23 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

DeLonghi Espressomachine Magnifica

DeLonghi Espressomachine Magnifica

Met de Delonghi Magnifica stel je de smaak van je favoriete koffie snel en gemakkelijk naar eigen wens in.

Specificaties

Merk: DeLonghi
Type: Magnifica S ECAM 22.110.B Espressomachine
Garantie: 2 jaar

• Verse koffie zoals jij het wil
  • 13 verschillende maalstanden
  • Beste Koop en als Beste Getest

Geschikt voor koffiebonen en gemalen espressokoffie
Mogelijkheid om 2 kopjes te zetten met slechts 1 maling
Instelbare maalgraad: geïntegreerde duurzame, conische koffiemolen met 13 maalstanden
Instelbare koffiehoeveelheid van 7 tot 14 g
Instelbare waterhoeveelheid
Instelbare waterhardheid
Voorwelling

Variabele hoogte-instelling van de uitloopopeningen van 86 tot 142 mm
Automatische uitschakeling
Teller voor het aantal gezette kopjes koffie
Thermoblock voor het bereiden van een espresso met een ideale en constante temperatuur

Afsluitbaar bonenreservoir voor het behoud van het aroma
Indicatie koffiedikbakje vol na 14 kopjes koffie of nadat het apparaat 72 uur gebruikt wordt
Uitneembare zetgroep, waterreservoir (1,8 l) en lekbakje
Automatisch ontkalkings- en reinigingsprogramma
Mogelijkheid om kopjes boven op het apparaat te plaatsen

Energiespaarstand en stand-by stand
Rapid Cappuccino: schuim de melk op onmiddellijk na het zetten van een kopje espresso
Aan/uit knop achter op het apparaat om de stroom volledig uit te schakelen
Automatische uitschakeling
Capaciteit bonenreservoir (g): 250

Kopjeshouder
Koffie-uitloopopening min/max (mm): 86/142
Selectie voor 1 kopje
Selectie voor 2 kopjes
Waterfilter

Netspanning (V~Hz): 220/240~50/60
Opgenomen vermogen (W): 1450
Pompdruk (bar): 15

Fysieke eigenschappen
Afmetingen (bxdxh): 23,8 x 43,0 x 35,1 cm
Gewicht: 9 kg

23 oktober 2017 om 00:16
postbuz Gebruiker

*snap*
Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 00:24
Moderator Paul Moderator

Je mag het gerust laten weten als het identieke product elders goedkoper is, maar dan wel voorzien van een directe link zodat duidelijk is dat het om hetzelfde product gaat.

Let dus op dat je vergelijkt met model 22.110B in de zwarte uitvoering (en niet per abuis met bijv. model 20.110B)

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 00:29
Flitzer Gebruiker

Bij Amazon.de wordt dit zwarte model 22.110.B voor in totaal 273.41 Euro (21% BTW) geleverd. En ja, de service is daar prima.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 01:24
TonG Gebruiker

Eh..Paul…kun je ons het verschil noemen tussen de twee modellen? Volgens mij zijn ze exact hetzelfde….

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 06:43
psvnr1 Gebruiker

TonG,

Verschil is de kleurstelling. Bv een zwarte knop ipv zilvergrijs. Verder een top apparaat hoor. Had hem laatst voor 285.- bij Expert.(met zwarte knop)

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 13:18
TonG Gebruiker

Ja, zag het. Volgens mij is het enige verschil de kleur van de voorkant van de knop. Oei, dat is wel een dilemma hoor :)))

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 19:53
JB87 Gebruiker

Aanbieding valt tegen, bij Expert kun je hem (en  andere modellen) bestellen met 20% korting:

https://view.publitas.com/expert/expert-week-43-1/page/6

Edited by: Paul
die actie is pas op 31 oktober en er staat nu nog niet aangegeven welke modellen binnen de actie vallen

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 00:42
sanderica Gebruiker

Het predikaat van de Consumentenbond is inmiddels ruim 1,5 jaar oud en dus misleidend! Het gebruik van predikaten is aan regels gebonden, deze advertentie voldoet hier niet aan.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 02:04
postbuz Gebruiker

Er is niets misleidends aan. De vermelding is volstrekt duidelijk: Beste koop in mrt 2016. Niemand zegt dat er sinds die tijd mogelijk geen betere koop predikaat is geweest. Als ze mrt 2016 hadden weggelaten, had je een terecht punt. Nu is het een volstrekt onzinnige opmerking. Excusez le mot.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 20:12
Jellyhead Gebruiker

Er staat gewoon beste koop mrt 2016. Hoe kan het misleidend zijn als het er duidelijk bij staat

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 01:58
postbuz Gebruiker

@Paul & @Flitzser: Ik wist niet een link mocht, maar die bedoel ik inderdaad.  Vandaar ook mijn opmerking over een “uiterst betrouwbaar adres”. Dat is dus een gevolg van het net, de wereld wordt kleiner…  Dat is wat mij betreft een prima alternatief voor Nederlandse aanbieders. Moet er eens iets terug, gewoon gratis via de PostNL. Een voordeel van de kleiner wordende wereld :-)

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 10:11
Moderator Bas iBOOD Moderator

Een link moet zelfs, om je stelling te onderbouwen :-) Hiermee kun je bewijzen dat een product ergens inderdaad goedkoper is en hoeven wij niet te zoeken.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 06:55
Jonas1985 Gebruiker

Goed apparaat zo te lezen op het world wide web ! Maar jammer dat de prijs niet zo scherp is. Voor die 15 euro ga ik het niet doen :-)

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 07:37
Pasver Gebruiker

Inderdaad een zielige aanbieding, heb het apparaat (super ding laat dat voor geïnteresseerde zeker niet tegen houden) al dik 2 jaar en toen al onder de €300. Die adviesprijs is ook van eerste uitgaven van dit product???

Als jullie de aanbieding aanscherpen hoor ik het graag, die van mijn ouders is net stuk.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 07:54
magnex Gebruiker

Hoe zit het met het stroomverbruik van dit apparaat ? Hoelang moet je wachten eer je uw eerste tas koffie kunt zetten en blijft het apparaat dan de hele dag aan in Ecostand ?

Nu zetten wij ongeveer drie kannen koffie per dag (+/- 25 tassen) gaat dit apparaat dan veel meer kosten qua elektriciteit ?

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 10:33
moredruid Gebruiker

Ecostand: instelbaar op 15 min, 30 min, 1, 2 of 3 uur. Dan schakelt het toestel zich uit.

Gebruiksklaar: pakweg 15-20 seconden vanuit koude start.

Vergelijk met een percolator/koffiekan is lastig. Laat je je koffiezetapparaat de hele dag aan staan? Of giet je de koffie in een thermoskan. Daar bespaar je veel mee. Het zal wellicht wat meer stroom verbruiken, maar daarvoor krijg je wel elke keer een kop verse koffie en heb je waarschijnlijk minder verspilling (je gooit nooit een oude klets koffie weg).

Ik heb ‘m al sinds mei 2014 en ben er hartstikke blij mee. Destijds gekocht in DE voor € 288,95 incl. bezorging.

Ik zie dat ie erg waardevast is, iBood rekent 2,5 jaar later € 0,05 minder!

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 09:01
C110 Gebruiker

Op foto staat de grijze grote knop en waarschijnlijk een heel oude foto van eerste model.

Als je naar foto,s kijkt op google is de knop bijna altijd in chroom dus de grote ronde knop

Maw graag juiste foto plaatsen aanbieder want ik denk dat hier ook weeral een foute foto gezet is

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 09:21
CountDis Gebruiker

Volgens de reviews een goed apparaat, vind de prijs voor een ibood alleen niet al te scherp. Dus ik kijk rustig nog eens verder.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 09:55
IVIod_Gino Gebruiker

Dus waarom zou ik hem hier duurder kopen?

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 10:24
arjanjaspers Gebruiker

Vorig jaar bij expert gekocht, meer voor betaald maar zeker geen spijt van. Super apparaat, doet wat hij moet doen. Het ontkalken is alleen wel een tijdrovende klus, ben je zo 45 minuten mee bezig. Los daarvan is het echt aan te bevelen. Zelf drink ik geen koffie met melk of cappuccino, dus voor half automaat waar deze in valt is het een goed apparaat.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 15:03
Christiaanzwll Gebruiker

….waarvan 35 minuten wachten en het apparaat het werk laten doen.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 11:11
Rustyb Gebruiker

*snap*

Apparaat is zeker een aanrader vorige 8 jaar mee gedaan strakke bak kan je er mee zetten.

Mvg R

Edited by: Bas iBOOD
Prijsvergelijkingen mogen enkel met een directe link naar een identiek product.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 11:57
alweer-een-Henk Gebruiker

Inderdaad een prima apparaat, heb precies dezelfde anderhalf jaar geleden gekocht voor € 330. Elke dag heel intensief in gebruik en nog nooit een probleem mee gehad. Nieuwe gasten zijn altijd verbaasd over mijn lekkere koffie (ligt natuurlijk ook wel aan de bonen). Echt een aanrader dus. Paar tipjes:

(1) Laat er voor het voor- en naspoelen altijd een los kommetje in staan, is makkelijker want dan hoef je de uitlekbak veel minder vaak leeg te gooien.

(2) Gebruik voor opschuimen cappucinos geen volle maar halfvolle melk die je eventjes hebt voorverwarmd in de magnetron, geeft beste resultaat.

(3) @arjanjaspers: Ontkalken hoeft helemaal niet als je nooit gewoon kraanwater in gooit, maar altijd gefilterd water uit een Brita filterkan. Dan kun je (zie handleiding) de ontkalkingswaarschuwing ook in de allerlaagste stand zetten: geen gedoe meer, en ook goed voor de levensduur van de machine. Mijn dagelijks gebruikte Magnifica heb ik in die anderhalf jaar zo nog nooit hoeven ontkalken (wel om de paar maand eventjes de hele zetgroep uitspoelen).

Nogmaals, dit keer bij iBood misschien nog geen superscherpe prijs (daar zal je nog een jaartje op moeten wachten denk ik) maar wel een super apparaat.

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 15:05
Christiaanzwll Gebruiker

Ik gebruik het water dat verbruikt word tijdens het opstarten om de kopjes voor te verwarmen. Krijg je in eco stand gratis warmere koffie…. En bij het uitschakelen idd even een kopje eronder

Dan hoef je de opvangbak niet te legen

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 13:56
dannx1986 Gebruiker

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de 20.110.B en 22.110.B? Ik kan het online nergens vinden.

Gr. Danny

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 15:59
TonG Gebruiker

Alleen de kleur van de voorkant van de draaiknop. Verder niets…

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 16:06
TonG Gebruiker

Beste iBood, deLonghi biedt bij dit apparaat 2 jaar garantie AAN HUIS. Geldt dat ook voor aankoop via iBood?

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 17:12
TonG Gebruiker

Beste iBood, we zijn inmiddels ruim een uur verder, daarom nogmaals de vraag: geldt de zogeheten on site garantie ook voor aankopen via jullie?

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 17:23
Moderator Paul Moderator

Beste TonG,

iBOOD levert alleen de standaard verkopersgarantie. Voor de on-site garantie van DeLonghi zul je de aankoop waarschijnlijk moeten registreren bij DeLonghi. Die specifieke informatie is niet bij mij bekend. 

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

23 oktober 2017 om 19:13
TonG Gebruiker

@Paul: ik interpreteer dit antwoord als: Nee, geen on-site garantie. Want als het wel zo zou zijn, zou die informatie heus wel bekend zijn bij iBood en zou dit bevestigd worden. En als de informatie echt niet bekend is bij iBood zijn het daar luie donders die te beroerd zijn om hun werk goed te doen.

Edited by: Paul
je mag het interpreteren als: eventuele on-site garantie verloopt niet via iBOOD
(en probeer eens wat vriendelijker te reageren)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.