22 december 2017 om 00:00
iBOOD

Samsung 850 EVO 500 GB SSD | 2.5" | TurboWrite

Samsung 850 EVO 500 GB SSD | TurboWrite

Laadtijden worden verleden tijd met deze razendsnelle SSD van Samsung.

Specificaties

Merk: Samsung
Type: 850 EVO 500 GB SSD
Garantie: 2 jaar via iBOOD, 5 jaar via Samsung

• Schrijfsnelheid van 520 MB/s
  • TurboWrite voor grote bestanden
  • Uiterst efficiënt in gebruik

Algemene kenmerken
Applicatie: Client PCs
Capaciteit: 500 GB
Design: 2.5 inch
Interface: SATA 6Gb/s Interface, compatibel met SATA 3Gb/s & SATA 1.5Gb/s interface
Geheugen: Samsung V-NAND
Verificateur: Samsung MGX Controller
Cache Geheugen: Samsung 512 MB Low Power DDR3

Lees- en schrijfsnelheid
Sequential Read: Tot 540 MB/sec Sequential Read
Sequential Write: Tot 520 MB/sec Sequential Write

Random Read (4KB, QD32): Tot 98,000 IOPS Random Read
Random Write (4KB, QD32):Tot 90,000 IOPS Random Write

Random Read (4KB, QD1): Tot 10,000 IOPS Random Read
Random Write (4KB, QD1): Tot 40,000 IOPS Random Write

Fysieke eigenschappen
Afmetingen: 10 x 0.68 x 6.9 cm
Gewicht: 55 gr

22 december 2017 om 00:12
Vidra Gebruiker

Dit is niet echt een aanbieding op Amazon.de kost deze EUR 144.30 & EUR 145 bij andere retailers in Nederland; heb je hem ook nog morgen of overmorgen in huis.

Beantwoorden

22 december 2017 om 00:18
mrdummy Gebruiker

Ja, ik weet dat prijzen in computerwinkels al heel scherp zijn.

iBood als dagstunter moet wel hier rekening mee houden en veel betere deal maken.
Als de voordeel maar tientje is, en je moet ook nog week op wachten… dan is wachten niet echt moeite waard.

De adviesprijs is leuk om te vermelden, 30% korting klinkt mooi, maar het is niet meer overtuigend voor ons.

Dit kan veel beter.

Beantwoorden

22 december 2017 om 00:21
oinkoink12 Gebruiker

Denk dat er sowieso niet zoveel meer bezorgd wordt tussen nu en kerst hoor :)

Beantwoorden

22 december 2017 om 03:27
AndreasVH Gebruiker

Bovendien is de service van Ibood gewoonweg slecht. Je moet namelijk zelf de retourkosten betalen mocht er iets mis zijn met het product of als het product niet bevalt. Ook dien je lang te wachten voor het verzonden wordt.

Beantwoorden

22 december 2017 om 09:49
Moderator Renate Moderator

Beste AndresasVH,
Misschien moet je de FAQ even doorlezen voordat je informatie op het forum plaatst?
Retour kosten betaal je alleen zelf als het product om een niet garantie reden retour gezonden wordt.

Wanneer er iets mis is met het product kun je de retouren via een antwoordnummer verzenden.

https://service-nl.ibood.com/app/answers/detail/a_id/381

Graag wel correcte informatie verstrekken.

Wat betreft de verzenddatum. Deze wordt altijd bij de aanbieding vermeld. Wij werken zonder voorraad en dus zijn idd de verzendtijden wat langer dan bij winkels die wel uit voorraad leveren. Deze datum is echter bekend voordat je het product koopt.

Met vriendelijke groet,

Renate

Beantwoorden

22 december 2017 om 00:12
SROstuff Gebruiker

Dat is een mooie SSD maar dit kan ik niet echt een aanbieding noemen xD
https://www.amazon.de/gp/product/B00P73B1E4/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

Beantwoorden

22 december 2017 om 00:16
Paddvinder Gebruiker

Mediamarkt is ie €150 maa4 krijg je via Samsung een spel erbij twv €40

http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-850-evo-500-gb-1363853.html

Beantwoorden

22 december 2017 om 00:20
oinkoink12 Gebruiker

Die actie is gewoon landelijk. werkt hier dus ook :)

Beantwoorden

22 december 2017 om 00:21
mrdummy Gebruiker

Waar staat dat je een spel bij krijgt? Oh, ik zie een aanbieding advertentie bovenaan… Het is actie deze week ook nog.

Een klapper voor IBood, verkeerde tijdstip gekozen.

Beantwoorden

22 december 2017 om 07:03
fgeer Gebruiker

Ibood = Media Markt toch!

Beantwoorden

22 december 2017 om 08:01
LoaLoa Gebruiker

Klopt, toch juist goede actie dan? Mensen worden hier op iBood getriggerd en kopen de SSD schijf bij Mediamarkt aangezien je daar het spelletje krijgt of alsnog hier op iBood.

Ik zeg win win.

Beantwoorden

22 december 2017 om 11:06
AldertV Gebruiker

Niet mee eens! Ik zou niet weten waarom je hier op iBood getriggered zou worden om iets bij mediamarkt te kopen. Sterker nog, wanneer je de moeite neemt om goed te zoeken dan ben je vaak elders goedkoper uit.

Wat ik wel echt een bezwaarlijk punt vind, is dat het kortingspercentage van geen kant deugt! Dat iBood niet altijd de actuele internetshop-prijzen paraat heeft begrijp ik nog wel enigszins, maar om uit te gaan van €200 terwijl je dat al lang nergens meer betaald voor deze SSD vind ik geen juiste presentatie van de dagdeal, ook al staat dat ergens in de spelregeltjes zo vermeldt. Het moet wel binnen het reële blijven en dat is dit absoluut niet. Nu hebben we het hooguit over ongeveer 7% en dat verschil is in mijn ogen veel te groot met de geschetste 30%

Beantwoorden

22 december 2017 om 14:25
Paddvinder Gebruiker

Alleen deelnemende winkels hebben die actie, ibood is geen Samsung retailer of deelnemende winkel. Dus via ibood geen actie

Beantwoorden

22 december 2017 om 22:58
Moderator Paul Moderator

iBOOD vergelijkt ten opzichte van de oorspronkelijke adviesprijs, omdat dit als enige een vast gegeven is.

Beantwoorden

22 december 2017 om 12:36
hgoor Gebruiker

Eh jullie realiseren je toch wel dat iBood van MediaMarkt is, right?

Beantwoorden

22 december 2017 om 14:30
Paddvinder Gebruiker

soortvan, net zoals Albert Heijn bol.com of Etos is…

Beantwoorden

22 december 2017 om 14:27
woetsie Gebruiker

Betreft adviesprijzen zijn niet te vergelijken  een adviesprijs kan hoger of lager zijn hoe deze adviesprijs wordt bepaalt door een fabrikant een leverancier een land van herkomst binnen of buiten de EU een verkoper die adviesprijs vermeld en verschillende adviesprijzen hanteert

Een adviesprijs kan in Duitsland of Belgie en Nederland of de UK hoger of lager zijn of buiten de EU.

Er zijn 3 prijzen advies inkoop en verkoopprijzen hoge kortingen worden veelal over adviesprijzen gegeven er zijn ook  kortingen die over bruto en netto prijs worden gegeven.

Beantwoorden

22 december 2017 om 17:38
arjohan Gebruiker

Er wordt wel erg veel ‘gezeurd’ over prijzen vind ik. Prijsvergelijking is toch normaal? Als je een product ergens anders goedkoper kunt kopen dan koop je het toch gewoon elders? Zo langzamerhand zou toch iedereen moeten/kunnen weten dat Ibood lang niet altijd de goedkoopste is en dat adviesprijzen (en dus ook ‘echte’ kortingspercentages) niet kloppen met de prijs die je elders moet betalen.

Overigens heb ik positieve ervaringen met de aftersales. Ik heb er een paar keer gebruik van moeten maken (weliswaar vóór de overname door Mediamarkt) en de zaken waren toen snel naar tevredenheid geregeld/opgelost.

Beantwoorden

22 december 2017 om 19:41
Witte1985 Gebruiker
22 december 2017 om 23:03
Moderator Paul Moderator

Het lijkt er op dat je de aankoop via iBOOD kunt aanmelden door als deelnemende winkel te selecteren: Makro/MSH/Saturn (Lux)

Beantwoorden

22 december 2017 om 20:55
jos.elders Gebruiker

Ik vind deze actie prima voor iBood. Oké het is geen klapper met de prijs, maar wat denk je hoeveel marge er tegenwoord nog op een SSD zit. Misschien alleen om een echte klapper te maken als iBood nog een rest partij verouderde modellen van een merk kan scoren, maar dat lijkt me niet al te makkelijk.

Beantwoorden

25 december 2017 om 01:35
motormuis001 Gebruiker

Verouderd? Zou ik niet durven zeggen. Maar het ding is wel al jaaaaren op de markt.

Beantwoorden

25 december 2017 om 01:40
motormuis001 Gebruiker

O ja, een 840 EVO 500 GB, die ik net voor het uitkomen van deze had aangeschaft, was binnen 3 jaar kapot. Helaas had ik niet in de gaten dat dat de oorzaak was van de BSoD’s die ik kreeg, omdat ik toen net geheugen had bijgeplaatst. En ik weet de problemen daaraan, waardoor intussen de garantie verstreek.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.