet meer wilt drinken. Supergoed apparaat, lekkere koffie  schuimer functie gebruik ik niet vaak tot nooit maar werkt wel goed.

Apparaat heeft twee nadelen :

Koffie drinken bij vrienden, of op straat  is wat lastiger als je thuis zo een apparaat hebt staan

Je moet hem relatief vaak ontkalken maar komt misschien omdat mijn vriendin en ik vaak koffie drinken.

Derde nadeel : op vakantie meenemen gaat niet zo gemakkelijk.

Kortom hou je van simpele lekkere zwarte koffie ( dus geen macchiatto en etc) en past dit binnen je budget zeker doen.

Beantwoorden

27 september 2017 om 10:18
K.vermeer Gebruiker

Hahahah dit is de meest negatieve aanprijzing die ik de laatste tijd gelezen heb :p MAar bedankt voor het delen, ik ga er voor!

Beantwoorden

27 september 2017 om 12:52
Christiaanzwll Gebruiker

Ik geef m gelijk hoor. Helemaal als je je bonen in een speciaalzaak haalt. Dan pas proef je hoeveel verschillende smaken koffie er zijn. Als de onze morgen kapot gaat dan staat er erg snel een nieuwe.

Beantwoorden

27 september 2017 om 06:17
fgeer Gebruiker

Wat is het stroomverbruik in rust / stand-by zeg maar?

Beantwoorden

27 september 2017 om 07:34
biggelab Gebruiker

Apparaat schakelt zichzelf automatisch na 3 uur stand-by uit.

Beantwoorden

27 september 2017 om 08:49
Christiaanzwll Gebruiker

Bij mij gaat ie na een uur of zo uit. Er zit ook een schakelaar aan de achterzijde als je 100 procent geen stroom wil verbruiken. Ik vind het een top apparaat.

Beantwoorden

27 september 2017 om 10:12
NielsBleu Gebruiker

De stand-by stand is in te stellen, per 15 minuten..

Ik heb dit apparaat nu ongeveer een jaar staan, doet het prima, zet lekkere koffie. Moet relatief vaak ontkalkt worden, maar da’s een kwestie van het programma even doorlopen.

Beantwoorden

27 september 2017 om 08:13
mavical Gebruiker

Ik heb intussen twee machines gehad. Koffie zetten gaat echt prima. Ontkalken makkelijk. Echter beide machines kregen na ongeveer 22 maanden lekkage. Duurzaamheid was en is dus een probleem. Intussen overgestapt op een ander merk.

Beantwoorden

27 september 2017 om 08:15
mavical Gebruiker

Wat ik nog vergeten ben om te vermelden dat vrienden van ons hetzelfde apparaat hadden en eveneens tegen dezelfde lekkage aanliepen.

Beantwoorden

27 september 2017 om 08:47
Christiaanzwll Gebruiker

Ik heb m nu een jaar. Tot nu toe geen problemen. Ik hou je punt in mijn achterhoofd.

Beantwoorden

27 september 2017 om 11:58
HenkvdVelden Gebruiker

Welk merk & Model heb je nu dan?

Beantwoorden

27 september 2017 om 09:00
BoomTjak Gebruiker

Onlangs heeft precies deze bij mij thuis de geest gegeven na 4jr trouwe dienst. Perfecte koffie, goeie temperatuur, relatief stil, makkelijk te reinigen en geen onnodige liflafjes: gewoon een goeie bak pleur! Echter, zit nu met een kapot apparaat waarvan de economische levensduur is vastgesteld op 3jr. Ik heb dus al best mazzel met mijn 4jr maar vind t toch redelijk forse afschrijvingen. Zeker gezien het feit dat mijn retro opdrip koffiezettert toch al meer dan 10jr meegaat. Koffie een 10, duurzaamheid een 5.

Beantwoorden

27 september 2017 om 09:57
DrPieper Gebruiker

*knip*

Edited by: Esther

Prijsvergelijkingen mag enkel als het gaat om een identiek product. Zie de link van P-cool :)

Beantwoorden

27 september 2017 om 10:17

Voor meer informatie over de getoonde adviesprijs verwijs ik je graag naar onze blog (klik).

Beantwoorden

27 september 2017 om 10:28
P-cool Gebruiker
27 september 2017 om 10:23
RonaldR Gebruiker

*knip*

Edited by: Esther

Prijsvergelijkingen mag enkel als het gaat om een identiek product. Zie de link van P-cool :)

Beantwoorden

glazencrib Gebruiker

Als je meer wilt betalen, dan moet je zeker daar bestellen … ?

Beantwoorden

Copylex Gebruiker

Ik heb hem net besteld via de Amazon link, 278euro als je hem afhaal bij een DHL punt, verzendtijd 2 a 3 werkdagen. Link is dus prima

Beantwoorden

27 september 2017 om 11:14
Wally1969 Gebruiker

Succes met je garantie afhandeling, mocht dit nodig zijn!

Beantwoorden

27 september 2017 om 11:13
maris89 Gebruiker

Zo goedkoop is dit niet. Bij de menig internet shop goedkoper.

Beantwoorden

27 september 2017 om 11:32
gijsberg Gebruiker

Wij  hebben het koffiezetapparaat nu meer dan een jaar. Wij zijn er blij mee, vraagt niet al te veel onderhoud als je een paar improvisaties gebruikt. Dit apparaat is zeker een aanrader.

Tips

1. LET OP

Wanneer je dit apparaat aanschaft staan de fabrieksinstellingen op Hard Water. Pak de handleiding erbij om het goed in te stellen. Hier heb je later veel profijt van. Hoef je ook niet zo vaak te ontkalken. Volg de instructies tot op de letter! Mensen geven als recensie dat het apparaat veel water gebruikt (die hebben de instructie niet doorgelezen).

2. Gebruik bonen. Het is mogelijk gemalen koffie te gebruiken, maar gebruiksvriendelijk is dit niet. Je apparaat kan hier stuk door gaan en vervuild door raken.  Gebruik ook geen “vette” bonen. Dit zijn vaak van die kilo knallers aanbiedingen.

3. Je hebt een lekbakje, maar als je zo nu en dan koffie zet komt er schimmel in. Als oplossing hebben wij een leeg kopje eronder staan. Bij het opstarten en bij het uitzetten spoelt de machine. Dit komt nu in het kopje dat je direct leeg kan gooien. Scheelt veel onderhoud!!

4. In het residubakje waar de gemaalde bonen inkomen stop er een keukenpapiertje in. Ondanks dat er mooie blokjes van gemalen koffiebonen inkomen willen ze aan de onderkant blijven plakken. Negeer je dit, gaat het schimmelen. Een stukje keukenrol is voor ons de oplossing.

Beantwoorden

27 september 2017 om 12:55
Christiaanzwll Gebruiker

Aanvulling punt 3. Bij opstarten apparaat alvast je kopje eronder zetten. Door het hete water warmt je kopje al voor. Krijg je (nog) hetere koffie. Wel ff leeggooien voor je op de knop drukt hè….

Beantwoorden

27 september 2017 om 23:09
triman Gebruiker

Il snap je punt 1 niet helemaal. Mensen geven aan dat ie veel water gebruikt? Bij het spoelen of bij het zetten van de koffie? Dat laatste is natuurlijk in te stellen.

Beantwoorden

27 september 2017 om 11:48
decki Gebruiker
27 september 2017 om 13:40
sailor_ej Gebruiker

prima apparaat, heb deze nu 1,5 jaar in gebruik.
af en toe ontkalken (even je water hardheid nakijken) en een bakje om het eerste water op te vangen als hij spoelt is een prima oplossing.
prijzen liggen nu al zo’n 2 jaar rond de €300,00 Dit is niet echt een  iBood aanbieding.
heb ondertussen zeker zo’n 20 soorten bonen uitgeprobeerd. Daar is de meeste smaak en variatie te behalen.

Beantwoorden

27 september 2017 om 18:02
Paultje123 Gebruiker

Ja, zonder bonen is de koffie zo slap

Beantwoorden

27 september 2017 om 19:05
jannus57 Gebruiker

Heb dit apparaat nu ruim drie jaar. Tot op heden geen problemen. 1 keer per maand ontkalken in ons geval, is zo gepiept. Zou m zo weer kopen. Voor dit geld een top apparaat.

Beantwoorden

27 september 2017 om 19:11
Aficior Gebruiker

Bedankt voor jullie commentaar. Op basis daarvan heb ik er ook eentje besteld.

Beantwoorden

27 september 2017 om 20:10
Roello Gebruiker

beste allemaal bij de whekamp is deze machine €279,-  dus ibood, geen allerbeste deal toch ??

Beantwoorden

27 september 2017 om 21:25
Moderator Paul Moderator

Hallo Roello,

Bij Wehkamp betaal je €279 voor model 20.110B terwijl de 22.110B van deze dagdeal bij hen €338 kost. [bron]

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.