25 oktober 2017 om 00:00
iBOOD

Panasonic Multi-Flex Scheerapparaat + Accessoires

Panasonic Multi-Flex 3D Incl. Accessoires

Geen enkele baardhaar is veilig als een Panasonic Scheerapparaat met 3 Messen en Multi-Flex 3D Kop in de buurt komt.

Specificaties

Merk: Panasonic
Type: Multi-Flex 3D (ES-LT6N-S811)
Garantie: 2 jaar

• Krachtig: verliest geen vermogen
  • Multi-Flex 3D: Gladder scheren
  • Zachter voor de huid

Multi-Flex Scheerkop: Flexibele scheerkopbewegingen voor een beter volgen van de gezichtscontouren, een dichter huidcontact en een gladdere scheerbeurt

3-messig Scheersysteem: twee onderscheidende foliepatronen werken in combinatie om iedere haar te vangen en af te scheren
Scheersensor scant de dikte van de baard op het gezicht en past het vermogen hierop aan, zo werkt hij harder op dikkere stukken en minder hard waar de baard dunner is; dit is ook beter voor de huid
Krachtige 13,000 cpm lineaire motor: verliest geen vermogen en helpt iedere haar te scheren, ook in bakkebaarden en in zware baarden
High-Class Metalen Design
Een setje met extra folie en snijmes worden meegeleverd

Let op: dit is een UK product, een EU adapter wordt meegeleverd.

25 oktober 2017 om 07:29
marcobink Gebruiker

Ik heb hem inmiddels een tijdje, prima scheerapparaat!!

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 11:31
mrbasm Gebruiker

Hi Marcobink,

hoe lang doe je gemiddeld met een set folie en snijmes, koop je deze apart of is dit een set en wat kosten deze?

kan je hiermee ook nat scheren?

alvast bedankt

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 11:32
mrbasm Gebruiker

nog 1 vraag hoe lang gaat de batterij mee ?

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 13:24
sls500 Gebruiker

Batterij gaat zo een 20 scheerbeurten mee. Nat scheren is mogelijk, werkt simpel.

Nieuw setje accessoires bestel je hier: http://shop.panasonic.nl/WES9015/WES9015Y1361,nl_NL,pd.html.

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 14:40
mrbasm Gebruiker

Bedankt ik ga het bestellen

Beantwoorden

28 oktober 2017 om 17:27
WimX69 Gebruiker

En wat heb jij ontvangen? Eentje met EU-poer en ook geen extra messen/folie set?

Beantwoorden

29 oktober 2017 om 10:17
mrbasm Gebruiker

Klopt ik heb ook geen extra mesje/folie set gekregen wel een eu-stekker

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 08:59
kavinovic Gebruiker

Inmiddels ben ik een half jaar in het bezit van de Philips one blade. Scheert wel ók, maar niet zo strak als een scheermes. Daarbij moet je de mesjes (a 15/10 euro) redelijk veel vervangen.

Iemand ervaring met beide? Hoe is het scheer resultaat, moet je messen vervangen of niet?

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 09:58
Zyberbood Gebruiker

Ik heb een vergelijkbaar model nu al zo’n 8 jaar in gebruik, vorig jaar de messen vervangen. Doet het nog steeds prima, maar ook de batterij is nog goed, trilt zo hard dat hij het haar verpoederd en daardoor geeft geen irritatie geeft. Ik heb laatst een Philips scheerapparaat mogen testen maar vind mijn Panasonic fijner. Heb geen ervaring met de one bladeren. Ik vind ndit een goeie deal, maar erop ebay kosten deze 140 euro en vergelijkbare types in Nederland rond de 150-170 euro. En mooi meegenomen dat je een extra setje messen en folie krijgt, zoiets kost al gauw 35 euro.

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 10:02
Zyberbood Gebruiker

Sorry voor de typos, beetje snel op mijn mobiel getypt..

Beantwoorden

28 oktober 2017 om 16:40
WimX69 Gebruiker

Geen extra messenset bijgeleverd. De power adapter is gewoon EU. Ze voegen er wel een UK-EU ding erbij dat dus voor niets nodig is.

Bas, ik wacht op antwoorden.

Beantwoorden

29 oktober 2017 om 10:30
mrbasm Gebruiker

De power adapter is smaller dan de standaard wat er hebben in NL, past niet bij mij in de stekker moet dus nog wel een tussenstuk tussen komen om op te laden. Ik ben reuze benieuwd hoe iBOOD dit gaat oplossen.

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 11:18
kavinovic Gebruiker

Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Wordt dit model niet in nl verkocht? Ik kan het niet vinden op tweakers of kieskeurig…

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 15:56
Zyberbood Gebruiker

Inderdaad niet in Nederland leverbaar. Jammer dat ze weinig foto’s plaatsen op de ibood site. Zo heeft deze volgens mij ook een pop-up trimmertje, wel zo handig als het wat langer is. Staat niet bij de specs op Ibood. Meer info op hun websitestuk duidelijker: http://www.panasonic.com/uk/consumer/personal-health-care/mens-shavers/es-lt6n.html

Beantwoorden

25 oktober 2017 om 16:25
mrbasm Gebruiker

Bedankt had deze ook al gevonden staat idd veel meer informatie op de Panasonic site

Beantwoorden

28 oktober 2017 om 16:16
WimX69 Gebruiker

Vandaag ontvangen: DIKKE LEUGENS :GEEN extra messensetje. OP de doos staat wel UK, maar de adapter is gewoon EU. Er zit wel een UK-adpater bij die ik blijkbaar toch niet nodig heb. Ik heb dit ding besteld omwille de extra messenset.

Beantwoorden

28 oktober 2017 om 16:43
WimX69 Gebruiker

Het feit dat er een voeding bijzit betekent dus dat de doos werd geopend. In welke mate zijn we dan zeker dat dit om een nieuw product gaat?

Ik heb screenshots gemaakt van deze aanbieding, kwestie dat de text nadien niet aangepast.

Ofwel levert Ibood de extra set oftewel geven ze me 35€ terug

Beantwoorden

28 oktober 2017 om 17:40
schepens.aerts Gebruiker

Vandaag ook ontvangen zonder extra messensetje Ibood op de hoogte gebracht wacht op antwoord.

Met de voeding wel opletten is wel degelijk UK stekker.

Beantwoorden

28 oktober 2017 om 18:37
WimX69 Gebruiker

Bij mij gewoon EU stekker. Maar er zit wel een UK/EU adapter apart bij.

Beantwoorden

28 oktober 2017 om 17:46
gvv Gebruiker

Ook ik geen extra scheerkop!

Beantwoorden

28 oktober 2017 om 18:31
WimX69 Gebruiker
29 oktober 2017 om 00:18
Moderator Paul Moderator

Beste iBOODers,

Om het probleem van de ontbrekende setjes met folie en snijmes op te kunnen lossen wil ik jullie vragen om via Mijn iBOOD een serviceverzoek (Verkeerde levering) in te sturen. Daarnaast zal ik er ook intern melding van maken, zodat het snel opgepakt zal worden.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

29 oktober 2017 om 14:15
WimX69 Gebruiker

Hoe is het mogelijk dat dit exact 1 jaar na de vorige promotie weer is gebeurd?

Beantwoorden

29 oktober 2017 om 15:01
Bervth Gebruiker

Benieuwd hoe lang het gaat duren eer we onze extra messenset hebben.

Beantwoorden

1 november 2017 om 08:11
WimX69 Gebruiker

Zelfs het melden van een serviceverzoek (verkeerde levering) wil niet eens lukken. We zijn al bijna een week verder.

Beantwoorden

1 november 2017 om 08:56
Moderator Dees Moderator

Hallo Wimx69,

Ik begrijp dat het doen van een serviceverzoek (verkeerde levering) niet lukt.
Probeer het eens via mijn iBOOD, andere vraag.
Als je daar uitlegt wat het probleem is, helpen ze je zo verder.

Groetjes,
Dees

Beantwoorden

2 november 2017 om 11:03
mrbasm Gebruiker

@ibood ik heb nog steeds geen terugkoppeling op mijn serviceverzoek, hoe gaan we dit nou oplossen ???

Beantwoorden

3 november 2017 om 21:41
WimX69 Gebruiker

Oplossen? Ze geven je een bonnetje van 5€ dat bovendien snel vervalt en waar je niets aan hebt dus. Ibood beschouwd je als een ezel waar ze een worteltje voorhouden.

HIer klacht indienen:

http://economie.fgov.be/nl/geschillen/klachten/waar_hoe_klacht_indienen/#.WfzOl5Rb6Uk

Beantwoorden

3 november 2017 om 14:49
Bervth Gebruiker

Net een mail binnengekregen dat we de extra mesjes niet meer krijgen. Een kortingsbon van 5 EUR in de plaats. Shame on you ibood!

Beantwoorden

3 november 2017 om 18:19
WimX69 Gebruiker

Inderdaad, contract is contract. Alsof indien we het terugsturen geen schade hebben geleden: verlof nemen om pakje in ontvangst te nemen. De moeite doen om het dan terug te sturen.

En geen verklaring waarom het exact 1 jaar later weer is gebeurd.

Beantwoorden

3 november 2017 om 19:51
rolly61 Gebruiker

SCHANDALIG! Dit is blijkbaar al de 2e keer dat ze dit flikken. Een mail waarop je niet kunt reageren en afgescheept worden met een bon van EUR 5 te besteden bij Ibood. Leuke sigaar uit eigen doos. Een messenset is minstens EUR 30 waard! Dit is misschien een “leuke”  case voor Kassa of Radar? Hele slechte klantenservice. Misschien moeten we maar massaal ons (gebruikte) apparaat terugzenden? Deze nepaanbiedingen worden bewust gedaan. Hele nare manier van zakendoen. Ik verwacht een beter aanbod van Ibood, anders was dit de laatste keer dat ik er iets heb besteld en zal anderen ook afraden hier iets te bestellen.

Beantwoorden

3 november 2017 om 20:55
mrbasm Gebruiker

Ik heb het mailtje ook ontvangen, echt schandalig dat ze dit flikken ik heb hier echt geen woorden voor !

Beantwoorden

3 november 2017 om 21:06
WimX69 Gebruiker

En ze hebben dat vorig jaar ook geflikt, maar toen hebben ze het toch nog opgestuurd. Misschien Ibood.be in gebreke stellen en via de handelsrechtbank het opeisen?

Beantwoorden

3 november 2017 om 21:10
WimX69 Gebruiker

Beste is misschien dat we allemaal onze gebruikte toestellen terugsturen, pakket niet conform hetgeen ze beloofd hebben te sturen.

Beantwoorden

3 november 2017 om 20:49
schepens.aerts Gebruiker

Ibood,

de site is Belgisch en moet voldoen aan de belgische normen.

het consumptiegoed moet beantwoorden aan het begrip “overeenstemming met de overeenkomst”.

dus na leveren van het messen setje.

Beantwoorden

3 november 2017 om 21:17
WimX69 Gebruiker
4 november 2017 om 19:17
Moderator Paul Moderator

Hallo Wim,

Je mag uiteraard je mening geven, maar het forum volspammen met uitingen over bedrog en misleiding is iets anders. Zulke onjuiste beweringen vallen onder smaad. Er is iets misgegaan, maar er is niet bewust iets anders voorgehouden om klanten op het verkeerde been te zetten.
Je hebt via de klantenservice een oplossing aangeboden gekregen. Als je het daar niet mee eens bent, kun je dat aangeven in een reactie op de ontvangen email.

Daarom heb ik een aantal van je berichten van het forum verwijderd.

Vriendelijke groet, Paul

Beantwoorden

3 november 2017 om 22:03
WimX69 Gebruiker

Dat ze bij de volgende aanbieding van dit toestel onmiddellijk een link zetten naar dit forum topic, dan gan zouden we tenminste niet meer in deze frauduleuze en misleiden zaken intrappen.

Beantwoorden

3 november 2017 om 23:20
mrbasm Gebruiker

€5 korting terwijl de niet geleverde accesoires €34 waard zijn

http://shop.panasonic.nl/WES9015/WES9015Y1361,nl_NL,pd.html

Dit is gewoon oplichting !!!

Beantwoorden

4 november 2017 om 07:35
rudi_verelst Gebruiker

Bij mij ook geen extra mesjes geleverd, krijg ook 5 eur bij volgende bestelling. Eind 2016 zelfde verhaal, dit is gewoon bedrog en ga dit dan ook posten op alle sociale media als er geen oplossing komt voor alle gedupeerde.Dit is pure oplichting !!! en moet stoppen

Beantwoorden

9 november 2017 om 16:20
mrbasm Gebruiker

Ik krijg zojuist een e-mail van iBood , indien je besluit om de scheerapparaat te houden krijg je bovenop de coupon code € 5 die vorige week werd aangeboden nu een compensatie van € 16.45 wat op je rekening wordt gestort, hier hoef je niks voor te doen ! Je krijgt dus € 5 + € 16.45 = € 21.45 ter compensatie voor de niet geleverde accessoires, ik kan hier wel mee leven. Ik vindt de Panasonic scheerapparaat namelijk heel fijn en wil het dan ook graag behouden en nogmaals jammer hoe het is gelopen maar de oplossing is wat mij betreft oké !

Beantwoorden

9 november 2017 om 19:29
WimX69 Gebruiker

Inderdaad jammer maar ook wel  akseptabel.

Beantwoorden

10 november 2017 om 12:32
Bervth Gebruiker

Leuk voor degene die er tevreden mee zijn met de 16, 45 EUR, maar volgens Ibood mag het product niet gebruikt retourneren.

Beantwoorden

2 januari 2018 om 20:04
WimX69 Gebruiker

Heeft er iemand al de beloofde 16,45€ ontvangen? Mijn rekening nagekeken en ikzelf heb niets gekregen. We moeten dan opnieuw ten strijde te trekken?

Eerst beloven dat er een extra set bij is, dan beloven dat we 16,45€ krijgen maar weer niets,

Beantwoorden

2 januari 2018 om 20:06
WimX69 Gebruiker

Afin, 21,45€ was het al bijna vergeten hoeveel het was,

Beantwoorden

4 januari 2018 om 07:26
Moderator Jim Moderator

Goedemorgen Wim!

Is het inmiddels opgelost, of kan ik nog iets voor je betekenen?

Groetjes!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.